Serious Don't do No fap if you haven't lookmaxxed.

Deleted member 281

Deleted member 281

PhD in LDARing.
Joined
Sep 10, 2018
Posts
4,917
Reputation
4,673
If you aren't looking halfway decent don't do no fap. You're gonna become extremely horny, approach, get rejected, lower your self esteem, relapse, do some more mental damage. Its much better to looksmaxx to a somewhat decent point then do nofap. That being said limit your fapping to once every other day max atm.
 
extreme-overthinker

extreme-overthinker

                                                  
Joined
Aug 22, 2018
Posts
2,907
Reputation
3,094
I've said it before and I'll say it again: NOPORN is the real deal, FAPPING is normal and healthy in moderation
 
X

x69

?????? ????
Joined
Aug 13, 2018
Posts
1,994
Reputation
2,935
No it's not. It's beta af
Or use the extra time and energy from NoFap to looksmax even more efficiently

Seems like getting virginity lost made you complete again.
You're the most genius larper or you've actually changed a lot.

I can actually take your advice now
 
extreme-overthinker

extreme-overthinker

                                                  
Joined
Aug 22, 2018
Posts
2,907
Reputation
3,094
No it's not. It's beta af
Or use the extra time and energy from NoFap to looksmax even more efficiently
jesus christ, you slept with some whore and now you sound like a self-proclaimed "slayer" from r/theredpill..................
Fapping is not "beta af". It is a normal and healthy urge. Your body replenishes that shit 24/7
If you feel like a zombie after busting a a nut, that's a mental issue and not a physiological one. Do yourself and favor and stop browsing sites like NoFap and yourbrainonporn. Before I stumbled upon these sites, I was able to ejaculate like 5 times in a day without any issues WHATSOEVER. Of course once you buy into their bullshit about "seminal retention" and "life energy" and whatever the fuck, then you start overthinking things and you create a problem in your head.
 
Deleted member 209

Deleted member 209

Sage
Joined
Aug 25, 2018
Posts
9,724
Reputation
8,606
Seems like getting virginity lost made you complete again.
You're the most genius larper or you've actually changed a lot.

I can actually take your advice now

What do you mean 'complete again'?
jesus christ, you slept with some whore and now you sound like a self-proclaimed "slayer" from r/theredpill..................
Fapping is not "beta af". It is a normal and healthy urge. Your body replenishes that shit 24/7
If you feel like a zombie after busting a a nut, that's a mental issue and not a physiological one. Do yourself and favor and stop browsing sites like NoFap and yourbrainonporn. Before I stumbled upon these sites, I was able to ejaculate like 5 times in a day without any issues WHATSOEVER. Of course once you buy into their bullshit about "seminal retention" and "life energy" and whatever the fuck, then you start overthinking things and you create a problem in your head.

If you are a fapper you won't be getting laid. You find comfort in fapping and that prevents you from doing what has to be done to have sex.
 
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Posts
16,377
Reputation
16,555
If you are a fapper you won't be getting laid. You find comfort in fapping and that prevents you from doing what has to be done to have sex.
I mean you can still get laid if you're good looking enough to get approached or if you start dating a girl.

Fapping makes sex terrible tho so nofap and noporn is legit for those reasons too
 
Deleted member 209

Deleted member 209

Sage
Joined
Aug 25, 2018
Posts
9,724
Reputation
8,606
I mean you can still get laid if you're good looking enough to get approached or if you start dating a girl.

Fapping makes sex terrible tho so nofap and noporn is legit for those reasons too

I think a lot of guys think that fapping is'ok' for them but in reality it isn't cause if it as, they would't question it
 
Deleted member 281

Deleted member 281

PhD in LDARing.
Joined
Sep 10, 2018
Posts
4,917
Reputation
4,673
I mean you can still get laid if you're good looking enough to get approached or if you start dating a girl.

Fapping makes sex terrible tho so nofap and noporn is legit for those reasons too
And if you are not gl enough you're just gonna get rejected. Do nofap after u lookmaxx otherwise youre setting yourself up for disaster.
 
extreme-overthinker

extreme-overthinker

                                                  
Joined
Aug 22, 2018
Posts
2,907
Reputation
3,094
What do you mean 'complete again'?


If you are a fapper you won't be getting laid. You find comfort in fapping and that prevents you from doing what has to be done to have sex.
Right, so if I stop fapping twice a week I will become NT and able to initiate a 1 hour conversation with an 84 IQ middle eastern roastie, oh ok.
 
extreme-overthinker

extreme-overthinker

                                                  
Joined
Aug 22, 2018
Posts
2,907
Reputation
3,094
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Posts
16,377
Reputation
16,555
And if you are not gl enough you're just gonna get rejected. Do nofap after u lookmaxx otherwise youre setting yourself up for disaster.
Exactly. It's designed to give you confidence and give you real expectations about women. It doesn't give you these fucking super powers that people say it does
 
Deleted member 281

Deleted member 281

PhD in LDARing.
Joined
Sep 10, 2018
Posts
4,917
Reputation
4,673
Exactly. It's designed to give you confidence and give you real expectations about women. It doesn't give you these fucking super powers that people say it does
It makes horny for women rather than your left hand.
 
badromance

badromance

Banned
Joined
Sep 16, 2018
Posts
4,902
Reputation
3,597
nofap is cope .Masturbated 2 times today to hot stepmoms,went to the gym full energy and happy,when i haven't masturbated in while i feel like killing everyone
 
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Posts
16,377
Reputation
16,555
kek the FBI is searching you for throwing rocks at Israel, you just gave them your location
Israel deserves it tbh
nofap is cope .Masturbated 2 times today to hot stepmoms,went to the gym full energy and happy,when i haven't masturbated in while i feel like killing everyone
Way till you try having sex while fapping that much. Won't feel good and won't get you off.
 
extreme-overthinker

extreme-overthinker

                                                  
Joined
Aug 22, 2018
Posts
2,907
Reputation
3,094
kek the FBI is searching you for throwing rocks at Israel, you just gave them your location
the FBI can kiss it, i'm outside of their jurisdiction
nofap is cope .Masturbated 2 times today to hot stepmoms,went to the gym full energy and happy,when i haven't masturbated in while i feel like killing everyone
Whatever you do, DO NOT browse NoFap or any similar forums
 
averageblokecel

averageblokecel

The forum just went down baby, down
Joined
Aug 21, 2018
Posts
2,166
Reputation
2,529
Whatever you do, DO NOT browse NoFap or any similar forums
This pretty legit

Ngl, those fucking pseudoscience forums and shit made a problem in my head. I was a completely guy just happily wanking and then those motherfuckers made go like "yo what's this, what's the sense of this? I'm poisoned? shiiiiiiiiiiieeeeet"
 
extreme-overthinker

extreme-overthinker

                                                  
Joined
Aug 22, 2018
Posts
2,907
Reputation
3,094
This pretty legit

Ngl, those fucking pseudoscience forums and shit made a problem in my head. I was a completely guy just happily wanking and then those motherfuckers made go like "yo what's this, what's the sense of this? I'm poisoned? shiiiiiiiiiiieeeeet"
It's all in the head
 
Swagwaffle

Swagwaffle

Quality Posts Only
Joined
Sep 9, 2018
Posts
5,648
Reputation
5,290
If you aren't looking halfway decent don't do no fap. You're gonna become extremely horny, approach, get rejected, lower your self esteem, relapse, do some more mental damage. Its much better to looksmaxx to a somewhat decent point then do nofap. That being said limit your fapping to once every other day max atm.
u might even catch a rape case (srs)
 

Similar threads

A
Replies
13
Views
362
Max Frauder
Max Frauder
Wiqfi
Replies
10
Views
829
P4fivee
P
Zer0/∞
Replies
29
Views
2K
sergeant blackpill
sergeant blackpill

Users who are viewing this thread

Top