Guy was 2.5 year on Fin, minox and nizoral - RESULTS

oldcell

oldcell

Zephir
Joined
Sep 16, 2018
Posts
5,000
Reputation
6,683
Minoxfin



From 40 years old pedo math teachers to youtfull high iq looking guy who can date cute college hotties

Cliffs

Hair is life its extremely important
Fin can reverse aging a bit
Side effect are high inhibition cope most of the time
 
oldcell

oldcell

Zephir
Joined
Sep 16, 2018
Posts
5,000
Reputation
6,683
I do.

He doesn't look ugly, he looks very low t though. He is average at best. Since you're a oldcel let me inform you that average doesn't cut it anymore.


U are right at some point
He is not a slayer and looks low T , low sex appeal
But form social circle, he owuld be able LTR decent looking ones from right picture, left is game over
 
SeiGun

SeiGun

69% Ascended
Joined
Jan 13, 2019
Posts
6,194
Reputation
7,631
U are right at some point
He is not a slayer and looks low T , low sex appeal
But form social circle, he owuld be able LTR decent looking ones from right picture, left is game over
the right picture, he has fat rounded jaw dou, its game over, unless he LTR landwhale
 
oldcell

oldcell

Zephir
Joined
Sep 16, 2018
Posts
5,000
Reputation
6,683
he should have put that shit on the beard too, tbh
btw can you do that? :D

Yeah he should put it on beard at the same time when he was doing it for hair
He need masc badly
but i am worried that after the mnox beard he would became wiki entry for soyboy
 
StudyHacks

StudyHacks

Banned
Joined
Nov 29, 2018
Posts
2,019
Reputation
863
Rofl bet his dick no longer works bahahahaha that's what you get for being a coping low T fag
 
Z

Zeta ascended

Satire
Joined
Sep 10, 2018
Posts
6,792
Reputation
10,032
he should have put that shit on the beard too, tbh
btw can you do that? :D
Yes you can use minoxidil to grow a beard but you can't use finasteride with it because it will lower the dht needed to grow a beard. I use minox to grow a beard but my gains are so fucking slow and its been 3 months.
 
oldcell

oldcell

Zephir
Joined
Sep 16, 2018
Posts
5,000
Reputation
6,683
Yes you can use minoxidil to grow a beard but you can't use finasteride with it because it will lower the dht needed to grow a beard. I use minox to grow a beard but my gains are so fucking slow and its been 3 months.

Are u on finasteride?
U will get beard at the end but it will last twice as long
I think if u put 2 years, u will see the results
3 months is not even worth discussion, tell me after the year if u have gains
 
VST

VST

Mentalcel Supreme™ with Cheese
Joined
Aug 10, 2018
Posts
2,395
Reputation
2,510
Don't take fin, fin fucks with your hormones.

Just do minox and nizoral instead tbh.
 
StudyHacks

StudyHacks

Banned
Joined
Nov 29, 2018
Posts
2,019
Reputation
863
BTW can anyone ask him if his dick's still working?
 
Z

Zeta ascended

Satire
Joined
Sep 10, 2018
Posts
6,792
Reputation
10,032
Are u on finasteride?
U will get beard at the end but it will last twice as long
I think if u put 2 years, u will see the results
3 months is not even worth discussion, tell me after the year if u have gains
I don't use finasteride but I only plan on using minox on my beard for 1.5 years after that I'll just accept what I got and use it on my hairline to slow down norwooding. I will make a thread about it when I see enough results.
 
LooksJourney

LooksJourney

Disfigured till 6 Figures
Joined
Sep 28, 2018
Posts
886
Reputation
1,021
Looks like a fucking soy boy from all that fin
 
theropeking

theropeking

"theropeking has the longest Midface" - Ryo Hazuki
Joined
Nov 24, 2018
Posts
1,525
Reputation
1,923
Don't take fin, fin fucks with your hormones.

Just do minox and nizoral instead tbh.

Wanna see you bald and all the other people ITT speaking against Finasteride.

Minox will fuck up your skin and collagen.
 
Deleted member 281

Deleted member 281

PhD in LDARing.
Joined
Sep 10, 2018
Posts
4,914
Reputation
4,703
U are right at some point
He is not a slayer and looks low T , low sex appeal
But form social circle, he owuld be able LTR decent looking ones from right picture, left is game over
He definitely made some very good changes, went from a 1.5 PSL to a 4 PSL, and I do agree that he could probably get into a LTR with an average looking girl, although LTRS nowadays (for the most part) are a fucking joke.
 
androidcel

androidcel

Banned
Joined
Nov 18, 2018
Posts
7,324
Reputation
11,299
He definitely made some very good changes, went from a 1.5 PSL to a 4 PSL, and I do agree that he could probably get into a LTR with an average looking girl, although LTRS nowadays (for the most part) are a fucking joke.
If thats 1.5psl then im -1psl
 
theropeking

theropeking

"theropeking has the longest Midface" - Ryo Hazuki
Joined
Nov 24, 2018
Posts
1,525
Reputation
1,923
-------
Esiiitititiriti
 
VST

VST

Mentalcel Supreme™ with Cheese
Joined
Aug 10, 2018
Posts
2,395
Reputation
2,510
Wanna see you bald and all the other people ITT speaking against Finasteride.

Minox will fuck up your skin and collagen.
That's why you only apply it on your scalp.
 
Deleted member 281

Deleted member 281

PhD in LDARing.
Joined
Sep 10, 2018
Posts
4,914
Reputation
4,703
If thats 1.5psl then im -1psl
You're pretty average for 15. I was ALOT uglier at 15,
Iv gone up 2 points in the past 3 Yrs imo, so dw too much.
 
androidcel

androidcel

Banned
Joined
Nov 18, 2018
Posts
7,324
Reputation
11,299
You're pretty average for 15. I was ALOT uglier at 15,
Iv gone up 2 points in the past 3 Yrs imo, so dw too much.
I can pm new pics, that pic i have sent you doesn't show my subhuman 3/4 and side.
 
theropeking

theropeking

"theropeking has the longest Midface" - Ryo Hazuki
Joined
Nov 24, 2018
Posts
1,525
Reputation
1,923
Deleted member 281

Deleted member 281

PhD in LDARing.
Joined
Sep 10, 2018
Posts
4,914
Reputation
4,703
Autist

Autist

Autismo Grande
Joined
Jan 2, 2019
Posts
1,633
Reputation
2,360
Redpill..u are probably an ethnics and has no experience from college life and other shit
guy has a wide face not ugly, get reality check incel
This is the guy that stands in a corner during a party while Chad is going Jamaican style on foids.
 
StudyHacks

StudyHacks

Banned
Joined
Nov 29, 2018
Posts
2,019
Reputation
863
I don't see any point to send them to other users besides @battlefieldincel , i basically look like subhuman jawcel.
I have no idea how I should imagine you,..
 
AntiSocial-Fakecel

AntiSocial-Fakecel

Skinnycel & Skullcel Crew
Joined
Nov 1, 2018
Posts
3,051
Reputation
2,868
U are right at some point
He is not a slayer and looks low T , low sex appeal
But form social circle, he owuld be able LTR decent looking ones from right picture, left is game over
Idk why Nibba is liking your comments (probably to be funny), because I see guys like that at my community college and they were always single or did stupid shit like "dating" some girl they met online that lives 5000 miles away. Very rarely, I would see them with a shitlib girlfriend who was either fat or anorexic. @battlefieldincel is right, this dude couldn't cut it.
 
oldcell

oldcell

Zephir
Joined
Sep 16, 2018
Posts
5,000
Reputation
6,683
Idk why Nibba is liking your comments (probably to be funny), because I see guys like that at my community college and they were always single or did stupid shit like "dating" some girl they met online that lives 5000 miles away. Very rarely, I would see them with a shitlib girlfriend who was either fat or anorexic. @battlefieldincel is right, this dude couldn't cut it.

First thing i made good thread which get tons of attention
Second thing is i never claimed he is slayer, or some chad, or have some sex appeal
But he went fomr literally abomination for modern girls to gusy who has a chance for ltr from social circle which is great
 
theropeking

theropeking

"theropeking has the longest Midface" - Ryo Hazuki
Joined
Nov 24, 2018
Posts
1,525
Reputation
1,923
Haven't gone to the doc either?

Yes I was. She just scammed me and did a hair analysis to see if I am balding or not, paid 40 euro for that smh.

Nvm I just went to her to get the prescription for fin and I got it fortunately
 
AntiSocial-Fakecel

AntiSocial-Fakecel

Skinnycel & Skullcel Crew
Joined
Nov 1, 2018
Posts
3,051
Reputation
2,868
First thing i made good thread which get tons of attention
Second thing is i never claimed he is slayer, or some chad, or have some sex appeal
But he went fomr literally abomination for modern girls to gusy who has a chance for ltr from social circle which is great
I never claimed you did. This dude is still gonna have a hard time ltr'ing.
 
Tony

Tony

Head of Doctors
Joined
Aug 11, 2018
Posts
23,532
Reputation
37,393

Users who are viewing this thread

Top