I am getting vaccineted

Deleted member 12344

Deleted member 12344

Coping manlets hate me - Manlet killer
Joined
Feb 7, 2021
Posts
4,808
Reputation
5,381
Jewed.com tbh. Turkovac, sinovac and biontech. Which one i should choose ?
 
  • JFL
  • So Sad
  • Hmm...
Reactions: RoundHouse, turkproducer, Deleted member 13021 and 7 others
sputnik V
 
  • Woah
  • Love it
Reactions: Toth's thot and Deleted member 12344
Where do you live so i can come to the funerals :feelshmm:
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Acnno, AcneScars, TheAnomaly and 4 others
Adriana lima 1930445
 
  • JFL
  • +1
  • WTF
Reactions: lutte, gamma, Deleted member 8165 and 5 others
I wouldn’t take it for a billion dollars
 
  • +1
  • JFL
  • So Sad
Reactions: turkproducer, StrangerDanger, Deleted member 13021 and 8 others
Another reason to not taking it
I bet there is lockdown/masks aswell
Yeah masks are forced since 1 years and there was a lot of lockdown. Btw for srs why i shouldnt take it tbh ?
 
  • +1
Reactions: Deleted member 10987
  • +1
  • JFL
Reactions: TheAnomaly, Deleted member 13511, Deleted member 8165 and 2 others
  • +1
Reactions: Acnno, Deleted member 13511, lutte and 1 other person
  • +1
  • JFL
Reactions: HighIQcel, 5'8manlet, Fear and 3 others
  • +1
Reactions: turkproducer, Deleted member 12344, Deleted member 10987 and 1 other person
it's not even about juice once you look at the actual medicine you realize how retarded/harmful it is
Can u elab more
 
  • +1
Reactions: Deleted member 10987 and lutte
the spike protein itself is harmful and the vaccine makes your cells produce it indefinitely
It wouldnt kill me tho
 
  • JFL
Reactions: Acnno, Danish_Retard, Deleted member 10987 and 1 other person
Good.
 
  • JFL
Reactions: lutte
It wouldnt kill me tho
it def can it's what causes myocarditis and clotting especially in young people

soon when flu season starts again we will see if it will cause ADE (when the antibodies help infection instead of preventing it) which happened with all the other failed vaccines for other coronaviruses

then in a few years we'll see if it causes autoimmune disease

and it's pretty obvious it will cause cancer

basically a lot of bad things can happen remember there's never been a succesful vacine for a coronavirus ever
 
  • +1
  • JFL
Reactions: HighIQcel, TheAnomaly, Deleted member 10987 and 1 other person
it def can it's what causes myocarditis and clotting especially in young people

soon when flu season starts again we will see if it will cause ADE (when the antibodies help infection instead of preventing it) which happened with all the other failed vaccines for other coronaviruses

then in a few years we'll see if it causes autoimmune disease

and it's pretty obvious it will cause cancer

basically a lot of bad things can happen remember there's never been a succesful vacine for a coronavirus ever
Still i dont think it will kill people tho doctors are not that retarded
 
  • JFL
Reactions: Deleted member 13511, Deleted member 10987 and lutte
  • +1
  • JFL
Reactions: DomOrDeath, Deleted member 13511, Deleted member 12344 and 1 other person
Still i dont think it will kill people tho doctors are not that retarded
doctors are just as retarded as anyone else they just follow the dogma their retarded shit kills people every day
 
  • +1
Reactions: TheAnomaly, Perma Virgin 666 and Deleted member 12344
  • +1
  • Woah
Reactions: Clark69, WadlowMaxxing, lutte and 2 others
  • +1
Reactions: Deleted member 10987
  • JFL
  • +1
Reactions: Ronnie Kray, lutte and Deleted member 12344
it's real :feelsgah:
At least 50,000 Americans have died from the vaccine already.
No worries he will take Erdogan's vaccine and be safe
 
  • JFL
  • Woah
Reactions: Deleted member 10987, Deleted member 12344 and Deleted member 13511
  • JFL
Reactions: Deleted member 10987 and Deleted member 12344
1624908577855
 
  • +1
  • JFL
  • Hmm...
Reactions: 5'8manlet, Deleted member 8165, lutte and 2 others
Get them all.
 
  • JFL
Reactions: Deleted member 12344
@Danish_Retard elab.
 
  • Woah
Reactions: Deleted member 12344 and Danish_Retard
it def can it's what causes myocarditis and clotting especially in young people

soon when flu season starts again we will see if it will cause ADE (when the antibodies help infection instead of preventing it) which happened with all the other failed vaccines for other coronaviruses

then in a few years we'll see if it causes autoimmune disease

and it's pretty obvious it will cause cancer

basically a lot of bad things can happen remember there's never been a succesful vacine for a coronavirus ever
Du tror inte på riktigt på det där va?:lul:
 
  • Hmm...
  • JFL
  • Woah
Reactions: StrangerDanger, lutte and Deleted member 12344
Rip boy
 
  • So Sad
Reactions: Deleted member 12344
  • JFL
Reactions: Deleted member 10987, StrangerDanger, Ronnie Kray and 1 other person
Du tror inte på riktigt på det där va?:lul:
Vad ska vara otroligt? Alla punkter är högst rimliga. Betänk att det aldrig har tagits fram ett effektivt vaccin mot något coronavirus någonsin. Antikroppsberoende infektivitet är ett bestående problem som har hindrat det och det finns ingen som helst anledning att tro att just detta vaccinet är så speciellt att man kan utesluta möjligheten innan det testats.

Vi vet redan att vaccinet är skadligt eftersom spikproteinet i sig är det (det visades redan förra året och läkemedelsmyndigheterna och vaccintillverkarna kan det knappast ha undgått), frågan är hur skadligt. Hur man än vänder och vrider på det är detta det största medicinska experimentet någonsin och att ta det är att sätta livet på spel.
 
  • JFL
Reactions: StrangerDanger
Vad ska vara otroligt? Alla punkter är högst rimliga. Betänk att det aldrig har tagits fram ett effektivt vaccin mot något coronavirus någonsin. Antikroppsberoende infektivitet är ett bestående problem som har hindrat det och det finns ingen som helst anledning att tro att just detta vaccinet är så speciellt att man kan utesluta möjligheten innan det testats.

Vi vet redan att vaccinet är skadligt eftersom spikproteinet i sig är det (det visades redan förra året och läkemedelsmyndigheterna och vaccintillverkarna kan det knappast ha undgått), frågan är hur skadligt. Hur man än vänder och vrider på det är detta det största medicinska experimentet någonsin och att ta det är att sätta livet på spel.
2,96 miljarder doser är nu administrerade och det finns inga tecken på det du nämnde tidigare (cancer, autoimmuna sjukdomar, ADE).

Jag har tagit första dosen nu för jag ska ut och resa i sommar. Inga biverkningar alls.

Bara riktigt veka gener som inte hade klarat av detta vaccin. Tror du man medvetet vill döda folk genom vaccinet?
 
  • JFL
Reactions: StrangerDanger and lutte
2,96 miljarder doser är nu administrerade och det finns inga tecken på det du nämnde tidigare (cancer, autoimmuna sjukdomar, ADE).

Jag har tagit första dosen nu för jag ska ut och resa i sommar. Inga biverkningar alls.

Bara riktigt veka gener som inte hade klarat av detta vaccin. Tror du man medvetet vill döda folk genom vaccinet?
Mängden doser är helt irrelevant eftersom det inte har testats på längre sikt. Lite som att kasta en massa stenar ut ur ett flygplan och säga ”titta, ingen av dem träffade marken” efter 30 s.

Men jo, tecken därpå finns redan. Vill de medvetet döda folk? Det behöver inte vara målet, men de drar sig inte för att låta några dö om de vinner på det, det har bl.a. pfizer gjort många gånger innan.

Vänta 5-10 år och se hur du mår då innan du slänger ur dig en massa kaxigheter
 
  • JFL
Reactions: StrangerDanger
Mängden doser är helt irrelevant eftersom det inte har testats på längre sikt. Lite som att kasta en massa stenar ut ur ett flygplan och säga ”titta, ingen av dem träffade marken” efter 30 s.

Men jo, tecken därpå finns redan. Vill de medvetet döda folk? Det behöver inte vara målet, men de drar sig inte för att låta några dö om de vinner på det, det har bl.a. pfizer gjort många gånger innan.

Vänta 5-10 år och se hur du mår då innan du slänger ur dig en massa kaxigheter
1624958771032

Lyssna på Greta, hon vet bäst!

Skämt åsido. Jag har gjort gjort en risk/reward-analys och kom fram till att det är bäst att ta vaccinet. Att biverkningar skulle uppstå om 10 år är orimligt, hade upptäckts betydligt tidigare med tanke på hur noggrant detta följs upp. Orsaken till dessa potentialla biverkningar hade ju skapats i anslutning till vaccineringen. Kroppen byter ut alla celler i kroppen var 7:e år typ. Men med samma argument, vad säger att det inte kan uppstå biverkningar om 10 år från själva Covid? De direkta biverkningarna från Covid är ju betydligt värre än från vaccinet.

Hoppas i alla fall du tänker ta det kommande år om det visar sig vara säkert på sikt.
 
Last edited:
  • JFL
Reactions: StrangerDanger, DomOrDeath and lutte
View attachment 1199330
Lyssna på Greta, hon vet bäst!

Skämt åsido. Jag har gjort gjort en risk/reward-analys och kom fram till att det är bäst att ta vaccinet. Att biverkningar skulle uppstå om 10 år är orimligt, hade upptäckts betydligt tidigare med tanke på hur noggrant detta följs upp. Orsaken till dessa potentialla biverkningar hade ju skapats i anslutning till vaccineringen. Kroppen byter ut alla celler i kroppen var 7:e år typ. Men med samma argument, vad säger att det inte kan uppstå biverkningar om 10 år från själva Covid? De direkta biverkningarna från Covid är ju betydligt värre än från vaccinet.

Hoppas i alla fall du tänker ta det kommande år om det visar sig vara säkert på sikt.
Vad är risken med att inte ta det enligt din analys?
Och jag vet inte hur du kan säga att det är orimligt att biverkningar skulle uppstå efter 10 år eftersom det ”följs upp väldigt noggrant”, det är helt befängt.

Och följs det verkligen upp noggrant? Detta med hjärtmuskelinflammation har de förnekat ut i det sista fastän läckta dokument visat att de visste att det skulle bli en biverkning redan förra året.

Enligt mig har vaccinen redan bevisats vara väldigt farliga och helt oförsvarliga men du verkar ha bestämt dig för motsatsen eftersom det passar dig. Själv skulle jag aldrig ta det eftersom jag sätter ett högre pris på mitt liv än en solsemester eller knullresa. @StrangerDanger går du också och vaccinerar dig vrider jag nacken av dig
 
  • JFL
Reactions: StrangerDanger
Vad är risken med att inte ta det enligt din analys?
Och jag vet inte hur du kan säga att det är orimligt att biverkningar skulle uppstå efter 10 år eftersom det ”följs upp väldigt noggrant”, det är helt befängt.

Och följs det verkligen upp noggrant? Detta med hjärtmuskelinflammation har de förnekat ut i det sista fastän läckta dokument visat att de visste att det skulle bli en biverkning redan förra året.

Enligt mig har vaccinen redan bevisats vara väldigt farliga och helt oförsvarliga men du verkar ha bestämt dig för motsatsen eftersom det passar dig. Själv skulle jag aldrig ta det eftersom jag sätter ett högre pris på mitt liv än en solsemester eller knullresa. @StrangerDanger går du också och vaccinerar dig vrider jag nacken av dig
Spruträdd? Jag ska tvångsvaccinera dig när du sover din lilla anti-vaxxer! Detta vaccin är minst lika säkert som alla tidigare vaccin du tagit.

Biverkningar efter 10 år my ass. HUR SKA NÅGOT DU INJICERADE FÖR 10 ÅR SEN SKAPA ETT PROBLEM I KROPPEN? DET MÅSTE GÅ ATT SE TIDIGARE. SJÄLVA SKADAN HADE JU SKETT VID VACCINATIONEN ELLER NÄRA INPÅ DEN. VACCINET FINNS INTE KVAR I KROPPEN EFTER 10 ÅR DIN LILLA FOLIEHATT.

Enda biverkningen jag har märkt är att min kuk har blivit större.
 
  • JFL
Reactions: StrangerDanger and lutte
Spruträdd? Jag ska tvångsvaccinera dig när du sover din lilla anti-vaxxer! Detta vaccin är minst lika säkert som alla tidigare vaccin du tagit.

Biverkningar efter 10 år my ass. HUR SKA NÅGOT DU INJICERADE FÖR 10 ÅR SEN SKAPA ETT PROBLEM I KROPPEN? DET MÅSTE GÅ ATT SE TIDIGARE. SJÄLVA SKADAN HADE JU SKETT VID VACCINATIONEN ELLER NÄRA INPÅ DEN. VACCINET FINNS INTE KVAR I KROPPEN EFTER 10 ÅR DIN LILLA FOLIEHATT.

Enda biverkningen jag har märkt är att min kuk har blivit större.
Alltså vad snackar du om nu? Självfallet kan man inte se alla effekter som ett läkemedel eller behandling har på kort tid. Det är just därför man gör långtidsstudier.
F.ö. är det redan otaliga som skadats av vaccinen
 
  • +1
Reactions: StrangerDanger
Alltså vad snackar du om nu? Självfallet kan man inte se alla effekter som ett läkemedel eller behandling har på kort tid. Det är just därför man gör långtidsstudier.
F.ö. är det redan otaliga som skadats av vaccinen
Läkemedel tar du under en lång tid och inte vid ett tillfälle? Men du har rätt, jag borde lyssna på foliehattar som dig istället för medicinska experter! Visst att du inte vill ta det men du får det att låta som domedagen. Du har blivit vaccinerad många gånger förut som svensk. Detta vaccin är säkert.
 
  • JFL
Reactions: StrangerDanger and lutte
Läkemedel tar du under en lång tid och inte vid ett tillfälle? Men du har rätt, jag borde lyssna på foliehattar som dig istället för medicinska experter! Visst att du inte vill ta det men du får det att låta som domedagen. Du har blivit vaccinerad många gånger förut som svensk. Detta vaccin är säkert.
Jo, sprutar man in saker i kroppen kan det ha konsekvenser som inte visar sig på lång tid.
Det finns gott om berömda vetenskapsmän som talar ut emot vaccinen. "Expert" betyder snarare någon som bara tycker rätt. Att vaccinen vore säkra är snarare en dogmatisk trossats än något som har förankring i verkligheten.
Just detta vaccinet är dessutom väsensskilt från de vanliga vaccinen
 
  • +1
Reactions: StrangerDanger

Similar threads

StuntmanMike
Replies
5
Views
66
Gonthar
Gonthar
sickdawgie
Replies
1
Views
41
anthony111553
anthony111553
MoggerGaston
Blackpill I am my body.
Replies
22
Views
315
StrangerDanger
StrangerDanger
D
Replies
29
Views
209
diditeverbegin
D
P
Discussion Over when ur 25
Replies
13
Views
147
EggKing
EggKing

Users who are viewing this thread

Back
Top