OP I've debloated my nose. Do I look chadlite or htn?

Bzz

Bzz

Bloat like a Flamingo, sting like a Bee
Joined
Apr 16, 2023
Posts
5,186
Reputation
3,159
U guys decide.
 

Attachments

  • IMG_20240212_153343.jpg
    IMG_20240212_153343.jpg
    2.4 MB · Views: 0
  • IMG_20240212_153351.jpg
    IMG_20240212_153351.jpg
    2 MB · Views: 0
Ugliest person ive seen the whole day
 
  • JFL
  • +1
  • Hmm...
Reactions: asiancel1, Lorence, aesthetic beauty and 20 others
Is this what htn is on org now?
Might as well then just rate every Normie chad now
 
  • +1
Reactions: JohnBaza, Wigger, lightskinbengali and 1 other person
Is this what htn is on org now?
Might as well then just rate every Normie chad now
Yh Bonewise I am mtn. But overall htn. Cuz I am softmaxxed unlike ur skinny twink ass
 
  • Ugh..
Reactions: pupill
Yh Bonewise I am mtn. But overall htn. Cuz I am softmaxxed unlike ur skinny twink ass
Ur body literally looks like a 12 year old female’s LOL
I know for sure you just started growing pubes
I’m taller than you
Stronger than you
Way better looking than you
Cope
 

Attachments

  • IMG_0331.jpg
    IMG_0331.jpg
    1 MB · Views: 0
  • Woah
  • +1
  • JFL
Reactions: Softboymaxx, Meteor21, poopoohead and 7 others
Ur body literally looks like a 12 year old female’s LOL
I know for sure you just started growing pubes
I’m taller than you
Stronger than you
Way better looking than you
Cope
there is no way thats you.
 
  • Hmm...
  • Woah
Reactions: Zenis and pupill
Hardmaxx further
Picsart 24 02 12 17 52 08 875
 
  • Woah
  • JFL
Reactions: Zenis and pupill
Ur body literally looks like a 12 year old female’s LOL
I know for sure you just started growing pubes
I’m taller than you
Stronger than you
Way better looking than you
Cope
htn my ass. you're a fucking gigachad
 
  • +1
  • Woah
  • Love it
Reactions: ascension, Zenis and pupill
so much mental gymnastics for one simple pic you could post here.
Can you just add on discord?
I’ll also video call lol
 
  • Woah
Reactions: Zenis
  • +1
  • Woah
Reactions: Zenis and Bzz
  • +1
  • Woah
Reactions: TheReckons and Zenis
  • Woah
Reactions: Zenis
If u are Chad u wouldn't be bere
retarded assumption
Waiting till this guy adds me so I can video call him and humble
 
  • Woah
Reactions: Zenis
  • Woah
Reactions: Zenis
retarded assumption
Waiting till this guy adds me so I can video call him and humble
Why retarded. U would be busy slaying
 
  • Woah
Reactions: Zenis
Ur body literally looks like a 12 year old female’s LOL
I know for sure you just started growing pubes
I’m taller than you
Stronger than you
Way better looking than you
Cope
Look like a twink
 
  • +1
  • JFL
Reactions: JohnBaza and pupill
Why retarded. U would be busy slaying
Already explained this to someone
I work at my dad’s factory
But I’m staying fully home for a few days with nothing to do
Not everyone wants to “slay” 24/7
 
Literally male gaze. I see no real mogging here. Maybe a Lil. Jutting is enough for my jaw. These implants are cope and will make me look uncanny tbf. I am already a 6 out of 10 or higher
Picsart 24 02 12 18 04 08 956
 
  • Woah
Reactions: Zenis
Look like a twink
Brotal
Lemme send a pic of my back
Angle is kinda fucked up but it’s a unfrauded pic at least
Twink but still slays lel
 

Attachments

  • IMG_0379.jpeg
    IMG_0379.jpeg
    37.7 KB · Views: 0
  • Woah
Reactions: Zenis
Brotal
Lemme send a pic of my back
Angle is kinda fucked up but it’s a unfrauded pic at least
Twink but still slays lel
Quite mid for a gymgoer ngl. Atleast have height
 
  • Woah
  • +1
Reactions: Zenis and pupill
Brotal
Lemme send a pic of my back
Angle is kinda fucked up but it’s a unfrauded pic at least
Twink but still slays lel
Framecel
 
  • JFL
  • +1
Reactions: marek937 and pupill
Ur body literally looks like a 12 year old female’s LOL
I know for sure you just started growing pubes
I’m taller than you
Stronger than you
Way better looking than you
Cope
God damn nigga you're sexy
 
  • Woah
  • Love it
Reactions: pupill and Zenis
Literally male gaze. I see no real mogging here. Maybe a Lil. Jutting is enough for my jaw. These implants are cope and will make me look uncanny tbf. I am already a 6 out of 10 or higher
No way you are serious
 
  • +1
Reactions: pupill
Wayyy better. What surgeries to achieve that? Only genio?
Genio would get u that chin
I changed jaw, chin height, nose, mouth width, medial canthus, canthal tilt and nose
 
Brotal
Lemme send a pic of my back
Angle is kinda fucked up but it’s a unfrauded pic at least
Twink but still slays lel
Why u so busy beefing on the internet if u look like this😂😂☠️
 
Why u so busy beefing on the internet if u look like this😂😂☠️
Funny arguing with kids and normies
Also as I mentioned before
I’m fully staying home for a few days with 0 work to do
Break from the factory
 
Funny arguing with kids and normies
Also as I mentioned before
I’m fully staying home for a few days with 0 work to do
Break from the factory
that’s true tho
 
  • +1
Reactions: pupill
I stg u look the exact same where tf is the debloat u faggot ethnic
 
  • JFL
Reactions: Wigger
Sureeee I’m mtn
Look at the replies worshipping me LOL
While you get called monkey boy
So bruuuutal
I mog u in motion
 
  • JFL
Reactions: pupill
Already explained this to someone
I work at my dad’s factory
But I’m staying fully home for a few days with nothing to do
Not everyone wants to “slay” 24/7
''nothing to do''
Posts644Reputation311
 

Similar threads

Bzz
Replies
2
Views
113
Shkreliii
Shkreliii
Bzz
Replies
17
Views
329
notgraycel245969
N
I
Replies
4
Views
112
Shogun
Shogun
I
Replies
12
Views
491
Skywalker
Skywalker

Users who are viewing this thread

Back
Top