Nisse
Luminary
I have a presentation tomorrow so i dont know
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Thoughts?Gotta tag some people ask for their thoughts tbh
Bättre att skita i skolan och skriva hp i stället funkade för migHar kursprov på onsdag fast sitter ändå här och skriver om framtiden lol
Vet, har skit betyg lol. Har du lägre än typ C - B som average är det helt värdelöst att försöka o då är det mkt bätte att satsa som fan på högskoleprovBättre att skita i skolan och skriva hp i stället funkade för mig
Pluggar du på högskola just nuBättre att skita i skolan och skriva hp i stället funkade för mig
ok chadlägre än typ C - B
till hösten börjar jagPluggar du på högskola just nu
Jag börjar också till höstenok chad
jag hade nog kring 11-12 i meritpoäng
till hösten börjar jag
Kan du erbjuda jag är pankdra en lina kola och stanna uppe hela natten
sponsa? menar du kran?Kan du sponssa?
detta och handla krypto med bidrageneller skit i plugget tbh
bli neet ba o lev på försäkringskassan
Sponsorera. Det är finlandssvensk slang.sponsa? menar du kran?
Å nejSponsorera. Det är finlandssvensk slang.
ger jag intrycket av att jag har mycket pengar?Kan du erbjuda jag är pank
Inte särskilt nä men det var värt att frågager jag intrycket av att jag har mycket pengar?
ger jag intrycket av att jag har mycket pengar?
finns det finlandssvenskar som inte kan finskaSponsorera. Det är finlandssvensk slang.
Får du inte pengar för alla de intervjuer du gör i mediager jag intrycket av att jag har mycket pengar?
hade nog varit värt att överväga erbjudandet om man fick en slantFår du inte pengar för alla de intervjuer du gör i media
Nej. Alla kan nog tala finska mer eller mindre. Det beror på om dom har en finsk förälder eller inte. Min mamma är finsk så jag talar lika bra finska som finnar men sen har jag finswe vänner som inte talar finska hemma och kan inte tala finska så bra.finns det finlandssvenskar som inte kan finska