4 of my friends are balding at 18

D

Deleted member 87612

All we do is mog
All of them also got naso folds, over

@wishIwasSalludon @sportsmogger @Jason Voorhees @not__cel @Lokki

• JFL
  • So Sad
  • +1
Reactions: Saint Casanova, Part-Time Chad, attention_spanlet and 15 others
nigga tell them to finasteridmaxx

• +1
  • JFL
Reactions: Bitchwhipper2, Kaari, sportsmogger and 3 others
Last edited:
  • JFL
  • +1
  • Love it
Reactions: itsoverformebro, JohnBaza, Bitchwhipper2 and 16 others
those niggas talk shit about me behind my back so they can enjoy nw4 at 22
Put some anadrol drops in their food secretly
Should speed up the process

• JFL
  • +1
  • So Sad
Reactions: JohnBaza, Bitchwhipper2, Zonar and 9 others

onkohan landella jotain mätää pohjavesissä taikka ilmassa?

• +1
  • JFL
Reactions: Kaari, Lokki, sportsmogger and 1 other person
thats you soon

• JFL
  • +1
Reactions: Kaari, sportsmogger, Orc and 1 other person
  • +1
Reactions: Kaari, sportsmogger and TurboOgre
@forevergymcelling

• +1
Reactions: Kaari and sportsmogger
  • +1
  • JFL
Reactions: Kaari, Lokki, sportsmogger and 1 other person
ahaa, no se selittääkin tämän

itsekkin homocity seudulla ja alkaa hiukset lähtemään hiuspohjasta
ihan vitun ohi eishaatana, oot varmaan ykän ikänen?

• +1
Reactions: Kaari, sportsmogger and TurboOgre
I’ve got smile lines and some recession at 23, would have lost my mind if it started at 18 tho. Imagine ur slaying career or love life being ended at 21

• +1
Reactions: TsarTsar444, Kaari, sportsmogger and 1 other person
You should be a good friend & tell em to hop on fin.

• JFL
  • +1
Reactions: Kaari and Deleted member 87612
  • +1
  • JFL
Reactions: Kaari, Lokki, Deleted member 87612 and 1 other person
you're next.

nasolabial reaper spares nobody.

• +1
  • JFL
Reactions: JohnBaza, FutureSlayer, TsarTsar444 and 3 others
tottakai

voitko heittää mulle kultista niin pääsen kattomaan käsityöt? :feelskek:
huutista käsitöille, kai ne kelatuet pitää jonnekki laittaa

• +1
Reactions: Kaari and TurboOgre
  • +1
  • +1
Reactions: Kaari, Lokki and Deleted member 87612
Eastern European things, we're all in danger

• +1
Reactions: Kaari
lukio

ei kestä pää amiksessa ainakaan pk-seudulla, liikaa mamuja ja muutenkin meno persvituillaan
Ite ihan youngcel, yhteishaku on helmikuussa

Aattelin just joku lukio varmaan

• +1
Ite ihan youngcel, yhteishaku on helmikuussa

Aattelin just joku lukio varmaan
kannattaa valita mahollisimman korkean keskiarvorajan/hyvä omaava lukio jos se on vaan lähellä

onhan niitä ihan okei aloja amiksessakin mut jos menee sinne niin kaksoistutkinto on kyl kannattavaa tehdä

• +1

I got lines under my eyes at 17 and looks I could be getting smile lines too (none at the moment but my skin is less full there), it’s over.

I’ve got smile lines and some recession at 23, would have lost my mind if it started at 18 tho. Imagine ur slaying career or love life being ended at 21
You’re giving me nightmares about my future now brah. :forcedsmile:

• JFL
  • +1
Reactions: ShowerMaxxing and Schizotypalcel
kannattaa valita mahollisimman korkean keskiarvorajan/hyvä omaava lukio jos se on vaan lähellä
Kaikki sanoo noin mutta kaikki opot kenen kanssa oon näistä puhunut on sanonut että sillä ei oo mitään väliä jos saat E:n matikasta jostain virtojen lukiosta vai jostain Tampereen norssista, sillä yliopistot kattoo vaan sitä E:tä eikä sitä lukioa

• +1
Kaikki sanoo noin mutta kaikki opot kenen kanssa oon näistä puhunut on sanonut että sillä ei oo mitään väliä jos saat E:n matikasta jostain virtojen lukiosta vai jostain Tampereen norssista, sillä yliopistot kattoo vaan sitä E:tä eikä sitä lukioa
juu ei sillä oo väliä mistä se numero tulee, enkä suosittelekkaan muuttamaan jonnekin lukion takia, ellet asu siis jossain ihan periferiassa. mutta esim siis jos on lähialueella monta mistä valita niin ei kannata ainakaan ottaa sitä huonointa.

yleensä lukioiden välillä voi olla opetuksessa eroja ja ehkä suurimpana erona pitäisin ihan vaan sitä jengiä jota on siellä, ainakin nuo pk seudun huonot lukiot on täynnä tienmiehiä ja mamuja. ja siis jos et tiennyt niin yo-kirjoitukset on ns kilpailu niitä muita kirjoittajia vastaan. (tietty määrä porukasta voi saada tietyn numeron ja pisterajoja lasketaan tai nostetaan sen mukaan)

mutta kaikkialta pääsee läpi kuitenkin ja tilanne voi olla toinen landella

Last edited:
  • +1
Reactions: Kaari and Lokki
great news, I am delighted.

more bald subhumans means less competition for me.

• +1
Less competition ig.

• +1
juu ei sillä oo väliä mistä se numero tulee, enkä suosittelekkaan muuttamaan jonnekin lukion takia, ellet asu siis jossain ihan periferiassa. mutta esim siis jos on lähialueella monta mistä valita niin ei kannata ainakaan ottaa sitä huonointa.

yleensä lukioiden välillä voi olla opetuksessa eroja ja ehkä suurimpana erona pitäisin ihan vaan sitä jengiä jota on siellä, ainakin nuo pk seudun huonot lukiot on täynnä tienmiehiä ja mamuja. ja siis jos et tiennyt niin yo-kirjoitukset on ns kilpailu niitä muita kirjoittajia vastaan. (tietty määrä porukasta voi saada tietyn numeron ja pisterajoja lasketaan tai nostetaan sen mukaan)

mutta kaikkialta pääsee läpi kuitenkin ja tilanne voi olla toinen landella
Asun ihan Tampereen kupeessa, en ihan Hervannassa vaikka mun location niin sanookin mutta kummiskin melkein jokanen Tampereen seudun lukio on mulle mahdollinen paitsi just joku svenska i samskolan koska oon vaan joku 9n oppilas ruotsissa niin niitä vaihtoehtoja on paljon ja jokainen niistä on hyvä

Oli tänään just se opon keskustelu niin sekin vaan sano sitä että ei Tampereelta löydy huonoa lukioa, kaikki on vaan hyviä ja parasta olis mennä jonnekin missä sen lukion arki olis siedettävä

• +1
Asun ihan Tampereen kupeessa, en ihan Hervannassa vaikka mun location niin sanookin mutta kummiskin melkein jokanen Tampereen seudun lukio on mulle mahdollinen paitsi just joku svenska i samskolan koska oon vaan joku 9n oppilas ruotsissa niin niitä vaihtoehtoja on paljon ja jokainen niistä on hyvä

Oli tänään just se opon keskustelu niin sekin vaan sano sitä että ei Tampereelta löydy huonoa lukioa, kaikki on vaan hyviä ja parasta olis mennä jonnekin missä sen lukion arki olis siedettävä
juuri näin

kannattaa käydä niillä vierailuilla kun tulee mahdollisuus ja kysellä jossain jodelissa siellä olleilta mielipiteitä yms

• +1
Reactions: Lokki and Kaari
300px Baldcel

• JFL
if they went on this braindamaged forum they wouldve been gaslighted that "its just mature hairline" or "ur only 18 bro theres no way ur balding"

niggers talk like its some kind of a fucking cancer death sentence that nothing cant be done about

1 single simple motherfucking pill is all it takes

• +1
juuri näin

kannattaa käydä niillä vierailuilla kun tulee mahdollisuus ja kysellä jossain jodelissa siellä olleilta mielipiteitä yms
Juu, olin just Ke vierailulla ja meen tammikuussa sit uuteen

• +1
Reactions: TurboOgre
Brutal. My hair was like yarn at 18.

It means they’re high t and good looking

oral minox helped me