Accutane to Norway

user20266741

user20266741

6’3 hmtn
Ive tried getting accutane from indiamart but from what ive seen the chance of me getting scammed in any way or the product being stopped is extremely high.

Does anyone know how i can Get it without prescription in Norway?

I found one website called apotek panett but im not finding any proof its trustworthy.

Sorry for making multiple posts about this
Can anyone help?

i
Ive tried getting accutane from indiamart but from what ive seen the chance of me getting scammed in any way or the product being stopped is extremely high.

I found one website called apotek panett but im not finding any proof its trustworthy.

Can anyone help?
indiamart is always the best option dude

Look for a reseller in eu, just ask your doctor, look for an online pharmacy or take the risk from indiamart

• +1
Reactions: user20266741
indiamart mark as solution (i can tell u which store in pms)

• +1
Solution
Idk why i didnt think abt that

Can anyone help?
Tollen kommer til å ta pakka, ikke gjør det. Jeg sliter med det samme bare med hgh

• +1
Tollen kommer til å ta pakka, ikke gjør det. Jeg sliter med det samme bare med hgh
Ja, fikk faktisk av legen.
Har du erfaring med "melanotan norge", de har mange forskjellige peptider og jeg tror det er legit.
Jævla rart å skrive med noen fra norge:ROFLMAO:

Ja, fikk faktisk av legen.
Har du erfaring med "melanotan norge", de har mange forskjellige peptider og jeg tror det er legit.
Jævla rart å skrive med noen fra norge:ROFLMAO:

Takk, skal sjekke det ut. Jeg prøver å finne andre norske folk som har erfaring med looksmaxxing. Men ja good luck videre✌️

• +1
hushboard.biz
Hundrevis av selgere på dette forumet, eneste dårlige er at alt er overpriced haha.
Eller så kan du bestille raws fra kina, eller fra indiamart til sverige å smugle det gjennom tollen. Dette er ganske enkelt hvis du bor nærme grensen.

• +1
hushboard.biz
Hundrevis av selgere på dette forumet, eneste dårlige er at alt er overpriced haha.
Eller så kan du bestille raws fra kina, eller fra indiamart til sverige å smugle det gjennom tollen. Dette er ganske enkelt hvis du bor nærme grensen.
Takker sjef, godt oppsummert