Advice on studymaxx?

CD34

CD34

neapolitan cel
How i focus on this borings anatomy lectures, i just cant, it's useless shit that i read and forget after 3h, org is giving me adhd

tips on how to unlock laser focus?

• +1
  • JFL
Reactions: goo25, WrothEnd, ey88 and 2 others
1739041429131g

• JFL
Reactions: CD34
How focused you are is shown by Mercury in the natal chart, and Mars also shows what can motivate you, you need motivation to be focused on shit that is not interesting according to Mars

• JFL
How focused you are is shown by Mercury in the natal chart, and Mars also shows what can motivate you, you need motivation to be focused on shit that is not interesting according to Mars
How can i guilt trip my self / manipulate myself enough to study if so

• +1
Reactions: Wexilarious
  • +1
i think i might need sum motivational stoic cope

Last edited:
  • Hmm...
Reactions: Wexilarious
dont get sick

• +1
Drop out tbh

• +1
Reactions: HostSamurai and CD34
Non saprei consigliarti, perché ho un metodo di studio poco convenzionale e generalmente poco utile. Fai come fanno molti altri: limita distrazioni e datti una scadenza. Prima di studiare dovresti evitare distrattivi, tra cui org, anche se per ottenere un effetto sufficiente occorrerebbero settimane.

Sul non ricordarti le cose: la maggior parte dell'apprendimento viene dimenticato in poco tempo

• +1
Drop out tbh
I can't disappoint my family like this, I just can't I would break everyone's heart there are a lot of expectations on me. Even if i would cuz i will end betabuxxing nobody is gonna love me as i am

Non saprei consigliarti, perché ho un metodo di studio poco convenzionale e generalmente poco utile. Fai come fanno molti altri: limita distrazioni e datti una scadenza. Prima di studiare dovresti evitare distrattivi, tra cui org, anche se per ottenere un effetto sufficiente occorrerebbero settimane.

Sul non ricordarti le cose: la maggior parte dell'apprendimento viene dimenticato in poco tempo
Eh ma sto postmaxxando fra, non posso mollare org prima di sbloccare il nome verde fr

• JFL
Reactions: Darkeningstar
Eh ma sto postmaxxando fra, non posso mollare org prima di sbloccare il nome verde fr
L'una o l'altra se non sei abituato

• +1
Poi sto in sessione outcastando da solo a casa, mi viene la depressione senza un po’ di contatto umano, cmq fr devo mettere il telefono nell’altra stanza non prenderlo prima delle 8

• JFL
Reactions: Darkeningstar
Poi sto in sessione outcastando da solo a casa, mi viene la depressione senza un po’ di contatto umano, cmq fr devo mettere il telefono nell’altra stanza non prenderlo prima delle 8
Sono senza contatto umano, ad eccezione di famiglia, da anni. I social a volte peggiorano la situazione, mi tocca dirlo seppur mi secchi sembrare un boomer

Buona "fortuna", comunque

Last edited:
Well, if I can advise something like this: block all sites by adding them to the hosts, do absolutely nothing and only do uninteresting nonsense that you need to do through crazy torments :Comfy: