andrew tate just made me lose 100k

PsychoDsk

PsychoDsk

in narcy pirates prison cuz I'm built diff rrrr 🏴
Joined
Jan 8, 2024
Posts
3,688
Reputation
5,930
this mf wakes up
thinks yeah let me fuck the memecoin space in it's ass and destroys my memecoin portfolio

#killthetopG

Go Crazy Wtf GIF
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Almost Chadlite, try2beme, murdah and 8 others
Het is voorbij.
 
  • So Sad
  • +1
Reactions: brucewayne78, PsychoH and PsychoDsk
Nigger you ain’t even seen 100k on TV
 
  • +1
  • JFL
Reactions: Almost Chadlite, normie tiktoker, jisko32 and 1 other person
  • +1
  • JFL
Reactions: user123456, murdah and ConfusedBolivian
Fuck andrew tate
 
  • JFL
Reactions: PsychoDsk
  • JFL
Reactions: N1666
  • JFL
  • +1
Reactions: sub5c3l, ConfusedBolivian and noodlelover
Monkey that fucked your mom and mogged your entire jungle refugee lineage, cucknigger
shut up you angry little pathetic man
 
  • JFL
Reactions: PsychoDsk
  • JFL
  • Woah
Reactions: sub5c3l, brucewayne78, Eriot Lodger and 1 other person
  • JFL
Reactions: sub5c3l and N1666
  • JFL
Reactions: plukee
  • JFL
Reactions: sub5c3l, N1666 and PsychoDsk
  • JFL
Reactions: sub5c3l
Your mother is a whore and your father is a cuck, white nigger. Your race is doomed. Look at your declining numbers
white nigger
w h i t e
n i g g e r
white NIGGER

5’3, mentally retarded, a bitch and not ashamed​

 
  • JFL
Reactions: sub5c3l and plukee
white nigger
w h i t e
n i g g e r
white NIGGER

5’3, mentally retarded, a bitch and not ashamed​

Yea, cum nigger. Over for your low iq, thus is why autistic white faggots will be extinct soon
 
  • Love it
Reactions: PsychoDsk
Yea, cum nigger. Over for your low iq, thus is why autistic white faggots will be extinct soon
this song is literally you

 
That’s trading for you
I like to stay away from this shit and I would rather work a McDonalds than listen to that bald goon
 
  • JFL
Reactions: mike21, noodlelover and PsychoDsk
Putting a 100K into memecoins is the real cause.

If you gain on 90% of your trades, but reverse all your wins on 10%, you still loose in the end. That's Tail risk/fat Tail risk.
 
Last edited:
never stop gambling
 
if you really believe in memecoins you should be happy, because this is an opportunity to buy more
 
Lost $3k because of this bitch Andrew Tate
Agent Smith Glitch GIF by SuperRareBears
 
this mf wakes up
thinks yeah let me fuck the memecoin space in it's ass and destroys my memecoin portfolio

#killthetopG

Go Crazy Wtf GIF
Brutal,i fucking hate that retarded gypsy subhuman
 
  • JFL
Reactions: PsychoH
Ben daar wel eens geweest, ging effe hoertjes bekijken. 💀 Werd nog aangehouden door popo ook. :forcedsmile:
:lul::lul::lul:LMFAO nigga hoeren hier zijn allesbehalve lekker beter bij NL gaan blijven kijken
en hij werd nog eens aangehouden ook ahahahahaa @PsychoDsk @Almost Chadlite
 
  • JFL
  • +1
Reactions: not__cel and Michael Myers
:lul::lul::lul:LMFAO nigga hoeren hier zijn allesbehalve lekker beter bij NL gaan blijven kijken
en hij werd nog eens aangehouden ook ahahahahaa @PsychoDsk @Almost Chadlite
Je hebt gelijk, Belgische hoeren zijn echt niks bijzonders. Jullie hebben wel aparte buurtje voor Afrikaanse vrouwen en die vragen maar €20. Segregatie bestaat nog blijkbaar. :forcedsmile: Eentje was zo wanhopig dat ze gewoon haar tiet(en) om ons binnen te lokken. Ik was met vrienden, die gingen wel neuken bij beide plaatsen. Die ene van €50 en bij die ene van €20. De beste hoeren zijn te vinden in Duitsland zou ik zeggen. Duitsland > Nederland > België. In Nederland heb je alleen maar eigenlijk Oost Europese en Latijnse hoeren. :forcedsmile:
 
  • JFL
Reactions: PsychoH
Je hebt gelijk, Belgische hoeren zijn echt niks bijzonders. Jullie hebben wel aparte buurtje voor Afrikaanse vrouwen en die vragen maar €20.
NEEEEEE ECHT??? TF man kk afrikanen :forcedsmile::forcedsmile::forcedsmile:
Segregatie bestaat nog blijkbaar. :forcedsmile: Eentje was zo wanhopig dat ze gewoon haar tiet(en) om ons binnen te lokken.
💀:whatfeels::feelskek:
Ik was met vrienden, die gingen wel neuken bij beide plaatsen. Die ene van €50 en bij die ene van €20. De beste hoeren zijn te vinden in Duitsland zou ik zeggen. Duitsland > Nederland > België. In Nederland heb je alleen maar eigenlijk Oost Europese en Latijnse hoeren. :forcedsmile:
oost europese en latijnse zijn toch lekker?
maar hyk wie zijn je vrienden. Welke nigga was zo thirsty dat hij DIE ZWARTE WOU ahahahahaha VOOR TWINTIGJE ptn kga dood
 
  • JFL
  • +1
Reactions: not__cel and Michael Myers
NEEEEEE ECHT??? TF man kk afrikanen :forcedsmile::forcedsmile::forcedsmile:
Wist je dat niet? Is een stukje verder afgelegen. Ik zag alleen maar donkere mensen, geen enkele blanke in zicht. 💀
💀💀💀
oost europese en latijnse zijn toch lekker?
maar hyk wie zijn je vrienden. Welke nigga was zo thirsty dat hij DIE ZWARTE WOU ahahahahaha VOOR TWINTIGJE ptn kga dood
Ze zijn okay. Ik heb alleen één Latijnse gezien die oprecht lekker was. Hahaha eentje was Oost Europees en andere was Pakistaans. :forcedsmile: Hij probeerde haar nog af te dingen. :forcedsmile: Toen die Oost Europees haar had geneukt zei ze toen hij naar buiten kwam “Your friend has a big dick.” :hnghn: Toen ging die andere vriend van mij naar binnen bij dezelfde :lul::lul: en kwam hij naar buiten. Ik vroeg “What about him? Does he have a big dick too?” Zei ze “Yes.” Daarna draaide ik me weer om, blijkbaar ging ze daarna met haar vingers dit gebaar maken: 🤏 van dat ie klein was. :forcedsmile: Kankerhoer. :lul::lul::lul::lul:
 
  • JFL
Reactions: PsychoH
Wist je dat niet? Is een stukje verder afgelegen. Ik zag alleen maar donkere mensen, geen enkele blanke in zicht. 💀

💀💀💀

Ze zijn okay. Ik heb alleen één Latijnse gezien die oprecht lekker was. Hahaha eentje was Oost Europees en andere was Pakistaans. :forcedsmile: Hij probeerde haar nog af te dingen. :forcedsmile:
:lul::feelskek:
Toen die Oost Europees haar had geneukt zei ze toen hij naar buiten kwam “Your friend has a big dick.” :hnghn: Toen ging die andere vriend van mij naar binnen bij dezelfde :lul::lul: en kwam hij naar buiten. Ik vroeg “What about him? Does he have a big dick too?” Zei ze “Yes.” Daarna draaide ik me weer om, blijkbaar ging ze daarna met haar vingers dit gebaar maken: 🤏 van dat ie klein was. :forcedsmile: Kankerhoer. :lul::lul::lul::lul:
xD je tweede mattie is niet goed bij zn hoofd wtf bro neukt dezelfde vlak na zn vriend jfl
je deed diezelfde daarna toch niet na je tweede vriend ofwel ? 😵‍💫
wat een autistische gang in de toekomst ga ik mee
 
  • JFL
  • +1
Reactions: not__cel and Michael Myers
:feelskek: Misschien zei ze daarom dat hij een kleine lul heeft want hij is gewoon bovengemiddeld. :ogre:
xD je tweede mattie is niet goed bij zn hoofd wtf bro neukt dezelfde vlak na zn vriend jfl
je deed diezelfde daarna toch niet na je tweede vriend ofwel ? 😵‍💫
wat een autistische gang in de toekomst ga ik mee
Hahahaha ja we vonden het allemaal raar. Maar hij keek heel erg op naar die Oost Europees. Het was zijn rolmodel. Je weet wel, zo’n thugmaxxed, kankerbreed mannetje. Die ook nog eens heel goed kan vechten. Eén wereldberoemde kickbokser zag hem trainen en nodigde hem persoonlijk uit om in zijn gym te trainen. Ging alleen niet door omdat ie in de bak terecht kwam voor mishandeling van iemand die zelfs groter dan hem was. :forcedsmile: Iedereen wilde hem altijd onder de indruk zetten. Vooral Marokkanen. Hij was alles behalve autistisch. Meest NT mannetje die ik ken en ik ken heel veel mensen.
 
  • JFL
Reactions: PsychoH
:feelskek: Misschien zei ze daarom dat hij een kleine lul heeft want hij is gewoon bovengemiddeld. :ogre:
hoe weet je dit????
Hahahaha ja we vonden het allemaal raar. Maar hij keek heel erg op naar die Oost Europees. Het was zijn rolmodel. Je weet wel, zo’n thugmaxxed, kankerbreed mannetje. Die ook nog eens heel goed kan vechten. Eén wereldberoemde kickbokser zag hem trainen en nodigde hem persoonlijk uit om in zijn gym te trainen. Ging alleen niet door omdat ie in de bak terecht kwam voor mishandeling van iemand die zelfs groter dan hem was
die kickbokser of je mattie
 
  • +1
Reactions: not__cel
it's just 100k kopecks so chill
 
hoe weet je dit????
Hij zei van zichzelf. :forcedsmile: Hij zei dat wat groter was dan zijn iPhone.
die kickbokser of je mattie
Wie naar de bak ging? Die ene Oost Europese mattie van mij. We zijn alleen geen vrienden meer. :forcedsmile: Hij heeft afstand van mij genomen. Kwam merendeels omdat ik altijd mijn broer verdedigde en hij mocht mijn broer niet. :ogre:
 
  • JFL
Reactions: PsychoH

Similar threads

Juandigomigo22
Replies
28
Views
129
drxkes
drxkes
alurmo
Replies
26
Views
184
alurmo
alurmo
funeral
Replies
14
Views
196
Klasik616
Klasik616
lastamericanvirgin
Replies
2
Views
49
moggathon
moggathon

Users who are viewing this thread

Back
Top