Sacrimoon
18, 181cm and Neurodivergent
shitpost i know, just want to see if there’s even any fellow danish people on here

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Yep vi er begge I kanin hullet bro@Grilldaddy❤️

Hva så broYep vi er begge I kanin hullet bro![]()
shi blud, godt jeg ik er den enesteJa Blud

I fucking suck at geography. So no i haven’tI’m pretty near to Denmark, heard of New Delhi?

@Gio. Er også fra Danmark men han fik en kæreste og leavede orgshi blud, godt jeg ik er den eneste![]()

Godt for ham@Gio. Er også fra Danmark men han fik en kæreste og leavede org![]()
det bliver os en dag gutterDamn. omvendt for mig skred min kæreste et par dage efter jeg joinede org@Gio. Er også fra Danmark men han fik en kæreste og leavede org![]()

Trust broGodt for hamdet bliver os en dag gutter
![]()
SlayerDamn. omvendt for mig skred min kæreste et par dage efter jeg joinede org![]()
Holy shit bro nogen af jer har været her siden 2020@Danish_Retard @danishdude

I’ve been to Denmark, tryna looksmax there would be fucking hell they don’t even have Walmartsshitpost i know, just want to see if there’s even any fellow danish people on here![]()
Yeah and in general people are just better looking in the nordics than americaI’ve been to Denmark, tryna looksmax there would be fucking hell they don’t even have Walmarts

I mean he speaks Danish@subhuman1996
Would u say greenland is apart of denmarkI mean he speaks Danish
I mean you could say thatWould u say greenland is apart of denmark
R u a denmark nationalistI mean you could say that
NoR u a denmark nationalist
That’s peak yo
Nah bro, jeg har done misset min eneste chanceGodt for hamdet bliver os en dag gutter
![]()

Fuckass fatass americaI was Js shopping and the average person here is frl subhuman