D
Deleted member 6873
.
@TRUE_CEL @jm10 @Syobevoli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
based, white russians are pretty nice tooMirin'. I drink shitton of cocktails nowadays (moscow mule).
Very nice
17*arent you like 16? how tf do you get addicted to alcohol?
brutal, now i need ketamine to copeBeen going 17 years without alcohol so far
If you get off all this shit you can buy more expensive guitarsbrutal, now i need ketamine to cope![]()
just spent most of my money on some dr martens and a new camera tbhIf you get off all this shit you can buy more expensive guitars![]()
Good investmemt tbhjust spent most of my money on some dr martens and a new camera tbh
bhai im proud of you!@TRUE_CEL @jm10 @Syobevoli
I just tone it down tbh, wouldnt say i was a giga addict but i drank way too much imo, but im not declining some shots when with friends, (not like thats happening anytime soon due to covid)bhai im proud of you!didnt know you were a drinker though hah but considering thats in the past now i suppose it doesnt matter anymore
![]()
jfl tell me honestI just tone it down tbh, wouldnt say i was a giga addict but i drank way too much imo, but im not declining some shots when with friends, (not like thats happening anytime soon due to covid)
er is geen ene kanker om hier te rellen lol, wat kan ik doen. De ruit van Jan's snackbar intikkenjfl tell me honestdid you riot too?? these past three days lmao
tbh ik ben gewoon een brave jongen en ik zat gewoon thuis te rotten jfler is geen ene kanker om hier te rellen lol, wat kan ik doen. De ruit van Jan's snackbar intikken![]()
Haha lekker man, ngl snap alleen niet waarom mensen de jumbo etc gingen verkankeren jfltbh ik ben gewoon een brave jongen en ik zat gewoon thuis te rotten jfl
volgens mij omdat t een supermarktketen is dus hebben ze toch al genoeg geld. dat is mijn gok. in rotterdam hierzo ging de me traangas gebruiken jflHaha lekker man, ngl snap alleen niet waarom mensen de jumbo etc gingen verkankeren jfl
Damn was roffa ook een zooi?volgens mij omdat t een supermarktketen is dus hebben ze toch al genoeg geld. dat is mijn gok. in rotterdam hierzo ging de me traangas gebruiken jfl
ja maar alleen gisteren. plus was in zuid waar ik niet woon dus niks van meegemaakt. al was het voor mijn deur dan was ik thuis gebleven, ik snap niet waarom men niet even gewoon kan rotten voor een aantal dagen. rare gasten.Damn was roffa ook een zooi?
Precies manja maar alleen gisteren. plus was in zuid waar ik niet woon dus niks van meegemaakt. al was het voor mijn deur dan was ik thuis gebleven, ik snap niet waarom men niet even gewoon kan rotten voor een aantal dagen. rare gasten.
eerlijk, je bent helemaal shookPrecies man
ja ik denk jij ganged met je matties en slaat de ibahesj in elkaar a manbroeerlijk, je bent helemaal shookje kan niet geloven dat een buitenlander dit zegt jfl