Blepharoplasty Fox Eyes in Nederland

NumbThePain

NumbThePain

Admin - 62.5% Dutch 🇳🇱🇮🇩
To the Moon!
Weet iemand een goede kliniek in Nederland voor ooglidcorrectie/blepharoplasty voor "fox eyes" behandeling?

Ook echt met goeie reviews

Tering goedkoop naar mijn mening wat hieronder staat vermeld. Is dit waar tussen de 600-1000 euro? Dan kan ik gelijk al binnenkort een afspraak maken

IMG 5992

@Orc Weet jij hier iets van? Zal ik een permanente operatie ondergaan of fillers zetten?

Last edited:
  • +1
Reactions: PsychoH
@Alexanderr

• +1
Reactions: PsychoH
This language can't be real

• JFL
Reactions: raabla, Dominicoon and PsychoH
Wtf is goedpoop

• JFL
Reactions: Methylphenidate, raabla, maarda and 3 others
Heb hier zelf nooit echt onderzoek naar gedaan want ik heb het ook niet nodig. Of jij het nodig hebt hangt natuurlijk af van je gezicht. Het is wel redelijk goedkoop voor een permanente oplossing. Klinieken zoeken hier met reviews is wel lastig ja.
Maar als je een redelijke vindt, boek een consultatie, dan krijg je wat meer gerichte informatie en of het wel bij je past.

• +1
Reactions: NumbThePain and PsychoH
Heb hier zelf nooit echt onderzoek naar gedaan want ik heb het ook niet nodig. Of jij het nodig hebt hangt natuurlijk af van je gezicht. Het is wel redelijk goedkoop voor een permanente oplossing. Klinieken zoeken hier met reviews is wel lastig ja.
Maar als je een redelijke vindt, boek een consultatie, dan krijg je wat meer gerichte informatie en of het wel bij je past.
Bedankt, waarschijnlijk zal het wel in één van de grote steden zijn hier. Ja, mijn ogen en neus zijn de voornaamste redenen wat mij een onsuccesvol ongelukkig leven toedienen. Ik heb gemerkt dat een "eye area" fix wel de grootste verandering kan brengen bij mij. Mannen "mogen" nog wel een relatief grote neus hebben, als het maar niet te groot is

Inderdaad relatief goedkoop vergelijkbaar met andere grote operaties zoals rhinoplasty en haartransplantatie wat tussen de 4000-6000 euro is in Nederland

• +1
Reactions: Alexanderr

Users who are viewing this thread

Back