ct scan in sweden

lutte

lutte

💤
Joined
Jul 17, 2020
Posts
29,305
Reputation
58,368
how tf am I supposed to get a real scan done in this country...

@Yuyevon @Intjcel @bertcel @honkhonkpatna

I could go to Oslo or Copenhagen if you can do it there if you know anything
@Danish_Retard @20Nobragger01 @HeavenAdmιn
 
  • Woah
Reactions: Deleted member 6695 and HeavenAdmιn
You aren't. You know just as well as me how the welfare healthcare system works.
 
  • JFL
  • So Sad
  • +1
Reactions: HeavenAdmιn, lutte and WadlowMaxxing
brutal nordic healthcare pill
 
  • So Sad
Reactions: lutte
No idea...

Everything in sweden is retarded
 
  • So Sad
Reactions: HeavenAdmιn and lutte
how tf am I supposed to get a real scan done in this country...

@Yuyevon @Intjcel @bertcel @honkhonkpatna

I could go to Oslo or Copenhagen if you can do it there if you know anything
@Danish_Retard @20Nobragger01 @HeavenAdmιn
You can pay for it out of your own pocket or you can make a case to your physician why you need one.
 
  • So Sad
Reactions: HeavenAdmιn
No idea...

Everything in sweden is retarded
If you really want one you can pay for it yourself. Or do you suggest we give every ethnic with a headache a CT scan? Because that is literally what they demand.
 
det är ju inte så det funkar... även om man är redo att göra det privat och att bekosta det själv måste man ha remiss från allmänläkare och jag vet inte riktigt hur de skulle reagera om jag går dit och säger att jag vill bryta itu skallen för att få ligga
 
Last edited:
  • JFL
Reactions: fernandobrocolli, anti caking agents and Loud_Jock
det är ju inte så det funkar... även om man är redo att göra det privat och att bekosta det själv måste man ha remiss från allmänläkare och jag vet inte riktigt hur de skulle reagera jag går dit och säger att jag vill bryta itu skallen för att få ligga
Har inte kollat upp det så noga men vet at t.ex. prevcare gör datortomografi utan remisser. Dyrt dock.

Är det för lefort du vill göra?
 
  • +1
Reactions: lutte
Har inte kollat upp det så noga men vet at t.ex. prevcare gör datortomografi utan remisser. Dyrt dock.

Är det för lefort du vill göra?
Ja, någon slags lefort med bsso och genio/chin wing. Jag har/hade bettfel som är ortodontiskt behandlat så enligt svensk sjukvård är ju allt frid och fröjd

Tack för tipset ska kika på det
 
go to ortho consultation, they do CT scans, ask them for it and done
 
the real question is the cost. im tryna get one to start consulting to make it faster for surgeons that i talk to
 
  • +1
Reactions: lutte
go to ortho consultation, they do CT scans, ask them for it and done
Pretty sure orthos don't do ct scans here. Anyway last time I was at the there I was basically told to fuck off. And you can't just ask for shit just like that here.
 
  • So Sad
Reactions: RAITEIII
Svenska don’t have ct scans?
 
  • +1
Reactions: lutte
Any orthodontist will work. I did it through the same person who did my bracers admittedly it was private.
 
  • Love it
Reactions: lutte
Brutal folktandvårdenpill
Daily reminder om du är tjej så kan du få gratis labiaplasty eller bröstförstoring om du klagar tillräckligt mycket men som kille kommer du aldrig få bimax betaltat av farbron även om det skulle förändra hela ditt liv.
 
  • So Sad
Reactions: lutte
First world problems
 
  • +1
Reactions: manletofpeace81
Daily reminder om du är tjej så kan du få gratis labiaplasty eller bröstförstoring om du klagar tillräckligt mycket men som kille kommer du aldrig få bimax betaltat av farbron även om det skulle förändra hela ditt liv.
Det är lugnt jag skulle inte vilja opereras av en svensk kirurg ändå
 
vet inte, får se
man bör ju konsultera med lite olika kirurger innan man bestämmer sig
Ja. Exakt. Lite svårt nu med corona dock. Du har en bra skalle på huvudet så det kommer nog gå bra för dig med din surgery. Good luck and keep us updated.
 
  • Love it
Reactions: lutte

Similar threads

D
Replies
3
Views
161
lookmaxxer998
L
JohnDoe
Replies
16
Views
556
The Dark Phoenix
The Dark Phoenix
WhoTookVendetta
Serious FUCK YOU
Replies
30
Views
1K
WhoTookVendetta
WhoTookVendetta

Users who are viewing this thread

Back
Top