Extended
Iron
My heart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
What, am i here to get humilliated /:@Scandicel @scandiincel GTFIH.
nei det er umulig. Ikke vits og prøve engang, bare kaster bort penger..My heart.
nopeWhat, am i here to get humilliated /:
Oja. så det er ingen vits? Ikke for india mart en gangnei det er umulig. Ikke vits og prøve engang, bare kaster bort penger..
Oja. så det er ingen vits? Ikke for india mart en gang
ja, det er ekstremt stor sjangs for at det blir tatt i tolle, uansett om det er ett lager som ligger i EU som shipper det.Kva med den melonotan norge greia, Kommer tollen til å ta den og eller?
Wow, må få en tur i india eg.ja, det er ekstremt stor sjangs for at det blir tatt i tolle, uansett om det er ett lager som ligger i EU som shipper det.
er det genuint ikke noen vits? har allerede prøvd en gang og det ble tatt og de lagde nesten politi sak ut av det.ja, det er ekstremt stor sjangs for at det blir tatt i tolle, uansett om det er ett lager som ligger i EU som shipper det.
ja sjangsen for at det kommer gjennom er jæævlig lav. Ville ikke prøvd egentlig, det kan bli ett problem for deg visst du prøver flere ganger.er det genuint ikke noen vits? har allerede prøvd en gang og det ble tatt og de lagde nesten politi sak ut av det.
så hva kan man gjøre da? drittt dyrt innenlandsja sjangsen for at det kommer gjennom er jæævlig lav. Ville ikke prøvd egentlig, det kan bli ett problem for deg visst du prøver flere ganger.
ja enten så må du få en kompis til og ta det gjennom tollen fra ett annet land, eller så må du bare kjøpe det for 4x dyrt enn vanlig pris desverre. jeg er i samme posisjon som deg.så hva kan man gjøre da? drittt dyrt innenlands
Hvis det er noen som seller innenfor norge san full men pharmaja enten så må du få en kompis til og ta det gjennom tollen fra ett annet land, eller så må du bare kjøpe det for 4x dyrt enn vanlig pris desverre. jeg er i samme posisjon som deg.
ja de selger, men det er dyrt.Hvis det er noen som seller innenfor norge san full men pharma
Tar tollene de også eller?ja de selger, men det er dyrt.
nopeTar tollene de også eller?
okkkknope