MANLETprettyBOY
Heartless
it’s 6:30 am and was eating a sausage egg McMuffin and felt sad, nothing means anything to me anymore
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hot granny around your area click to find outIsolation really does something to you
It’s not the time for thatHot granny around your area click to find out
That shit doesn’t even matter man you guys think life’s all about getting a hot gfi just want mute stacy
muh isolation
I have imposed isolation on myself for a decade. I know it all too well.Isolation really does something to you
fakecel you cant understand true lonelinessThat shit doesn’t even matter man you guys think life’s all about getting a hot gf
have u ever had sexI have imposed isolation on myself for a decade. I know it all too well.
No I'm a dateless 29 year old KHHV.have u ever had sex
ok youre a true incel like me Im also 25 and khhvNo I'm a dateless 29 year old KHHV.
Dang, I hope you ascend before you reach my age.ok youre a true incel like me Im also 25 and khhv
thanks broDang, I hope you ascend before you reach my age.
It was a waste of money i dont have a car and I uber it cause I couldn’t sleepAt least you have something to eat.
Nigha I didn’t even sleep and I’ve been extremely dieting for 3 months now and dropped a lot of weight so I just wanted to treat myselfEating goyslop since the moment you wake up? Yikes.
You have me.![]()
Yeah and bitch and moan when she leaves you jfl kysfakecel you cant understand true loneliness
Good then, mirin vampire maxxing that bih and not sleeping until the sun comes outNigha I didn’t even sleep and I’ve been extremely dieting for 3 months now and dropped a lot of weight so I just wanted to treat myself
Im cooked bruh i dont even step outside my house unless I have an appointment and I never open my blinds even when I showerGood then, mirin vampire maxxing that bih and not sleeping until the sun comes out
je moet inlocken maat ga naar redlight district ofzoNo I'm a dateless 29 year old KHHV.
How old r u bruhit’s 6:30 am and was eating a sausage egg McMuffin and felt sad, nothing means anything to me anymore
Hahahah kanker, nog een Nederlander erbij. Welkom! Ik ben al naar de red light district geweest en ook bij uhhhh.. Doubletstraat in Den Haag. Allemaal geile beren die daar rondlopen, die mannen. Ikzelf heb daar nooit geneukt maar mijn vrienden toentertijd wel. Ik zou het nooit kunnen doen. In welke stad woon je?je moet inlocken maat ga naar redlight district ofzo
Mirin pale maxxing.Im cooked bruh i dont even step outside my house unless I have an appointment and I never open my blinds even when I shower
21How old r u bruh
Oh ahahha ik woon in arnhem man maar je zit hier echt al lang man waar is het allemaal misgegaan? en hoe rate jij jezelf ltn mtn htn of clHahahah kanker, nog een Nederlander erbij. Welkom! Ik ben al naar de red light district geweest en ook bij uhhhh.. Doubletstraat in Den Haag. Allemaal geile beren die daar rondlopen, die mannen. Ikzelf heb daar nooit geneukt maar mijn vrienden toentertijd wel. Ik zou het nooit kunnen doen. In welke stad woon je?
Heuujjj ik ben paar keer in Arnhem geweest, wellicht heb je me ooit in de trein gezien. Ik studeerde namelijk vorig jaar in Nijmegen en soms passeerde ik Arnhem CS. Uhhhh waar het allemaal mis is gegaan? Jemig. Daar kan ik wel boeken over schrijven. Ik ben een truecel. En jij?Oh ahahha ik woon in arnhem man maar je zit hier echt al lang man waar is het allemaal misgegaan? en hoe rate jij jezelf ltn mtn htn of cl
Heuujjj ik ben paar keer in Arnhem geweest, wellicht heb je me ooit in de trein gezien. Ik studeerde namelijk vorig jaar in Nijmegen en soms passeerde ik Arnhem CS. Uhhhh waar het allemaal mis is gegaan? Jemig. Daar kan ik wel boeken over schrijven. Ik ben een truecel. En Neeee ik
Ik pak geen treinen man ahaha vast niet gezien sinds ik ook zegmaar sinds een jaar elke dag op CS ben. Wil je een beetje vertellen of niet? Een truecell? oeii, mag ik vragen hoe lang je bent?Heuujjj ik ben paar keer in Arnhem geweest, wellicht heb je me ooit in de trein gezien. Ik studeerde namelijk vorig jaar in Nijmegen en soms passeerde ik Arnhem CS. Uhhhh waar het allemaal mis is gegaan? Jemig. Daar kan ik wel boeken over schrijven. Ik ben een truecel. En jij?
@caaylnAhhh gelukkig voor je dat je me niet hebt gezien, JFL, want het is zwaar joever voor mij. Een betere vraag is "hoe kort ben je?" Ik ben zo'n 178cm, of misschien 180cm. Met huidige schoenen aan ben ik zo'n 183cm. En jij dan? Ik uhh, je kan me gerust elk vraag stellen. Alleen ben ik op dit moment wel 32 uur lang wakker.![]()
nah kys u fucking chad gtfo this forumYeah and bitch and moan when she leaves you jfl kys
Het kan toch niet zoooo erg zijn en je bent zeker dat je unsaveable bent? Je kan toch hardmaxxen als je ff paar maandjes ziek gaat grinden mischien is het niet helemaal over. En je lengte (183) is toch een redelijke lengte zelfs voor nederland ik zelf ben 184 zonder schoenen en rond de 186 met. En voor welke reden ben je zolang wakkerAhhh gelukkig voor je dat je me niet hebt gezien, JFL, want het is zwaar joever voor mij. Een betere vraag is "hoe kort ben je?" Ik ben zo'n 178cm, of misschien 180cm. Met huidige schoenen aan ben ik zo'n 183cm. En jij dan? Ik uhh, je kan me gerust elk vraag stellen. Alleen ben ik op dit moment wel 32 uur lang wakker.![]()
nah kys u fucking chad gtfo this forum
this is incel territory youre not welcome
![]()
Naja, ik bedoel, ook qua leeftijd vind ik het al niet meer nodig. Ik word bijna 30. Nog een aantal maanden. Ik zou sowieso nooit hoger gaan worden dan een lage MTN, dus het is de moeite niet waard. Wat is jouw rating en lengte? De reden dat ik zo lang wakker ben, is omdat ik een afspraak in de ochtend had met de gemeente en omdat ik laat richting bed ging, een uur of 5 bijna, 's ochtends ja, en toen was het al licht. En ik moest al rond 9 uur mijn bed weer uit. Vandaar dat ik wakker bleef.Het kan toch niet zoooo erg zijn en je bent zeker dat je unsaveable bent? Je kan toch hardmaxxen als je ff paar maandjes ziek gaat grinden mischien is het niet helemaal over. En je lengte (183) is toch een redelijke lengte zelfs voor nederland ik zelf ben 184 zonder schoenen en rond de 186 met. En voor welke reden ben je zolang wakker
aha ja ik snap je man ik ben nog maar 17 en ik heb mijn gezicht nooit gerate gehad maar dat ga ik sws binnenkort doen want tja ik wil wel mijn flaws weten. Wow 32 uur is wel zeer extreem haha ik ben al half dood met 7 uur slaap maar been ook nog een kind ik word pas volgend jaar 18Naja, ik bedoel, ook qua leeftijd vind ik het al niet meer nodig. Ik word bijna 30. Nog een aantal maanden. Ik zou sowieso nooit hoger gaan worden dan een lage MTN, dus het is de moeite niet waard. Wat is jouw rating en lengte? De reden dat ik zo lang wakker ben, is omdat ik een afspraak in de ochtend had met de gemeente en omdat ik laat richting bed ging, een uur of 5 bijna, 's ochtends ja, en toen was het al licht. En ik moest al rond 9 uur mijn bed weer uit. Vandaar dat ik wakker bleef.
Als ik jou was, zou ik sowieso niet je gezicht publiekelijk plaatsen. Je hebt idioten hier die het meteen op zullen slaan en het tegen je willen gebruiken. Stuur het alleen naar betrouwbare gebruikers. Wat op zichzelf ook een lastige taak is, omdat velen simpelweg niet te vertrouwen zijn. Voordat je het aan iemand vraagt, zou ik als ik jou was even aan mij vragen of X gebruiker werkelijk betrouwbaar is of niet. En ja, je hebt sowieso een goede slaapritme nodig. Toevallig verpestte ik mijn slaapritme rond de leeftijd die je nu bent. Herhaal mijn fouten niet en slaap op tijd, elke dag! Zelfs één uur slaap is beter dan niks.aha ja ik snap je man ik ben nog maar 17 en ik heb mijn gezicht nooit gerate gehad maar dat ga ik sws binnenkort doen want tja ik wil wel mijn flaws weten. Wow 32 uur is wel zeer extreem haha ik ben al half dood met 7 uur slaap maar been ook nog een kind ik word pas volgend jaar 18
Oh wow bedankt voor het advies ik zie namelijk veel mensen publiek plaatsen en dacht dat het gewoon safe was maar blijkbaar niet.Als ik jou was, zou ik sowieso niet je gezicht publiekelijk plaatsen. Je hebt idioten hier die het meteen op zullen slaan en het tegen je willen gebruiken. Stuur het alleen naar betrouwbare gebruikers. Wat op zichzelf ook een lastige taak is, omdat velen simpelweg niet te vertrouwen zijn. Voordat je het aan iemand vraagt, zou ik als ik jou was even aan mij vragen of X gebruiker werkelijk betrouwbaar is of niet. En ja, je hebt sowieso een goede slaapritme nodig. Toevallig verpestte ik mijn slaapritme rond de leeftijd die je nu bent. Herhaal mijn fouten niet en slaap op tijd, elke dag! Zelfs één uur slaap is beter dan niks.
Geen dank hoor, en ja ik snap het, het lijkt niet zo erg op eerste gezicht maar de ware aard van de gebruikers hier wordt onthuld zodra je langer hier tijd spendeert om te zien hoe de mensen hier werkelijk zijn. Je hebt wel aantal mensen die helpen, maar ook vele giftige trolls. Goed van je, slaap, leanmaxxen en gymmaxxen is allemaal wel goed voor looksmaxxen. Slaap is wellicht het meest belangrijke. En ja hoor, ik kan wel een poging wagen en anders kan ik naar de juiste mensen zoeken die wel hulp aanbieden.Oh wow bedankt voor het advies ik zie namelijk veel mensen publiek plaatsen en dacht dat het gewoon safe was maar blijkbaar niet.
En ik zal zeker goeie slaap pakken vanaf nu ik ga binnenkort beginnen met de journey naar lean worden en beginnen met gymen en dan is slaap zeker belangrijk. Kan jij ook facial ratings geven of niet want anders kan ik het mischein naar jouw sutren als je dat wilt
damm Bro ...No I'm a dateless 29 year old KHHV.
Don't stress, come dance with me.damm Bro ...
I need rich old lady to get freaky with meHot granny around your area click to find out
I see my future and it is brightNo I'm a dateless 29 year old KHHV.
Ben namelijk ook nieuw hier dus erg bedankt voor het advies en ja dze zomer gaat lockin periode voor mij zijn haha en ik zal morgen wel mischien een snel filmpje maken en die naar jouw sturen of een betrouwbare gebruiker. maar ik ga slapen man ik heb het nodig ben nog in de groei snapje. slaaplekker als jij van plan bent om te slapen hahaGeen dank hoor, en ja ik snap het, het lijkt niet zo erg op eerste gezicht maar de ware aard van de gebruikers hier wordt onthuld zodra je langer hier tijd spendeert om te zien hoe de mensen hier werkelijk zijn. Je hebt wel aantal mensen die helpen, maar ook vele giftige trolls. Goed van je, slaap, leanmaxxen en gymmaxxen is allemaal wel goed voor looksmaxxen. Slaap is wellicht het meest belangrijke. En ja hoor, ik kan wel een poging wagen en anders kan ik naar de juiste mensen zoeken die wel hulp aanbieden.
"Bro who cares if you're an unlovable abused dog incel with nothing to live for, at least you're not some starving, disabled, deformed mutant, blind, deaf transgender who got raped several times then skinned alive broAt least you have something to eat.
Goed van je! Ik ga straks ook slapen, is keihard nodig. Slaap lekker mijn grote vriend. En nogmaals, geen dank! Ben blij dat ik je heb kunnen behoeden van de lelijke kant van .org. En klopt, je groeit nog! Je gaat er beter uitzien als je ouder wordt. Tot morgen!Ben namelijk ook nieuw hier dus erg bedankt voor het advies en ja dze zomer gaat lockin periode voor mij zijn haha en ik zal morgen wel mischien een snel filmpje maken en die naar jouw sturen of een betrouwbare gebruiker. maar ik ga slapen man ik heb het nodig ben nog in de groei snapje. slaaplekker als jij van plan bent om te slapen haha