Do you wonder if girls are aware on looks terms?

D

Deleted member 685

Kraken
Caught my sister talking with her friends about this one boy they all find hot. They kept talking about how he has nice Zygos jfl

Proof they're actually talking:

• JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 6401, janoycresva, john2 and 15 others
gast je zusje heeft echt een geile stem ik zou dr pompen

• JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 6401, Deleted member 6217, Alexanderr and 7 others
:hnghn:

• +1
  • So Sad
Reactions: Deleted member 6401, Chadelite and ascension
  • +1
Reactions: Deleted member 6401
gast je zusje heeft echt een geile stem ik zou dr pompen
bore che balgok nazar blok ik ik ach tung sak sak ooga bulg wa tos maka foke marapaka sek flo

• JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 6401, Chadelite, Deleted member 1680 and 4 others
wtf they actually said “zygos”😂😂😂

• +1
Reactions: Deleted member 6401, BonesAndHarmony, Chadeep and 3 others
They're aware of zygos, jawline, chin, hair etc but not ratios

• +1
Reactions: Deleted member 6401, Chadeep, Luke LLL and 2 others
  • +1
Reactions: Deleted member 6401, Chadelite, Deleted member 3962 and 1 other person
  • JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 6401, Chadelite, PubertyMaxxer and 1 other person
fakboremader masta el manaja, horse dildo caraka se busto naja. ben asta fak se ina?
Wat zyde gy tot my, gy kleine duyvelspecht? Ik beveel ge er kennis van te neemen dat ik met lof ende goedkeuring een kaapersbrief heb gehad van Willem van Oranje ende betrokken ben geweest by talryke geheyme offensieven tegen Alva en de zyne, en zelfstandig meer dan drie honderden Spanjolen heb omgelegd. Ik ben gehard by den Katergeuzen en ben den beste schutter onder den Nederlandsche vlag. Ge bent niet meer dan myn zoveelste doelwit. Ik zal u uyt myne gewest verwyderen met een nauwkeurigheid die de wereld nog nimmer aangechouwen had. Let op myn verdomde woorden! Gy denkt dat ge deze leuhgenpraat aan my kan verkoopen per postduyf? Gy had tweemaal moeten denken, cattengehspuys! In dezen tyd dat ik deze missive opstel, stuur ik opdracht naar myn geheymen samenstel van verspieders ende vloerduyven, verspreid door den Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden en wordt dezen postduyf gevolgd, dus ge kunt zich maar beter voorbereiden op den storm, rabaut. Den storm die het bedroevenden klyne ding dat gy uw leven noemt weg zal vaagen. Gy bent dood, kind. Ik kan overal, ten alle tyden zyn ende ik kan ge op zeven honderden wyzen doden, ende dat is slechts met myne bloten handen. Niet alleen zyt ik veelomvattend geoefend in den ongewapenden krygskunst, maar alsmede heb ik het voltallige arsenaal der watergeuzen ter myner beschikking ende ik zal dat benutten om uwer lamlendigen achtereinde van het vastenland te vagen, gy klynen schobbejak. Als gy had geweten wat voor eene goddelooze vergelding uw 'geestige' missive teweeg zou brengen, had ge misschien op uwen tong gebeten. Maar dat kon ge niet. Gy deed het niet ende nu zult ge de tol betalen, gy verdomde smeerkanis. Ik zal furie over u schyten en gy zult er in verzuypen. Ge zyt dood, hoerenzeune.

• JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 6401, Chadelite, Deleted member 685 and 1 other person
  • +1
  • JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 6401 and Deleted member 685
Wat zyde gy tot my, gy kleine duyvelspecht? Ik beveel ge er kennis van te neemen dat ik met lof ende goedkeuring een kaapersbrief heb gehad van Willem van Oranje ende betrokken ben geweest by talryke geheyme offensieven tegen Alva en de zyne, en zelfstandig meer dan drie honderden Spanjolen heb omgelegd. Ik ben gehard by den Katergeuzen en ben den beste schutter onder den Nederlandsche vlag. Ge bent niet meer dan myn zoveelste doelwit. Ik zal u uyt myne gewest verwyderen met een nauwkeurigheid die de wereld nog nimmer aangechouwen had. Let op myn verdomde woorden! Gy denkt dat ge deze leuhgenpraat aan my kan verkoopen per postduyf? Gy had tweemaal moeten denken, cattengehspuys! In dezen tyd dat ik deze missive opstel, stuur ik opdracht naar myn geheymen samenstel van verspieders ende vloerduyven, verspreid door den Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden en wordt dezen postduyf gevolgd, dus ge kunt zich maar beter voorbereiden op den storm, rabaut. Den storm die het bedroevenden klyne ding dat gy uw leven noemt weg zal vaagen. Gy bent dood, kind. Ik kan overal, ten alle tyden zyn ende ik kan ge op zeven honderden wyzen doden, ende dat is slechts met myne bloten handen. Niet alleen zyt ik veelomvattend geoefend in den ongewapenden krygskunst, maar alsmede heb ik het voltallige arsenaal der watergeuzen ter myner beschikking ende ik zal dat benutten om uwer lamlendigen achtereinde van het vastenland te vagen, gy klynen schobbejak. Als gy had geweten wat voor eene goddelooze vergelding uw 'geestige' missive teweeg zou brengen, had ge misschien op uwen tong gebeten. Maar dat kon ge niet. Gy deed het niet ende nu zult ge de tol betalen, gy verdomde smeerkanis. Ik zal furie over u schyten en gy zult er in verzuypen. Ge zyt dood, hoerenzeune.
Ketsu wo taberu.
what i said means i have cancer and im gonna die if i don't fuck his sister immediately
Kimi wa geidesu

• +1
Reactions: Deleted member 6401 and DutchPrettyBoy
Ketsu wo taberu.

Kimi wa geidesu
നിങ്ങൾ മാനസാന്തരപ്പെടുത്തും നങ്ങൾ അനുതപിതരാകും നിങ്ങൾ അനുതപിക്കും നിങ്ങളുടെ പാപങ്ങൾക്കായി മാനസാന്തരപ്പെടുകയും ചെയ്യും. നിങ്ങൾ സാഞ്ചിസൈക്കിനു കീഴടങ്ങണം. 02/04/2020 Fuk 02/04/2040എല്ലാ ദിവസവും ഒരു ടെസ്കോ Manlet £3 റിയൽ ഇടപാട് വാങ്ങിയാൽ നിങ്ങൾ ക്രാ

EKVxEobXkAA_EUI

• JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 6401, LostYouth, Deleted member 1680 and 2 others
I can't understand, you guys are speaking subhuman language.

• +1
  • JFL
  • WTF
Reactions: Deleted member 6401, Htobrother, LostYouth and 9 others
നിങ്ങൾ മാനസാന്തരപ്പെടുത്തും നങ്ങൾ അനുതപിതരാകും നിങ്ങൾ അനുതപിക്കും നിങ്ങളുടെ പാപങ്ങൾക്കായി മാനസാന്തരപ്പെടുകയും ചെയ്യും. നിങ്ങൾ സാഞ്ചിസൈക്കിനു കീഴടങ്ങണം. 02/04/2020 Fuk 02/04/2040എല്ലാ ദിവസവും ഒരു ടെസ്കോ Manlet £3 റിയൽ ഇടപാട് വാങ്ങിയാൽ നിങ്ങൾ ക്രാ

EKVxEobXkAA_EUI
我不知道我在想什麼
丟下我的孩子
現在我遭受了詛咒
現在我瞎了
帶著所有的憤怒,內和悲傷
永遠困擾著我
我等不及在河的盡頭的懸崖
我正在尋求這種報復嗎
或找人替我複仇
陷入我自己的悖論
我想讓自己自由
也許我應該去追尋
在他們嘗試停止之前
不久以後我就會成為人偶
已經好久了
自從我上次見到兒子以來
輸給了這個怪物
對屠殺背後的人
自從你走了之後
我一直在唱這首愚蠢的歌
所以我可以思考
你母親的理智
我希望我活在當下
帶著我過去的錯誤的禮物
但是未來就像蛇一樣吸引著人們
你可愛的小眼睛
我只記得你的小微笑
那些模糊的回憶使我發脾氣
稱義殺了我
但是殺人是沒有道理的
我兒子怎麼了,我很害怕
它在我腦海中徘徊
而且想法不斷擴大
對不起,我的寶貝
我希望我去過那裡
已經好久了
自從我上次見到兒子以來
輸給了這個怪物
對屠殺背後的人
自從你走了之後
我一直在唱這首愚蠢的歌
所以我可以思考
你母親的理智

• Woah
  • Hmm...
  • +1
Reactions: Deleted member 6401, DutchPrettyBoy and Gazzamogga
Caught my sister talking with her friends about this one boy they all find hot. They kept talking about how he has nice Zygos jfl

Proof they're actually talking:

When will you realise that looks theory originated from women dummy.

• +1
Brb going acidfacing :hnghn:

• +1
eeets ovaar

• JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 6401, Alexanderr, Aesthetic and 2 others
lage test cuck als je niet barge in je zussen kamer en neuken haar vrienden hersenen uit, gudru.

• JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 6401, Deleted member 1680, PubertyMaxxer and 2 others
  • +1
Is het hebben van dochters de ultieme cuckoldry?

Ik kan niets bedenken of begrijpen dat meer cucked is dan het hebben van een dochter. Eerlijk gezegd, denk er rationeel over na. Je voedt, kleedt, voedt en voedt een meisje op voor minimaal 18 jaar, zodat ze kan worden geteisterd door een andere man. Al het harde werk dat je in je mooie kleine meisje hebt gestopt - haar verhalen voor het slapengaan lezen, haar naar de sport laten gaan, ervoor zorgen dat ze een gezond dieet volgde, haar opvoedde en met haar speelde. Het heeft allemaal één simpel resultaat: haar lichaam is leuker voor de mannen die haar uiteindelijk in elk gaatje zullen neuken.

Het perfecte meisje opgevoed? Super goed. Wie profiteert? Als je geluk hebt, een willekeurige man die niets te maken had met de manier waarop ze opgroeide, die met haar trouwt. Hij mag elke avond haar strakke kutje neuken. Hij krijgt de voordelen van haar vriendelijke en lieve persoonlijkheid die voortkwam uit de manier waarop je haar hebt opgevoed.

Als een man die een dochter heeft, besteed je LETTERLIJK minstens 20 jaar van je leven om een meisje op te voeden zodat een andere man ervan kan genieten. Het is de ULTIEME EN LAATSTE cuck. Denk er logisch over na

• JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 6401, Alexanderr, prgfromnl and 5 others
ur sister is a whore

• +1
Reactions: Deleted member 6401 and Deleted member 685
Is het hebben van dochters de ultieme cuckoldry?

Ik kan niets bedenken of begrijpen dat meer cucked is dan het hebben van een dochter. Eerlijk gezegd, denk er rationeel over na. Je voedt, kleedt, voedt en voedt een meisje op voor minimaal 18 jaar, zodat ze kan worden geteisterd door een andere man. Al het harde werk dat je in je mooie kleine meisje hebt gestopt - haar verhalen voor het slapengaan lezen, haar naar de sport laten gaan, ervoor zorgen dat ze een gezond dieet volgde, haar opvoedde en met haar speelde. Het heeft allemaal één simpel resultaat: haar lichaam is leuker voor de mannen die haar uiteindelijk in elk gaatje zullen neuken.

Het perfecte meisje opgevoed? Super goed. Wie profiteert? Als je geluk hebt, een willekeurige man die niets te maken had met de manier waarop ze opgroeide, die met haar trouwt. Hij mag elke avond haar strakke kutje neuken. Hij krijgt de voordelen van haar vriendelijke en lieve persoonlijkheid die voortkwam uit de manier waarop je haar hebt opgevoed.

Als een man die een dochter heeft, besteed je LETTERLIJK minstens 20 jaar van je leven om een meisje op te voeden zodat een andere man ervan kan genieten. Het is de ULTIEME EN LAATSTE cuck. Denk er logisch over na
ik vind dat je gelijk hebt man ik heb oprecht ook medelijden met de pa van m'n vriendin hahaha. echt een beta cuck is t. ik wil alles behalve een dochter

• +1
  • +1
Een heel luike zustertje heb jij mijn vriend wat is haar snap?

• Love it
  • +1
They know about a lot of things. They don't analyse all this as much as we do cuz the'y are busy sucking cock instead. They will use different words to explain the same shit we do. After all this whole thing started with girls.

• +1
Reactions: Deleted member 6401, Vidyacoper and PubertyMaxxer
ITT:
1585828905692

• JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 6401 and Deleted member 1680
Whats her and her friends instagram?

• +1
angazi nakancane ukuthi ngikhuluma ngani

• +1
  • +1
I have a strange feeling I know what you said and it's probably about my sister
bunun gözəl bacınla heç bir əlaqəsi yoxdur

• +1
English

• +1
Reactions: Deleted member 6401 and Mediocre Normalfag
The average women probaly know way more then the average male and would probaly above average compared to a average lookmaxxer

• +1
Girls browse lookism these days

• +1
Ze moet een 7,4 halen op wiskunde?

• +1
She even said it's over:cry:

• +1