PsychoH
Elegant bully
LV is my nigga fr.
@Gengar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
pop the balloon. je moet eens letten op LV en die eerste twee van het tweede filmpje.Wat is dit, bhai?
ik ben een belg. verbaasd?Ben jij Nederlands?
Wat is LV?pop the balloon. je moet eens letten op LV en die eerste twee van het tweede filmpje.
Ik dacht dat je Amerikaans was.Ben jij Nederlands?
die jongen van de eerste clip die lange.Wat is LV?
Ik kijk normaliter niet naar deze soort video’s maar voor jou ga ik straks kijken, bhai.die jongen van de eerste clip die lange.
is echt grappig vind ik hoor, hoop dat je ervan geniet.Ik kijk normaliter niet naar deze soort video’s maar voor jou ga ik straks kijken, bhai.
Eerlijk gezegd is Belg, Nederlander en Luxemburger zijn voor mij hetzelfde, maar ik ben zelf Brits, ik heb Nederlands gestudeerd via de Lingq appik ben een belg. verbaasd?
wat? wat bedoel je hiermee?Eerlijk gezegd is Belg
dit is wel cool hoor. @5'7 zoomer spreek jij nederlands of rep je gewoon?, Nederlander en Luxemburger zijn voor mij hetzelfde, maar ik ben zelf Brits, ik heb Nederlands gestudeerd via de Lingq app
Hij bedoelt dat hij mensen in de Benelux als dezelfde mensen schouwt.wat? wat bedoel je hiermee?
PreciesHij bedoelt dat hij mensen in de Benelux als dezelfde mensen schouwt.
Ik bedoel dat België, Luxemburg en Nederland in principe hetzelfde zijnwat? wat bedoel je hiermee?
dit is wel cool hoor. @5'7 zoomer spreek jij nederlands of rep je gewoon?
Hij bedoelt dat hij mensen in de Benelux als dezelfde mensen schouwt.
Precies
Ah zo mb homie k Ben overwerkt van m’n examens.Ik bedoel dat België, Luxemburg en Nederland in principe hetzelfde zijn
Ik hoop dat je goede cijfers haalt, bro.Ah zo mb homie k Ben overwerkt van m’n examens.