Growth Plate
Kraken
remember this when you see a fucking whore with one
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
You're a faggot broSign out of your account. Take a rest from all this PSL autism, you need it.
En jij bent gewoon autistisch.Nah I am told on this forum that a normie-looking guy like myself has a chance of fucking them if I just social-circle max them bro.
nope, negatief op autisme bij test met psychiaterEn jij bent gewoon autistisch.
Mentalcel dan?nope, negatief op autisme bij test met psychiater
ik ben NT mogger in die ekte leven
nee, gewoon pool met een lelijke keienkopMentalcel dan?
Ben je Pools? Ik dacht Nederlands. En je bent niet eens lelijk. Wtf.nee, gewoon pool met een lelijke keienkop
Nah ben pool man, maar wel hier geboren. Niet goed genoeg om te strijden met nederlandse 6'2 HTN's. Te bruut.Ben je Pools? Ik dacht Nederlands. En je bent niet eens lelijk. Wtf.
Je hebt wel competitie hier. Maar ja jij als een lange Pool doet het nog steeds beter als een 5'10" shitskin curry.Nah ben pool man, maar wel hier geboren. Niet goed genoeg om te strijden met nederlandse 6'2 HTN's. Te bruut.
5'10 is 6'1 met liftsJe hebt wel competitie hier. Maar ja jij als een lange Pool doet het nog steeds beter als een 5'10" shitskin curry.