Zeta
Traded my sanity for ascension
Heb het zsm nodig dus liefst een source die snel shipt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heb het zsm nodig dus liefst een source die snel shipt
Is deze site veilig, je moet namelijk minimaal 90 euro uitgeven als je iets wilt bestellenU kunt deze website gebruiken om elk type medicijn te bestellen dat u maar wilt. De medicijnen komen uit Rusland, het duurt maximaal ongeveer 2 weken voordat het aankomtBG pharmaceuticals – Your plug for pharma drugs
www.bgpharmadrugs.com
Je moet 90 euro betalen omdat dit het minimum is voor verzending om VIP te zijn, de reden om VIP te zijn is om niet ontdekt of in beslag genomen te worden door de overheid, het consumeren van medicijnen zonder recept is immers illegaal, het minimum zal altijd helaas 90 euro zijn, andere dingen kopen dan pregabaline, adderall, accutane, enz. gebruiken.Is deze site veilig, je moet namelijk minimaal 90 euro uitgeven als je iets wilt bestellen
dutchcel in disguiseJe moet 90 euro betalen omdat dit het minimum is voor verzending om VIP te zijn, de reden om VIP te zijn is om niet ontdekt of in beslag genomen te worden door de overheid, het consumeren van medicijnen zonder recept is immers illegaal, het minimum zal altijd helaas 90 euro zijn, andere dingen kopen dan pregabaline, adderall, accutane, enz. gebruiken.
en ja, de site is veilig, ik heb meerdere keren besteld en ik ken meerdere mensen die daar besteld hebben, alles heeft altijd heel goed gewerkt
Used translator jfldutchcel in disguise
Where do you live?Used translator jfl
Portugal, you live in the netherlands or belgium?Where do you live?
NLPortugal, you live in the netherlands or belgium?
Seems interesting, I might visit one day, any good cities I can visit (mainly big citys with good nightclubs and stuff)
Met de diepste zorg en triest zal ik u moeten informeren dat u niet bent geslaagd voor uw inburgeringsexamen. We hebben vastgesteld dat u een technologische omzeiling heeft toegepast via een derde partij, wat in strijd is met de geldende regels. Wij verzoeken u dringend om zich zo spoedig mogelijk te melden bij ons kantoor in Mumbai, waar wij u geleidelijk zullen ondersteunen bij uw herintegratie in uw thuisland. Met vriendelijke groet, het opsporingsteam van Indiërs en poep-gekleurde.Je moet 90 euro betalen omdat dit het minimum is voor verzending om VIP te zijn, de reden om VIP te zijn is om niet ontdekt of in beslag genomen te worden door de overheid, het consumeren van medicijnen zonder recept is immers illegaal, het minimum zal altijd helaas 90 euro zijn, andere dingen kopen dan pregabaline, adderall, accutane, enz. gebruiken.
en ja, de site is veilig, ik heb meerdere keren besteld en ik ken meerdere mensen die daar besteld hebben, alles heeft altijd heel goed gewerkt
What?? I dont speak dutch btw, wdym? I bought from the site and many other people did too, and everything worked perfectlyMet de diepste zorg en triest zal ik u moeten informeren dat u niet bent geslaagd voor uw inburgeringsexamen. We hebben vastgesteld dat u een technologische omzeiling heeft toegepast via een derde partij, wat in strijd is met de geldende regels. Wij verzoeken u dringend om zich zo spoedig mogelijk te melden bij ons kantoor in Mumbai, waar wij u geleidelijk zullen ondersteunen bij uw herintegratie in uw thuisland. Met vriendelijke groet, het opsporingsteam van Indiërs en poep-gekleurde.
With the deepest care and sadness, I must inform you that you have not passed your integration exam. We have determined that you have applied a technological workaround via a third party, which is against the applicable rules. We urgently request that you report to our office in Mumbai as soon as possible, where we will gradually assist you with your reintegration into your home country. Best regards, the investigation team of Indians and shitskins.What?? I dont speak dutch btw, wdym? I bought from the site and many other people did too, and everything worked perfectly
No everything sucks hereSeems interesting, I might visit one day, any good cities I can visit (mainly big citys with good nightclubs and stuff)
Dit soort dingen kom je echt niet zomaar aan, je moet het op de zwarte markt vinden of via een recept van de huisarts krijgen. Kan je nu vertellen dat geen enkel ethisch dokter de tweede zal voorschrijven.Heb het zsm nodig dus liefst een source die snel shipt
Pregabalin trouwens ook nietDit soort dingen kom je echt niet zomaar aan, je moet het op de zwarte markt vinden of via een recept van de huisarts krijgen. Kan je nu vertellen dat geen enkel ethisch dokter de tweede zal voorschrijven.
Pregabalin en Lyrica is het zelfdePregabalin trouwens ook niet
Shit man, ik had het snel gegoogeld en zag dat bij lyrica dat het vrijwel nooit werd verkocht. En bij pregabalin dat ze liever iets anders voorschrijven en dat het anti-epilepticum is. Excuus daarvoor, maar het blijft moeilijk om aan te komen zonder recept.Pregabalin en Lyrica is het zelfde
Pregabalin is de naam van de stof
Lyrica is het merk waaronder het verkocht wordt