Hello baguettes 🥖

SecularIslamist

SecularIslamist

Islamist jihadi and intersectional feminist
Je pense à visiter Paris depuis Londres. Une journée suffit-elle ? Je ne veux pas rester plus d'une journée. Si je prends l'Eurostar depuis St Pancras, est-ce suffisant pour visiter la tour juive et...

Quelqu'un connaît-il la taille moyenne des Français par rapport aux Anglais ? Je pense qu'ils sont légèrement plus petits – d'environ 1,5 cm. Vous vous demandez peut-être pourquoi cela m'importe tant, mais c'est le facteur numéro un qui détermine si je visite ou non. Je refuse de visiter un pays plus grand que le Royaume-Uni.

I don't want to stay longer than a day. I know it's a filthy place on par with Mumbai.

• JFL
  • +1
Reactions: Bars, moggerofhumanity and Deleted member 93434
Jsuis pas de paris mais c vrmt l'une des villes les plus moches de france mdr frero va a dans le sud ou dans des villes comme bordeaux ou jsp
Ehh beaucoup de français sont petits mais en moyenne plus grands que les anglais jcrois

• Hmm...
Reactions: SecularIslamist
Jsuis pas de paris mais c vrmt l'une des villes les plus moches de france mdr frero va a dans le sud ou dans des villes comme bordeaux ou jsp
Ehh beaucoup de français sont petits mais en moyenne plus grands que les anglais jcrois
I thought it was just the BBCs who were taller.

I would say French people are definitely better looking compared to English. Men and women.

• Woah
  • Hmm...
Reactions: Deleted member 93434 and moggerofhumanity

I would say French people are definitely better looking compared to English. Men and women.
This doesn’t look like French to me. :feelswat::feelswat::feelswat:

• JFL
Reactions: Deleted member 93434

Im the belgian type of french but my dad lives in bordeaux so im in france a lot, only english people i‘ve ever met were ltn manlets so i cant speak on it but u should come see for yourself

• Hmm...
Reactions: SecularIslamist
This doesn’t look like French to me. :feelswat::feelswat::feelswat:
croissant
Im the belgian type of french but my dad lives in bordeaux so im in france a lot, only english people i‘ve ever met were ltn manlets so i cant speak on it but u should come see for yourself
Youre the first person I've come across that calls English manlets. Well done.

• JFL
Reactions: moggerofhumanity