Hoe maak ik een afspraak om te checken of me groeiplaten dicht zijn of niet

beefliverontop

beefliverontop

Banned
@Zeta
hoe en waar maak ik afspraak voor xray bij de huisarts?

• +1
Reactions: beefliverontop and Alexanderr
het is voorbhai

• JFL
Reactions: Gengar
Voor bhai is het nooit voorbhai! :Comfy:
ik moest zo hard lachen toen ik je de 'het is voorbhai' zag gooien op .is, echt goud

• Love it
ik moest zo hard lachen toen ik je de 'het is voorbhai' zag gooien op .is, echt goud
:feelskek: Dankjewel bhai, ben blij dat ik je kon laten lachen. Ik waardeer het.

@NumbThePain Neem je hem mee naar onze meet-up? :ogre:

• +1
Reactions: Ron.Belgrade
:feelskek: Dankjewel bhai, ben blij dat ik je kon laten lachen. Ik waardeer het.

@NumbThePain Neem je hem mee naar onze meet-up? :ogre:
meetup????:feelsahh:

• Love it
meetup????:feelsahh:
Jaaaaa, hij komt lekker naar Rotterdam toe. Ben je geinteresseerd? We kunnen ook een andere stad. (Als @NumbThePain het niet erg vindt). :Comfy:

• +1
  • JFL
Jaaaaa, hij komt lekker naar Rotterdam toe. Ben je geinteresseerd? We kunnen ook een andere stad. (Als @NumbThePain het niet erg vindt). :Comfy:
maar klinkt wel tof! ff kijken of ik dan kan:Comfy:

• JFL
o god rottterdam:dafuckfeels:

bestel er gelijk ff 3
maar klinkt wel tof! ff kijken of ik dan kan:Comfy:
Valt allemaal wel reuze mee joh, Numby en ik zagen een zwarte man in een Batman kostuum op rollerskates 3x voorbij zien komen. Dat is het meest erge wat je zal meemaken daar. :ogre: (Herinner je dat nog bhai? :feelskek: Ik herinner het me nu pas weer, @NumbThePain). We kunnen ook een andere stad. :Comfy:

• +1
Valt allemaal wel reuze mee joh, Numby en ik zagen een zwarte man in een Batman kostuum op rollerskates 3x voorbij zien komen. Dat is het meest erge wat je zal meemaken daar. :ogre: (Herinner je dat nog bhai? :feelskek: Ik herinner het me nu pas weer, @NumbThePain). We kunnen ook een andere stad. :Comfy:
hahaha klinkt legit, was grapje hoor van die messen bhai

ken je t Instagram account @crackcity010? echt precies van dat soort shit jfl

ben zelf van utrecht naar t oosten gegaan

• Woah
hahaha klinkt legit, was grapje hoor van die messen bhai

ken je t Instagram account @crackcity010? echt precies van dat soort shit jfl

ben zelf van utrecht naar t oosten gegaan
Waren wel drie mannen opgepakt tijdens de carnaval vorige week in Rotterdam, ze hadden vuurwapens. JFL. En nope, ik zit weinig op insta en volg sowieso niet van zulke accounts haha. Ik zat op Utrecht in school in 2020 en dit jaar was ik ook in het oosten, zat op school in Nijmegen. Leuke stad. :ogre:

• +1
Waren wel drie mannen opgepakt tijdens de carnaval vorige week in Rotterdam, ze hadden vuurwapens. JFL. En nope, ik zit weinig op insta en volg sowieso niet van zulke accounts haha. Ik zat op Utrecht in school in 2020 en dit jaar was ik ook in het oosten, zat op school in Nijmegen. Leuke stad. :ogre:

dikke voodoo hier wtf

heb met @NumbThePain erg veel dingetjes gemeen en dan nu hoor ik
Ik zat op Utrecht in school in 2020 en dit jaar was ik ook in het oosten, zat op school in Nijmegen. Leuke stad. :ogre:
wij 2 beide ethnic inkys die van utrecht naar t platteland gingen

lijkt wel een prophecy dit

• JFL
dikke voodoo hier wtf

heb met @NumbThePain erg veel dingetjes gemeen en dan nu hoor ik

wij 2 beide ethnic inkys die van utrecht naar t platteland gingen

lijkt wel een prophecy dit
JFL ethnic waar? Je bent tenminste nog Europees. Verander gewoon je naam van Abdulrahman naar Sjaak en dan gaat niemand je raar aan kijken. Ik ben een deathnik shitskin. :feelswah:

Woon je in Nijmegen dan bhai? Je mag in het prive beantwoorden, stuur maar PM als je wil. :ogre:

JFL ethnic waar? Je bent tenminste nog Europees. Verander gewoon je naam van Abdulrahman naar Sjaak en dan gaat niemand je raar aan kijken. Ik ben een deathnik shitskin. :feelswah:

Woon je in Nijmegen dan bhai? Je mag in het prive beantwoorden, stuur maar PM als je wil. :ogre:
hahaha ik ben die undercover ethnic

pm send

• JFL
hahaha ik ben die undercover ethnic

pm send
Je bent in principe de joden onder de buitenlanders. Je kan alles van binnenuit kapotmaken. :hnghn:

Gengar