How do people get a insane glow up in short time?

easternpill

easternpill

Diamond
I just don’t get it especially with softmaxing. Like softmaxing is so simple. Gym, skin/hair care and eating clean. I did that for some time. People did recognize that I looked better but I’m still on the same level. Anyway for some reason i still don’t get girls?

I’ve been told that I’m too nonchalant but that’s just how I am🤷🏼‍♂️ so in that case I’d me being nonchalant the problem?

My hair also looks bad and I hate it so any tips helps🙏

Last edited:
  • +1
Reactions: Sacrimoon and unkownincel
give example

• +1
Reactions: unkownincel and easternpill
I just don’t get it especially with softmaxing. Like softmaxing is so simple. Gym, skin/hair care and eating clean. I did that for some time. People did recognize that I looked better but I’m still on the same level. Anyway for some reason i still don’t get girls?

I’ve been told that I’m too nonchalant but that’s just how I am🤷🏼‍♂️ so in that case I’d me being nonchalant the problem?

My hair also looks bad and I hate it so any tips helps🙏
get lean get tan put on some muscle and take extreme care of your facial hair

• +1
Reactions: easternpill
“bare vær chalant bro” brutalt:feelswhy:

“bare vær chalant bro” brutalt:feelswhy:
Det er det bro jeg hader mig selv for det. Men jeg er jo bare mig selv. Selv en af mine venner som ik ser så godt ud har en htb. Men jeg har ik haft et forhold endu

• +1
Reactions: Sacrimoon
Im 16 shaving every day or I’ll look like a Reddit mod
i mean eyelashes, eyebrows and beard/mustache if you wanna grow one, first 2 are the most important tho

• +1
i mean eyelashes, eyebrows and beard/mustache if you wanna grow one, first 2 are the most important tho
This my eye area im gonna go pluck my eyebrows in a bit keep in mind they ain’t brushed rn

Attachments

• IMG_4745.jpeg
    IMG_4745.jpeg
    316.7 KB · Views: 0
good density
you’re not lean enough tho judging from that pic
lean is law
Im just skinny Lmk if you need a physic check. But my face is Al bloated especially cuz I’ve stopped looking after my diet and got vinter depression

Im just skinny Lmk if you need a physic check. But my face is Al bloated especially cuz I’ve stopped looking after my diet and got vinter depression
then you’re not actually skinny if you got face fat
body recomp asap
put on muscle and lose fat

• +1
Det er det bro jeg hader mig selv for det. Men jeg er jo bare mig selv. Selv en af mine venner som ik ser så godt ud har en htb. Men jeg har ik haft et forhold endu
Damn bro, du er sikkert bare autist eller sådan noget😭
Men du har sgu ik travlt ift. forhold. Jeg havde selv en kæreste fra 16-18 men blev sgu bare forladt med intet tilbage.
Så bare hold fast i det der med vennerne og shi for det er langt vigtigere end damer i den alder her.

Hvis du kan gro et forholdsvist tæt skæg kunne du da prøve at gro et goatee, det taler kvinder fandme om hele tiden.
Ellers så det med øjenbryn/vipper som han den anden dude også taler om.

• +1
Men du har sgu ik travlt ift. forhold. Jeg havde selv en kæreste fra 16-18 men blev sgu bare forladt med intet tilbage.
Så bare hold fast i det der med vennerne og shi for det er langt vigtigere end damer i den alder her.

Hvis du kan gro et forholdsvist tæt skæg kunne du da prøve at gro et goatee, det taler kvinder fandme om hele tiden.
Nah fr bro jeg personalitymax jeg har prøvet at blive hittet på et par gange men bro jeg var sub 5 før efter mit glow up er jeg stadig vandt til at blive behandlet på samme måde som før og det er så brutalt

• So Sad
My personal opinion is better frauding. Alot of transformations these days are focusing on speed and fraud. They fraud harder and now we have editing apps that let people do some crazy things.

Of course there's merit to the weight loss and other softmaxxes but with all the insane before and after of some of the more recent popular transformations it's not hard to see the insane increase of morphing and video morphing going around.

Of course those who fall for it get unrealistic expectations so it pings the standards higher so people get more desperate to do exactly as they do so they feel pressure to do the same cheating as the rest

Most of the good transformations that came from this site or community that is achievable came from years and years of change of course the pressure to top these transformations make people do some decisions that lead to more brain rot in this community.

Back when I first got into this the only frauding I understood was playing with lighting and angling my face a certain way. Now it's way more advanced. Very unhealthy for your brain to fraud this hard too. Makes you lose a sense of reality and you become out of touch with yourself. I really don't know how people who do this don't know this yet.

But yeah. Scale back your expectations and maybe look towards the past for the transformations that are more realistic. Especially focus on the era before AI photo editing and video editing as of right now it's hard to trust anything these days

• +1

Hard du nogen tips der hjalp dig btw

• +1
Mest Looksmax og så det med damer
Altså med damer må jeg nok indrømme jeg ikke rigtigt har nogle tips. De er bare kommet til mig og har taget alt initiativet😭 (har ingen ide om hvorfor fordi jeg er ikke engang særligt attraktiv)

Ift. Looksmaxxing har jeg heller ikke rigtigt noget erfaring, da jeg først er begyndt at tage det seriøst nu.
Men selvfølgelig have styr på de der basis ting som lav fedtprocent, ikke spise usundt, drik meget vand, supplementer, skincare, hygiejne, træning osv.

Jeg er selv begyndt og bruge topical minoxidil på øjenbryn og goatee, men har ikke brugt det i lang nok tid til at se nogle forandringer endnu. Har også tænkt mig at farve mine bryn og lashes.

Ellers så bare søg på softmaxxing guides, der er mange threads som rater de forskellige softmaxxes:feelsgood:

• +1