I CONVO MOGGED A TINDER GIRl

Deleted member 3259

Deleted member 3259

Kraken
Joined
Sep 22, 2019
Posts
3,411
Reputation
4,251
I have mentioned some of my Tinder shit before. Basically I am from Sweden and could never match with someone around my age (22), because I am ethnic, so my options are either rebelious 18 year olds or singlemoms that are 35+. For once I tried switching the settings back to 18-40, from 30-40, and I started getting quite a few matches, the problem again was that all were 18, and I literally have no interest in that, so thats why I didn't continue the conversation with this girl,

BUT...

Look at this brutal conversation mog from my end:


876b82d3e99f454d678d5808bc69400c1


She: HAHAH are you also terrified over spiders
She: Screams

Me: Haha


She asked this, because in my Tinder bio it says that I am looking for someone who can kill spiders for me. She messaged me first and because I was not interested due to her age I ended up conversation mogging her so that I could feel better about myself.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 4310
?
 
  • +1
Reactions: Deleted member 1553
Proud of you boyo
 
i think she roped
 
  • JFL
Reactions: Deleted member 3583 and ElliotRodgerJr
3A1889D7 2353 44DE BC51 9D72D2ACAC17
 
  • +1
  • JFL
Reactions: KlutchPurpp and Deleted member 3962
Fucking autist
 
Source 4
 
  • +1
Reactions: Deleted member 1680, Deleted member 2426 and Deleted member 3962
Fyfan vad ful hon är
 
I do that every time I install tinder, feels good
 
  • +1
Reactions: Deleted member 4310
> giri
 
  • +1
Reactions: Deleted member 1680
Haha klassisk rik svensk HB orre, hur ser du ut?
Hon har weak chin. Jag är halvt från mellanöstern och halvsvensk, men fick mer mellanöstern utseendet, plus att jag bara är 1.78. Plus 20%+ bodyfat, så har inte riktigt något som går för mig, men av någon anledning matchar jag fortfarande antingen mammor som är 35+ eller 18 åringar, inget mellan.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 4310
How are you not interested at a 18 year old JFL

It's the prime age
 
How are you not interested at a 18 year old JFL

It's the prime age

Because its like talking to someone underage and feels almost fucking pedo, literally 3 years away from being 15, wtf is attractive about that lol. Mental state and looks of a child.
 
Hon har weak chin. Jag är halvt från mellanöstern och halvsvensk, men fick mer mellanöstern utseendet, plus att jag bara är 1.78. Plus 20%+ bodyfat, så har inte riktigt något som går för mig, men av någon anledning matchar jag fortfarande antingen mammor som är 35+ eller 18 åringar, inget mellan.
Det är nog för att de tror att du är "orten" och som du tidigare nämnde i trådan att de vill rebellerna mot de dating standards de mött hela sitt liv. Har du Ortenmaxxat?
 
javla fitta kuk
 
Because its like talking to someone underage and feels almost fucking pedo, literally 3 years away from being 15, wtf is attractive about that lol. Mental state and looks of a child.
Cope
 
Det är nog för att de tror att du är "orten" och som du tidigare nämnde i trådan att de vill rebellerna mot de dating standards de mött hela sitt liv. Har du Ortenmaxxat?

Haha, säkert. Nej, har för mycket självrespekt för att gå ner den routen, plus att jag hade fan inte klarat av att behöva sitta och lyssna på någon jävla hip-hop heller. Spelar dock ingen roll vad man gör, för det är verkligen som du säger. Alla som matchar frågar vart jag är ifrån, om jag är religiös, om jag pratar arabiska och sen så vill dom väl göra någon jävla virtue signaling när dom tar upp hur SD suger. Blir ganska tröttsamt tbh.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 4310 and AraTe
Haha, säkert. Nej, har för mycket självrespekt för att gå ner den routen, plus att jag hade fan inte klarat av att behöva sitta och lyssna på någon jävla hip-hop heller. Spelar dock ingen roll vad man gör, för det är verkligen som du säger. Alla som matchar frågar vart jag är ifrån, om jag är religiös, om jag pratar arabiska och sen så vill dom väl göra någon jävla virtue signaling när dom tar upp hur SD suger. Blir ganska tröttsamt tbh.
Sant, ingen mening med att ortenmaxxa om man vill ha ett jobb och tas på allvar i seriösa sammanhang.

Förstår också vad du menar med att 18-åringar känns som barn. Även om det är lagligt på pappret så känns det fel när man inser att de praktiskt taget är barn i sinnet. Om du är oskuld så borde det inte stoppa dig dock så man blir av med den iaf.
Haha klassisk rik svensk HB orre, hur ser du ut?
Älskar att hon har gucci bälte i en bild
 
  • +1
Reactions: AraTe
Sant, ingen mening med att ortenmaxxa om man vill ha ett jobb och tas på allvar i seriösa sammanhang.

Förstår också vad du menar med att 18-åringar känns som barn. Även om det är lagligt på pappret så känns det fel när man inser att de praktiskt taget är barn i sinnet. Om du är oskuld så borde det inte stoppa dig dock så man blir av med den iaf.

Älskar att hon har gucci bälte i en bild

Är verkligen inte oskuld, och hade ändå inte knullat en 18 åring. Asså jag kan fan inte ens förstå när man gick i 8an och 9an och tjejerna hade pojkvänner på 20+, så jävla äckligt alltså
 
Är verkligen inte oskuld, och hade ändå inte knullat en 18 åring. Asså jag kan fan inte ens förstå när man gick i 8an och 9an och tjejerna hade pojkvänner på 20+, så jävla äckligt alltså
Ändå nice att du matchades med hon du skickade, hon ser ändå helt ok ut. Jag matchas bokstavligen bara med träskpaddor som väger tresiffrigt.
 
Ändå nice att du matchades med hon du skickade, hon ser ändå helt ok ut. Jag matchas bokstavligen bara med träskpaddor som väger tresiffrigt.
Du behöver bara ha 6'2 i din bio så är allt klart :D
 
What’s ur psl
 
Ethnics should really not be in Sweden. Why did Swedes ever let this happen?
 

Similar threads

udeactive
Replies
6
Views
74
AscensionMan98
A
PubertyMaxxer
Replies
7
Views
82
future_darktriad000
future_darktriad000
G
Replies
68
Views
328
noodlelover
noodlelover
Charisma
Replies
6
Views
79
Charisma
Charisma
xyukeeee
Replies
16
Views
484
shia.jihadist
shia.jihadist

Users who are viewing this thread

Back
Top