I gotta LDAR so hard now

magneso

magneso

6,3 sex magnet
This username color absoloutely sucks, i want the green one so i can have a tough green arrow pfp.
Right i got an exam this friday, does anyone have any advice? (Physics)

• +1
Reactions: Duckmaxxer, Brava, HundredManSlayer and 1 other person
study:lul:

• +1
Reactions: daunas and magneso
wear a long sleeve shirt and write the answers on your arm

• +1
Reactions: daunas and HundredManSlayer
This username color absoloutely sucks, i want the green one so i can have a tough green arrow pfp.
What country and exam board are you doing

• +1
  • Hmm...
  • +1
  • JFL
Reactions: Duckmaxxer, daunas and magneso
  • +1
  • Love it
Reactions: Duckmaxxer, daunas and jrown
Havent listened a single lesson and have only used chatgpt on every assignment
yeah i do that too:forcedsmile: js study the unit, usually takes me 2 hours, and if u wanna optimize it,feed the info into an ai to simplify or break down the info in way thats easy for u to understand;)

• +1
yeah i do that too:forcedsmile: js study the unit, usually takes me 2 hours, and if u wanna optimize it,feed the info into an ai to simplify or break down the info in way thats easy for u to understand;)
Thanks g i also got a spanish test the same day i gotta study for

• +1
Reactions: Duckmaxxer, daunas and jrown
Thanks g i also got a spanish test the same day i gotta study for
shit i got one too:lul: i js do educated guesses and copy when i can and chill w the c cus my mom doesnt rlly care about my spanish grade:feelshehe:

• +1
Reactions: Duckmaxxer, daunas and magneso
Just study the things you learnt in lesson ngl that's the only thing I would recommend.
Yeah i’ll just do the assignmrnts we actually should have done

• +1
Reactions: Duckmaxxer and idontmogu
shit i got one too:lul: i js do educated guesses and copy when i can and chill w the c cus my mom doesnt rlly care about my spanish grade:feelshehe:
Yeah ig but i got two tests about physics and the other one you cant cheat on so i gotta learn

• +1
Reactions: Duckmaxxer, jrown and idontmogu
Ne har fysik först vanligt prov sen fysik nationella på fredag + spanska prov på fredag
Jobbigt brah jag har ba spanska prov imorn men har ändå gett upp på skiten ska byta språk nästa år

• +1
Reactions: magneso
Om det är nordiska motstånd är det L. Är det fysik nationella?

• Hmm...
Use natural intelligence to max out the exam

• +1
  • Hmm...
Om det är nordiska motstånd är det L. Är det fysik nationella?
nope de e först fysik prov denhär fredagen + spanska prov denhär fredagen men vi har även fysik nationella om typ 3 veckor så ja måste lära mig ändå

• +1
Reactions: Duckmaxxer and Uraniumescent
nope de e först fysik prov denhär fredagen + spanska prov denhär fredagen men vi har även fysik nationella om typ 3 veckor så ja måste lära mig ändå
Blev skitglad när jag fick Biologi

• +1
Ska byta till italienska typ :lul: på min linje behöver man godkänt i moderna språk för att ta examen
Högskoleförberedande linjer:feelswhy::feelswhy::feelswhy::feelswhy::feelswhy:

• +1
Reactions: magneso and idontmogu
Försent o byta nu
Byt i gymnasiet trust + gå en praktisk linje typ bygg eller el, teoretiska linjer är största cope slavery skiten

• +1
just study a little bit daily or cheat somehow

• +1
Reactions: magneso and idontmogu
Ska byta till italienska typ :lul: på min linje behöver man godkänt i moderna språk för att ta examen
Va för linje?
Blev skitglad när jag fick Biologi
tyvärr fick jag inte de du
Byt i gymnasiet trust + gå en praktisk linje typ bygg eller el, teoretiska linjer är största cope slavery skiten
har sökt ek första plats fordon andra plats minns inte resten
just study a little bit daily or cheat somehow
sure
hade bytt på en sekund om jag kunde
vatför

• +1
Reactions: Duckmaxxer, idontmogu and Uraniumescent
  • +1
Reactions: Duckmaxxer and Uraniumescent
  • Woah
  • +1
Reactions: Uraniumescent and magneso
Valde för jag trodde jag var smart "man kan bli vad som helst" copeee
Sökte natur, natur men kanske byter till natur och samhälle. Är jag kokad?

• +1
Gå sam beteende om du vill ha guzzar, 3 grabbar 19 tjejer i min klass
Aa men de skitmånga tjejer som ja känner som ska gå ek, o sköna grabbar så

• +1
Reactions: Duckmaxxer
Sökte natur, natur men kanske byter till natur och samhälle. Är jag kokad?
Natur är bara kortisol du kunde valt nåt bättre, men om du ska byta gör det asap för d blir mycket svårare senare

• Hmm...
Aa men de skitmånga tjejer som ja känner som ska gå ek, o sköna grabbar så
Aa i guess men hade hellre gått nåt praktiskt för jag kan inte skaffa jobb för livet av mig just nu :feelswhy: roidkontot är tomt

• Hmm...
Natur e ass nigga orka
Natur är bara kortisol du kunde valt nåt bättre, men om du ska byta gör det asap för d blir mycket svårare senare
Blev typ tvingad för att annars hade det varit slöseri på 310 merit. E också lowk nörd. Plus invandrar föräldrar “du måste bli doktor” :feelswhy::feelswhy::feelswhy:

• Woah
Aa i guess men hade hellre gått nåt praktiskt för jag kan inte skaffa jobb för livet av mig just nu :feelswhy: roidkontot är tomt
Sant dock eller ba gå don lobos kurs om dropshipping o bli rik

• +1
Blev typ tvingad för att annars hade det varit slöseri på 310 merit. E också lowk nörd. Plus invandrar föräldrar “du måste bli doktor” :feelswhy::feelswhy::feelswhy:
Över

• +1
flytta ba till hemlandet och jobba på din farbrors verkstad jfl

• +1
Reactions: Uraniumescent
Jobba som bibliotekarie lägsta kortisol jobbet någonsin plus imitating joe goldberg

• +1
Reactions: idontmogu
Jobba som bibliotekarie lägsta kortisol jobbet någonsin plus imitating joe goldberg
Läste i tidningen imorse att biblotekarie har lägst konkurrens på marknaden just nu så plus hella literära foids som fantiserar över en så kanske

• +1
Reactions: Uraniumescent