T
throaway789
Iron
Picture of my face below
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
You look nordic af.Picture of my face belowView attachment 1940424
5'11You look masc, how tall are you?
LTN, ltn is considered sub 5Picture of my face belowView attachment 1940424
You're close to LTN, but I'd say you look MTN still and have an average height5'11
SpeccersPicture of my face belowView attachment 1940424
What that means?Speccers
he looks like the younger pre plastic surgery/gym version of The rockYou look nordic af.
I can't take it anymore, so many brazilians entering the forum, sooner or later my hate crimes are gonna be displayed on Fantástico or smtbrazilian?
MTN right now
at least you are not hated by all of them like meI can't take it anymore, so many brazilians entering the forum, sooner or later my hate crimes are gonna be displayed on Fantástico or smt
Yep, how did you accurately discovered my nationality with only one picture?brazilian?
MTN right now
Ez, you're a pardo.Yep, how did you accurately discovered my nationality with only one picture?
You go to specsaversWhat that means?
But yeah probably MTN or 5-5.5/10 in Brazil like @andy9432LTN tbh. Which is sub 5. 4/10 to be exact
eu consigo cheirar um compatriota somente pelas fotosYep, how did you accurately discovered my nationality with only one picture?
Said*But yeah probably MTN or 5-5.5/10 in Brazil like @andy9432
you have a unique mutt phenotypeYep, how did you accurately discovered my nationality with only one picture?
its not the pheno. its something else, trust meyou have a unique mutt phenotype
west african + japanese + portuguese + indigienous type looks
Fvck, it's over for me.LTN tbh. Which is sub 5. 4/10 to be exact
But as I said probably MTN in Brazil. Isn’t slaying easy in Brazil anyway? @Bvnny. keep your head up buddy boyoFvck, it's over for me.
View attachment 1940528
Vai sair da Pavuna pra me assaltar, ova for my.@Bvnny.
OP eh carioca. 100%.
The rock didnt get surgery.he looks like the younger pre plastic surgery/gym version of The rock
Errou@Bvnny.
OP eh carioca. 100%.
essa parede de bloco mal rebocada cara de quem ja serviu no exercito e capinou mto mato obviamente breu consigo cheirar um compatriota somente pelas fotos
Espirito santoErrou
parede mais normal que ja viessa parede de bloco mal rebocada cara de quem ja serviu no exercito e capinou mto mato obviamente br
OvaErrou
parede de bloco da pra ver a diferença e o reboco ta zoadoparede mais normal que ja vi
parede de bloco da pra ver a diferença e o reboco ta zoado
Pior que realmente sou nerdola. Talvez tentar adotar uma estética hyper-masc me traga resultados?Tira esse oculos caralho cara de nerdola do krl
Pior que é a mesma cor da parede do meu quarto (ignore a pose 100% random, foto antiga, tô com preguiça de tirar uma outra foto da minha parede aqui agora
impossivel ignorar a pose, pq vc tiraria uma foto assim KKKKKKKKKKKKKKKKKKKPior que é a mesma cor da parede do meu quarto (ignore a pose 100% random, foto antiga, tô com preguiça de tirar uma outra foto da minha parede aqui agora
View attachment 1940566
Pior que é a mesma cor da parede do meu quarto (ignore a pose 100% random, foto antiga, tô com preguiça de tirar uma outra foto da minha parede aqui agora
View attachment 1940566
impossivel ignorar a pose, pq vc tiraria uma foto assim KKKKKKKKKKKKKKKKKKK
parece que ta chorando depois de apanhar do tio mano, que porra eh essa
parede de bloco da pra ver a diferença e o reboco ta zoado
Errou
Era pra ser uma foto representando tristeza mesmoimpossivel ignorar a pose, pq vc tiraria uma foto assim KKKKKKKKKKKKKKKKKKK
parece que ta chorando depois de apanhar do tio mano, que porra eh essa
Bora treinar paiPior que é a mesma cor da parede do meu quarto (ignore a pose 100% random, foto antiga, tô com preguiça de tirar uma outra foto da minha parede aqui agora
View attachment 1940566
Classe média de sp
Foto de meses atrásBora treinar pai