Ik voel mij extreem hopeloos. Hoe krijg je in dit kleine kutland met alleen omhooggevallen vrouwen een date? Is er enige hoop voor de gemiddelde man?

Dutchcel01

Dutchcel01

Iron
Of wordt de keuze in mijn kamer te blijven rotten/ ER gaan? Dit is toch niet acceptabel?

• +1
  • JFL
  • So Sad
Reactions: emeraldglass, AverageMoroccan, Ray0n and 5 others
Blackpill in het Nederlands ziet er erg mal uit

• JFL
  • +1
Reactions: AverageMoroccan and Zeta
Gemiddeld? Ja, het is voorbij voor u, tenminste wel in Nederland. U moet op meerdere vlakken boven gemiddeld zijn: gezicht en lengte. Ik spreek uit ervaring en het is afgelopen voor mensen zoals ik die niet aantrekkelijk zijn

• +1
Reactions: Hernan
Gemiddeld? Ja, het is voorbij voor u, tenminste wel in Nederland. U moet op meerdere vlakken boven gemiddeld zijn: gezicht en lengte. Ik spreek uit ervaring en het is afgelopen voor mensen zoals ik die niet aantrekkelijk zijn
Het is zo vermoeiend allemaal

Of wordt de keuze in mijn kamer te blijven rotten/ ER gaan? Dit is toch niet acceptabel?
Moet wel zeggen dat mijn LTN neefje van 16 werd benaderd door een redelijk uitziende JB toen ik met hem door de stad liep dus het is mogelijk

is this chinese

• JFL
Reactions: DravidianFootjob and BimaxLaser
Moet wel zeggen dat mijn LTN neefje van 16 werd benaderd door een redelijk uitziende JB toen ik met hem door de stad liep dus het is mogelijk
hoelang is hij

• Hmm...
Reactions: BimaxLaser
Dingen zoals Salsa dansen, daar zijn veel vrouwen en tekort aan mannelijke danspartners, dan misschien kans.
Verder hopeloos, zien ze je niet eens staan..

• JFL
Reactions: mangacel
Ik vind persoonlijk als Nederlander dat de blackpill zeker niet zo prevalent is als USA.
...
Als je niet normie bent is het moeilijk (tenminste 170+ cm, goed gewicht, enigzins sociaal, etc.) en dit natuurlijk buiten Tinder, etc. om.

• JFL
Reactions: BimaxLaser and JeanneDArcAlter
Ik vind persoonlijk als Nederlander dat de blackpill zeker niet zo prevalent is als USA.
...
Als je niet normie bent is het moeilijk (tenminste 170+ cm, goed gewicht, enigzins sociaal, etc.) en dit natuurlijk buiten Tinder, etc. om.
alsof het niet erger is in NL, tenminste 181cm zijn om amper aan gemiddeld te raken.
Blackpill in elk bewust of land is brutal.

• +1
  • Hmm...
Reactions: Dutchcel01 and BimaxLaser

Users who are viewing this thread

Back