Ik voel mij extreem hopeloos. Hoe krijg je in dit kleine kutland met alleen omhooggevallen vrouwen een date? Is er enige hoop voor de gemiddelde man?

Dutchcel01

Dutchcel01

Iron
Of wordt de keuze in mijn kamer te blijven rotten/ ER gaan? Dit is toch niet acceptabel?

• +1
  • JFL
Reactions: AverageMoroccan, Ray0n, ryuken and 4 others
Blackpill in het Nederlands ziet er erg mal uit

• JFL
  • +1
Reactions: AverageMoroccan and Zeta
Gemiddeld? Ja, het is voorbij voor u, tenminste wel in Nederland. U moet op meerdere vlakken boven gemiddeld zijn: gezicht en lengte. Ik spreek uit ervaring en het is afgelopen voor mensen zoals ik die niet aantrekkelijk zijn

• +1
Reactions: PsychoH
Gemiddeld? Ja, het is voorbij voor u, tenminste wel in Nederland. U moet op meerdere vlakken boven gemiddeld zijn: gezicht en lengte. Ik spreek uit ervaring en het is afgelopen voor mensen zoals ik die niet aantrekkelijk zijn
Het is zo vermoeiend allemaal

Of wordt de keuze in mijn kamer te blijven rotten/ ER gaan? Dit is toch niet acceptabel?
Moet wel zeggen dat mijn LTN neefje van 16 werd benaderd door een redelijk uitziende JB toen ik met hem door de stad liep dus het is mogelijk

is this chinese

• JFL
Reactions: BimaxLaser
Moet wel zeggen dat mijn LTN neefje van 16 werd benaderd door een redelijk uitziende JB toen ik met hem door de stad liep dus het is mogelijk
hoelang is hij

• Hmm...
Reactions: BimaxLaser
Dingen zoals Salsa dansen, daar zijn veel vrouwen en tekort aan mannelijke danspartners, dan misschien kans.
Verder hopeloos, zien ze je niet eens staan..

• JFL
Reactions: mangacel