Dutchcel01
Iron
Of wordt de keuze in mijn kamer te blijven rotten/ ER gaan? Dit is toch niet acceptabel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
wat is je lookslevel?Of wordt de keuze in mijn kamer te blijven rotten/ ER gaan? Dit is toch niet acceptabel?
je hebt gelijk man, dit is echt hopeloosOf wordt de keuze in mijn kamer te blijven rotten/ ER gaan? Dit is toch niet acceptabel?
Het is zo vermoeiend allemaalGemiddeld? Ja, het is voorbij voor u, tenminste wel in Nederland. U moet op meerdere vlakken boven gemiddeld zijn: gezicht en lengte. Ik spreek uit ervaring en het is afgelopen voor mensen zoals ik die niet aantrekkelijk zijn
Moet wel zeggen dat mijn LTN neefje van 16 werd benaderd door een redelijk uitziende JB toen ik met hem door de stad liep dus het is mogelijkOf wordt de keuze in mijn kamer te blijven rotten/ ER gaan? Dit is toch niet acceptabel?
hoelang is hijMoet wel zeggen dat mijn LTN neefje van 16 werd benaderd door een redelijk uitziende JB toen ik met hem door de stad liep dus het is mogelijk
Net zo lang als mij en ik ben gemiddeldhoelang is hij
migreer gewoon naar china manOf wordt de keuze in mijn kamer te blijven rotten/ ER gaan? Dit is toch niet acceptabel?
Mumbaimigreer gewoon naar china man