it is time to rope

PsychoDsk

PsychoDsk

Just a guy
Joined
Jan 8, 2024
Posts
5,101
Reputation
8,424
I know you guys think I’m the happiest and most NT dude here but it’s time to rope

The addictions won
Have to follow in my ancestor’s footsteps and just do it

Consider this my resignation letter from existence.

Goodbye friends
 
  • JFL
  • So Sad
  • Woah
Reactions: itzyaboyJJ, FacialStructure404, AutisticGymcel and 3 others
See you tomorrow
 
  • JFL
  • +1
Reactions: itzyaboyJJ, noobs, FacialStructure404 and 8 others
Tot morgen.
 
  • Love it
Reactions: PsychoH and PsychoDsk
rep farm. do not engage.
 
  • +1
  • JFL
Reactions: itzyaboyJJ, noobs, FacialStructure404 and 1 other person
You won't do it
 
  • JFL
Reactions: PsychoDsk
I know you guys think I’m the happiest and most NT dude here but it’s time to rope

The addictions won
Have to follow in my ancestor’s footsteps and just do it

Consider this my resignation letter from existence.

Goodbye friends
What being black does to a mf
 
I’m literally so brown bro, I smell like curry sauce bro. Fuck bro I’m brown bro help bro. My brown shit isn’t flushing bro brown brown brown. Why my bezrd already growing, I’m like 4 yrs old bro brown.
 
  • JFL
  • So Sad
Reactions: PsychoH, cookie-dough and raleqtambrobret
 
  • JFL
Reactions: PsychoDsk
58753 1
 
  • JFL
Reactions: PsychoDsk
U cant die .U gonna back and play harder mode just making worse🤦‍♂️Get experiences bro
I know you guys think I’m the happiest and most NT dude here but it’s time to rope

The addictions won
Have to follow in my ancestor’s footsteps and just do it

Consider this my resignation letter from existence.

Goodbye friends
 
Goed gezegd bhai, ONZE bhai*. Mijn oprechte excuses.
😍🥰
Potnandeju. Een 13 uur lange vlucht? :feelsgiga::feelsgiga:
Yes 11 uur dan wachten en nog een nemen van 2 en half. Terugweg ineens 1 vlucht van non-stop 13. Ben wel eerste klasse gegaan normaal gezien niet nodig maar best van wel voor zo een lange dat ik m’n benen op ze minst kan strekken. Volgende keer neem ik je mee als je wil
Dat is NOG enger. :feelsgiga:
Nah boten zijn chill
 
  • Woah
Reactions: Gengar
:love:
Yes 11 uur dan wachten en nog een nemen van 2 en half. Terugweg ineens 1 vlucht van non-stop 13. Ben wel eerste klasse gegaan normaal gezien niet nodig maar best van wel voor zo een lange dat ik m’n benen op ze minst kan strekken. Volgende keer neem ik je mee als je wil
6 uur vliegen is mijn limiet. Zelfs dat vind ik al veel. Dat is de enige reden dat ik niet naar Japan ben gegaan. Kom je nog naar Amsterdam toe samen met @PsychoDsk eind van de maand? :ogre: Ik heb iemand op Discord gevonden die ook uit Nederland komt, hij zei dat ie ook zou komen. Drie Nederlandse chads en een buitenlandse truecel. :feelswhy:
Nah boten zijn chill
Mijn fobie is dat ik in het midden van de oceaan ben en dat ik een hele grote schip op me af zie komen, met stomend geluid en al. Enger dan elke horrorfilm die ik heb gezien. :feelswhy:
 
  • JFL
Reactions: PsychoH
:love:

6 uur vliegen is mijn limiet. Zelfs dat vind ik al veel. Dat is de enige reden dat ik niet naar Japan ben gegaan.
Faka geen vliegtuig geen boot ga anders te voet lmao
Kom je nog naar Amsterdam toe samen met @PsychoDsk eind van de maand? :ogre: Ik heb iemand op Discord gevonden die ook uit Nederland komt, hij zei dat ie ook zou komen. Drie Nederlandse chads en een buitenlandse truecel. :feelswhy:
4 chads based. Idk zal moeilijk gaan miss kom je beter naar Gent daar gaan we overnachten. Moeilijk te zeggen tbh sinds ik nog steeds minderjarig ben en m’n ouders erg streng zijn. Ik zal proberen
Mijn fobie is dat ik in het midden van de oceaan ben en dat ik een hele grote schip op me af zie komen, met stomend geluid en al. Enger dan elke horrorfilm die ik heb gezien. :feelswhy:
Stop met die shit te denken dan je bent safe G. Dacht misschien als je narcy pirate zou worden is het weg maar helaas die is al voorbij. @PsychoDsk wa zeggen we ervan boat adventures volgende keer? Ik @Gengar jij en idk
 
  • JFL
Reactions: Gengar
Faka geen vliegtuig geen boot ga anders te voet lmao
Ja bhai, ik ga even net als Jezus (vzmh) op water lopen. :ogre:
4 chads based. Idk zal moeilijk gaan miss kom je beter naar Gent daar gaan we overnachten. Moeilijk te zeggen tbh sinds ik nog steeds minderjarig ben en m’n ouders erg streng zijn. Ik zal proberen
4 - 1 (ik). Ahh, joever. Ik dacht dat je al 18 was. Wel goed dat je ouders streng zijn, betekent dat ze om je geven. :Comfy:
Stop met die shit te denken dan je bent safe G. Dacht misschien als je narcy pirate zou worden is het weg maar helaas die is al voorbij. @PsychoDsk wa zeggen we ervan boat adventures volgende keer? Ik @Gengar jij en idk
JFL, ik ben nooit een narcy pirate geweest. Ik ben te light triad om narcy te zijn. :feelswhy:
 
  • +1
Reactions: PsychoH
Ja bhai, ik ga even net als Jezus (vzmh) op water lopen. :ogre:



4 - 1 (ik). Ahh, joever. Ik dacht dat je al 18 was. Wel goed dat je ouders streng zijn, betekent dat ze om je geven. :Comfy:
M’n comment onderaan is beetje glitched btw
Damn denk je? Is wel fucking irritant soms ik wil een vriendin en uitgaan om eentje te vinden maar kan nooit want ik vind niet dat ze dat moeten weten (cringe asf).


JFL, ik ben nooit een narcy pirate geweest. Ik ben te light triad om narcy te zijn. :feelswhy:
We moeten iets nieuws vinden man
 
  • So Sad
Reactions: Gengar
M’n comment onderaan is beetje glitched btw

We moeten iets nieuws vinden man
Begrijpelijk bhai. Als tiener wil je beetje rebels zijn. :ogre: Dat is de reden waarom je naar Amsterdam komt om een 28 jarige uncle te ontmoeten. :forcedsmile:
 
  • JFL
Reactions: PsychoH
Begrijpelijk bhai. Als tiener wil je beetje rebels zijn. :ogre: Dat is de reden waarom je naar Amsterdam komt om een 28 jarige uncle te ontmoeten. :forcedsmile:
😂😂😂Exact je bent m’n Unc. No joke unc status is geweldig als je echt oom bent. Heb je broers of zussen?
 
  • JFL
Reactions: Gengar
😂😂😂Exact je bent m’n Unc. No joke unc status is geweldig als je echt oom bent. Heb je broers of zussen?
In mijn taal noemen we een oudere man altijd uncle. Meestal spreek ik dan over 40 jarigen en dergelijke en ouder. Ik maakte er als grap van dat ik een 28 jarige uncle ben. :forcedsmile:

En ja, ik ben de jongste thuis. :ogre:
 
  • +1
Reactions: PsychoH
In mijn taal noemen we een oudere man altijd uncle. Meestal spreek ik dan over 40 jarigen en dergelijke en ouder. Ik maakte er als grap van dat ik een 28 jarige uncle ben. :forcedsmile:

En ja, ik ben de jongste thuis. :ogre:
Je Unc lore gaat geweldig zijn weet ik nu al.
Mannn fuck man ik ga dit nooit hebben als enigst kind😔
 
  • So Sad
Reactions: Gengar
Je Unc lore gaat geweldig zijn weet ik nu al.
Mannn fuck man ik ga dit nooit hebben als enigst kind😔
Geen wonder dat ze zo streng zijn, je bent enig kind. Ze denken vast dat die 28 jarige uncle een seriemoordenaar + serieverkrachter. Vooral nu je hebt gezegd dat ik bruin ben. :feelscry: "Het is toch geen makak, he?"
 
  • JFL
Reactions: PsychoH

Similar threads

Shrek2OnDvD
Replies
11
Views
105
Gengar
Gengar
lunin7
Replies
1
Views
51
TheNextOPry
TheNextOPry
Surfsup
Replies
10
Views
175
Raydolf_Peatler
Raydolf_Peatler
PsychoDsk
Replies
6
Views
93
Juandigomigo22
Juandigomigo22
Apparition
Replies
0
Views
38
Apparition
Apparition

Users who are viewing this thread

Back
Top