FwDelta
Iron
what looksmaxxes should i do
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
teeth whitening stripswhat looksmaxxes should i do
yes a mix of puberty and braces pics were taken ages 13-15Did your face change a lot or nah
damn your jaw got a lot better but your jew nose is ruining your harmonyyes a mix of puberty and braces pics were taken ages 13-15
retainer maxxing (your teeth will fucking move again if you dont wear it every night)what looksmaxxes should i do
jew nose + esr i also did some other softmaxxes other than braces but i cant really strongly coorelate them bcs i had bracesdamn your jaw got a lot better but your jew nose is ruining your harmony
on monday ill pick them upretainer maxxing (your teeth will fucking move again if you dont wear it every night)
also the stuff i did people say its copejew nose + esr i also did some other softmaxxes other than braces but i cant really strongly coorelate them bcs i had braces
JEWyes a mix of puberty and braces pics were taken ages 13-15
h djallahdamn your jaw got a lot better but your jew nose is ruining your harmony
get rhinoyes a mix of puberty and braces pics were taken ages 13-15
me acting mysterious and cool (they think im autistic)yes a mix of puberty and braces pics were taken ages 13-15
kheb mezelf gebanned tot 15 feb omdat ik volgende week belangrijke testen heb maar kheb der nu al spijt van kwil weer rotte op .comWrm ben je gebanned van com e
h djallah
aynoh, is eerlijk wel beste keuze man, goed leren wordt je topstudent vankheb mezelf gebanned tot 15 feb omdat ik volgende week belangrijke testen heb maar kheb der nu al spijt van kwil weer rotte op .com
jaman sws en jij moet ook stoppen met heletijd te lurken op .org en .comaynoh, is eerlijk wel beste keuze man, goed leren wordt je topstudent van![]()
hahahaha ik ben gestopt met .com deels, die shit is verslavend bro. ga nu nog beetje posten op .org en .com maximaal echt 2 posts wanneer ik er zin in heb. die shit is niet goed voor de mentaljaman sws en jij moet ook stoppen met heletijd te lurken op .org en .com
drm juist, deze sites zijn verslavender dan drugs elke keer als ik een melding binnenkrijg wordt ik der blij vanhahahaha ik ben gestopt met .com deels, die shit is verslavend bro. ga nu nog beetje posten op .org en .com maximaal echt 2 posts wanneer ik er zin in heb. die shit is niet goed voor de mental
is vooral op rating threads voor mij man, maar op .com ben ik bang dat als ik er eentje post dat ik helemaal wordt vernederd door de chicks daar dus ga ik sws niet doen. maar vind gewoon grappig om met die mensen daar te praten is gewoon grote groepchat beetje. maar ik verspeel dr kk veel tijd aan dus ik probeer wel echt te minderen man. moeten we allebij doen eerlijkdrm juist, deze sites zijn verslavender dan drugs elke keer als ik een melding binnenkrijg wordt ik der blij van
nee bro geen stress die wijven daar zijn zeer aardig vraag gwn om gerate te worden in pms je bent niet eens lelijk, jahaha idd drm houd ik van .com, der is drama enz en tis ook niet zo groot zoals .org dus ied kent ied, ja s waar we moete stoppe met onze tijd te verspille aan deze onzin het is ook niet goed vr onze breinis vooral op rating threads voor mij man, maar op .com ben ik bang dat als ik er eentje post dat ik helemaal wordt vernederd door de chicks daar dus ga ik sws niet doen. maar vind gewoon grappig om met die mensen daar te praten is gewoon grote groepchat beetje. maar ik verspeel dr kk veel tijd aan dus ik probeer wel echt te minderen man. moeten we allebij doen eerlijk
ja bro, ik heb bij eentje gedaan en die was aan t yappen bro, chadlite alles. maarja die moet je sws met korreltje zout nemen als ik honderd ben. meeste van hun zijn wel kk hard aan t frauden man, maarja boeie. ik vind wel goeie site meeste mensen zijn ook aardiger daar, maar zijn niet veel goeie looksmaxxes vind ik zelf. prcs bro. ik ga denk binnenkort sws even pauzetje nemen van .com en .org kan ik met mate doen dus ben daar niet zo bang voornee bro geen stress die wijven daar zijn zeer aardig vraag gwn om gerate te worden in pms je bent niet eens lelijk, jahaha idd drm houd ik van .com, der is drama enz en tis ook niet zo groot zoals .org dus ied kent ied, ja s waar we moete stoppe met onze tijd te verspille aan deze onzin het is ook niet goed vr onze brein
ja meisjes daar overrate zodat je je niet slecht voelt, meeste foids daar zijn eig wel knap tho vind ik vooral lovingangel. NOOIT looksmaxxing advies aan hun vrage ze weten lett niks behalve een paar users. jaman neem die pauze is goed voor je mentale gezondheidja bro, ik heb bij eentje gedaan en die was aan t yappen bro, chadlite alles. maarja die moet je sws met korreltje zout nemen als ik honderd ben. meeste van hun zijn wel kk hard aan t frauden man, maarja boeie. ik vind wel goeie site meeste mensen zijn ook aardiger daar, maar zijn niet veel goeie looksmaxxes vind ik zelf. prcs bro. ik ga denk binnenkort sws even pauzetje nemen van .com en .org kan ik met mate doen dus ben daar niet zo bang voor
joh man, ik heb dr nog nooit gezien, misschien blessed wel. maar ik zweer meeste die ik heb gezien zijn kk cap, al maken ze fotos zoals meeste guys doen (unfrauded) zien ze wss max HTB uit anders hebben ze nooit zoveel tijd om op zon incel forum te zitten hahaja meisjes daar overrate zodat je je niet slecht voelt, meeste foids daar zijn eig wel knap tho vind ik vooral lovingangel. NOOIT looksmaxxing advies aan hun vrage ze weten lett niks behalve een paar users. jaman neem die pauze is goed voor je mentale gezondheid
ja meeste foids daar zijn mtb max anders zouden ze niet daar rotten idd maar als je aardig doet tegen lovingangel en je respectvol aan haar vraagt om haar gezicht te sturen dan gaat ze mss ja zeggen. top 3 foids lookswise op .com zijn lovingangel,holalola en hunter maar de rest zijn mtb's en ela is niet honderd in haar hoofdjoh man, ik heb dr nog nooit gezien, misschien blessed wel. maar ik zweer meeste die ik heb gezien zijn kk cap, al maken ze fotos zoals meeste guys doen (unfrauded) zien ze wss max HTB uit anders hebben ze nooit zoveel tijd om op zon incel forum te zitten haha
ah fakka met die shit, wss gewoon een mtb die kapot hard aan t frauden ahahaha, enige chick die ik heb gezien op die site is makkelijk ela, enige die niet zit te frauden tenminsteja meeste foids daar zijn mtb max anders zouden ze niet daar rotten idd maar als je aardig doet tegen lovingangel en je respectvol aan haar vraagt om haar gezicht te sturen dan gaat ze mss ja zeggen. top 3 foids lookswise op .com zijn lovingangel,holalola en hunter maar de rest zijn mtb's en ela is niet honderd in haar hoofd