2
2 unknown slayer
Iron
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
What bro@gsoftmaxxs
ay fuck you bro@gsoftmaxxs
my maxilla recessed as fuckWhat bro
bro please just stick to the tiktok softmaxxing get the fuck off this website bro i dont want you getting radicalized.I’m 14 and look pretty young don’t clown me for that I simply just want a rating on my maxilla flat neutral/flat or positive
bro please just stick to the tiktok softmaxxing get the fuck off this website bro i dont want you getting radicalized.
over for you little broI’m 14 and look pretty young don’t clown me for that I simply just want a rating on my maxilla flat neutral/flat or positive
bro kig på ham han bliver jo fucking flamede han har ikke brug for den slags smokejust rope already
nej d gør han vitterligt ikke + man bliver ikke "radikaliseret" på .orgbro kig på ham han bliver jo fucking flamede han har ikke brug for den slags smoke
ville bp ikke gælde som en radikalisering af en slags? anyways han har kun brug for at dietmaxx og lære posture alt andet softmaxx er copenej d gør han vitterligt ikke + man bliver ikke "radikaliseret" på .org![]()
Maxilla isn’t saving you bud your skulls quite shortI’m 14 and look pretty young don’t clown me for that I simply just want a rating on my maxilla flat neutral/flat or positive
nej broville bp ikke gælde som en radikalisering af en slags? anyways han har kun brug for at dietmaxx og lære posture alt andet softmaxx er cope
radikalisering er når man udvikler ekstremiste holdninger. mange af dem på .org sætter ekstreme urealistiske krav til folk. bar kig på ham og så kan du vælge om det er smart han er på .orgnej bro![]()
kun d 1ste og d gær org ikke, bare stop, d r kun fp herinde der sætter urealistiske krav, du overeagerer og er mere udviden end min morradikalisering er når man udvikler ekstremiste holdninger. mange af dem på .org sætter ekstreme urealistiske krav til folk. bar kig på ham og så kan du vælge om det er smart han er på .org
ikk engang sæt mig og din mor i samme sætning bro hun kalder quinoa for et superfood. bar vent bro incels som @trenace450 kommer til at hate på hamkun d 1ste og d gær org ikke, bare stop, d r kun fp herinde der sætter urealistiske krav, du overeagerer og er mere udviden end min mor
Luk røven bro ahahhaah, men jo self radikaliserer .org. Man skal bare kunne differentiere mellem de ekstremistiske ND retarderede holdninger og udsagn. Men der er 10% af holdningerne der passer, og man kan ik komme udenom at udseende forbedre ens liv markant. Det når man bliver aaalt for kvindehadende og får en brutal offermentalitet at det går galt. 80% af gutterne på .org prøver ikke engang at forbedre sig, de kommer kun for at græde om hvor hårdt deres liv er. Jeg ser blackpill som en fordel i livet, fordi det tvinger mig til at forbedre mit udseende. Man skal bare huske at snakke med folk i den virkelige verdenikk engang sæt mig og din mor i samme sætning bro hun kalder quinoa for et superfood. bar vent bro incels som @trenace450 kommer til at hate på ham
jeg læste ikke et ord af dette btwLuk røven bro ahahhaah, men jo self radikaliserer .org. Man skal bare kunne differentiere mellem de ekstremistiske ND retarderede holdninger og udsagn. Men der er 10% af holdningerne der passer, og man kan ik komme udenom at udseende forbedre ens liv markant. Det når man bliver aaalt for kvindehadende og får en brutal offermentalitet at det går galt. 80% af gutterne på .org prøver ikke engang at forbedre sig, de kommer kun for at græde om hvor hårdt deres liv er. Jeg ser blackpill som en fordel i livet, fordi det tvinger mig til at forbedre mit udseende. Man skal bare huske at snakke med folk i den virkelige verden
jaer ærligt d ikk engang løgn der så mange på .org der græder og coper men tror virkelig ikke .org er sundt for en 14 årig især når man bare kigger i den her thread og ser folk der siger det er ovre i stedet for at give ham en rating (det er ogs svært med de der lortebilleder)Luk røven bro ahahhaah, men jo self radikaliserer .org. Man skal bare kunne differentiere mellem de ekstremistiske ND retarderede holdninger og udsagn. Men der er 10% af holdningerne der passer, og man kan ik komme udenom at udseende forbedre ens liv markant. Det når man bliver aaalt for kvindehadende og får en brutal offermentalitet at det går galt. 80% af gutterne på .org prøver ikke engang at forbedre sig, de kommer kun for at græde om hvor hårdt deres liv er. Jeg ser blackpill som en fordel i livet, fordi det tvinger mig til at forbedre mit udseende. Man skal bare huske at snakke med folk i den virkelige verden
your maxilla is a lil recessed btw but just practice tongue posture to not make it worse and get surgery if its really bothering youI’m 14 and look pretty young don’t clown me for that I simply just want a rating on my maxilla flat neutral/flat or positive
If I mew with good posture can I fix the recession over the years?your maxilla is a lil recessed btw but just practice tongue posture to not make it worse and get surgery if its really bothering you
varför bråkar ni norskar här bror, fattar typ 30% av vad ni pratar omjaer ærligt d ikk engang løgn der så mange på .org der græder og coper men tror virkelig ikke .org er sundt for en 14 årig især når man bare kigger i den her thread og ser folk der siger det er ovre i stedet for at give ham en rating (det er ogs svært med de der lortebilleder)
Yes you need to mew for a couple yearsIf I mew with good posture can I fix the recession over the years?
What rating would u give my side? Btw I think this is because I have lots of early puberty face fat which is almost impossible to remove only comes of with age and it shows much more in my front then my sideGood side but terrible front
Side is like genuinly somewhere in the htn rangeWhat rating would u give my side? Btw I think this is because I have lots of early puberty face fat which is almost impossible to remove only comes of with age and it shows much more in my front then my side
bro thanksSide is like genuinly somewhere in the htn range
profile bro... are we 12...@gsoftmaxxs