Most Brutal Pill?

Deleted member 18931

Deleted member 18931

Kraken
Joined
Apr 12, 2022
Posts
3,012
Reputation
4,794
Face pill? height pill? race pill? location pill? any others that I didn't mention. What do you guys think?
 
  • Love it
Reactions: Deleted member 8608
nothing i live life as it is
 
  • Hmm...
Reactions: Deleted member 18931
NTpill @Zer0/∞ and @Octillionaire3 would agree
 
  • +1
Reactions: thereallegend, Deleted member 18320 and Deleted member 19499
Agepill

1654943334096
 
  • JFL
  • +1
Reactions: datboijj, thereallegend, fuckedupmanlet and 7 others
race pill for me
 
  • +1
Reactions: datboijj, thereallegend, Deleted member 16833 and 1 other person
Agepill

see my sig
 
  • +1
Reactions: BoneDensity
Stallone
 
  • +1
Reactions: Tobias Fünke
facepill, bodypill,
 
Not an agepill

Racepill and heighpill everything elese is cope
 
  • JFL
Reactions: datboijj and Deleted member 16220
heightpill and agepill
 
NTpill and heightpill, can't improve NTness as well as height (inb4 just get LL bro)
 
NTpill for me. I am no different from my peers other that I am a fucking weirdo with bad social understanding unable to make connections, so having a different brain can fuck your life over.

Generally though, maybe heightpill, but also NTpill
 
  • So Sad
Reactions: Deleted member 19499
FACEPILL

Face is KING
Without Face = Garbage, you are trash.. you are NOTHING

Face trigger the emotions of the people
FACEANDLMS FACE FACE FACE

Face > EVERYTHING
 
  • +1
  • Love it
  • Hmm...
Reactions: Growth Plate, abeilletoimême, thereallegend and 6 others
NTpill for me. I am no different from my peers other that I am a fucking weirdo with bad social understanding unable to make connections, so having a different brain can fuck your life over.

Generally though, maybe heightpill, but also NTpill
Same, can't relate to others because of my autistic/schizo brain wiring and it sucks a lot sometimes. Normally, Idc about being alone, but I hate how I can't manipulate people into doing my bidding cause of my fucked up brain. :feelswah:
 
  • +1
Reactions: thereallegend and TUSSELEIF
Racepill is brutal asf for ethnics ngl
You can be Tyrone / Chang and still Becky will reject you because they are white only. (Women are wired to be attracted to caucasian features because of exposure/media bashing. Ethnics that slays have caucasian features). Even most ethnics foids are white only. Not even gonna talk about stereotypes & internalized racism there is on the West.
JBW is very very legit & not for dating/slaying only, but in every aspect of your life.:blackpill:

>inb4 sfcels will talk about fetichists & ghetto thots
 
Last edited:
  • +1
Reactions: thereallegend, Deleted member 8365 and Deleted member 20056
Personality pill. I mog most of my peers and still i rot here while they go out and have fun
 
Money/Status Pill: It can turn people into the most disgusting/devious humans, people will strip themselves of any morality if the price is high enough or if they can gain a lot of social status from it, look at those girls in Dubai or even celebs climbing to the top and their parents "suddenly" dying, there is no limit to what some will do, again this isnt everyone
 
Âge pill btw
 
Racepill, the rest are somewhat fixable or fraudable (including age to some extent). Many women will reject you purely on race even if you check all the boxes[ (face, height, age, status etc)
 
  • +1
Reactions: thereallegend and Deleted member 18320
Heightpill
 
  • +1
Reactions: SPFromNY914
Race pill
 
  • +1
Reactions: datboijj
Racepill is brutal asf for ethnics ngl
You can be Tyrone / Chang and still Becky will reject you because they are white only. (Women are wired to be attracted to caucasian features because of exposure/media bashing. Ethnics that slays have caucasian features). Even most ethnics foids are white only. Not even gonna talk about stereotypes & internalized racism there is on the West.
JBW is very very legit & not for dating/slaying only, but in every aspect of your life.:blackpill:

>inb4 sfcels will talk about fetichists & ghetto thots
Mais en France c'est pas trop le cas, le ethnic women are white only mdr ?
 
  • Hmm...
Reactions: Deleted member 18320
Mais en France c'est pas trop le cas, le ethnic women are white only mdr ?
En France aussi, tu met une meuf ethnique en face d'un Chad & d'un Tyrone elle choisira le Chad sauf si elle a un délire fetichiste avec les renoi c'est réel
Le nb de meufs renoi/tismé/rebeu chargé, calibré qui se pavane avec des blancs.... :feelswah::feelswah::feelswah::feelswah::feelswah::feelswah:
(Seulement les meufs "high class", les meufs du quartier elles c l'équivalent des fétichistes)
 
  • Hmm...
Reactions: Deleted member 8365
En France aussi, tu met une meuf ethnique en face d'un Chad & d'un Tyrone elle choisira le Chad sauf si elle a un délire fetichiste avec les renoi c'est réel
Le nb de meufs renoi/tismé/rebeu chargé, calibré qui se pavane avec des blancs.... :feelswah::feelswah::feelswah::feelswah::feelswah::feelswah:
(Seulement les meufs "high class", les meufs du quartier elles c l'équivalent des fétichistes)

Le type de blanc que les femmes noire ou autre peuvent kiffe sont physiquement méditerranéen ou en un style Trendy et tout.
 
En France aussi, tu met une meuf ethnique en face d'un Chad & d'un Tyrone elle choisira le Chad sauf si elle a un délire fetichiste avec les renoi c'est réel
Le nb de meufs renoi/tismé/rebeu chargé, calibré qui se pavane avec des blancs.... :feelswah::feelswah::feelswah::feelswah::feelswah::feelswah:
(Seulement les meufs "high class", les meufs du quartier elles c l'équivalent des fétichistes)
JBW ça marche pas trop en France
 
Le type de blanc que les femmes noire ou autre peuvent kiffe sont physiquement méditerranéen ou en un style Trendy et tout.
JBW ça marche pas trop en France
Ouais méditerranéen/italien du sud, bronzé, cheveux long (bouclés), barbe etc ... Comme le modele Marlon Texeira
Mais en vrai des fois j'en vois avec des cadavres c'est chaud ... J'arrive pas a comprendre a par si elle veut un beta/simp...
Frero qd je sors avc des poto blancs je le vois de mes propres yeux, yen a ils gerent plus que moi alr que je les mog de A à Z, juste ils sont blancs:feelswah:
 
  • +1
Reactions: Deleted member 8365
Ouais méditerranéen/italien du sud, bronzé, cheveux long (bouclés), barbe etc ... Comme le modele Marlon Texeira
Mais en vrai des fois j'en vois avec des cadavres c'est chaud ... J'arrive pas a comprendre a par si elle veut un beta/simp...
Frero qd je sors avc des poto blancs je le vois de mes propres yeux, yen a ils gerent plus que moi alr que je les mog de A à Z, juste ils sont blancs:feelswah:
T'es d'où mdr ? Quel région ?
 
Last edited:
En France aussi, tu met une meuf ethnique en face d'un Chad & d'un Tyrone elle choisira le Chad sauf si elle a un délire fetichiste avec les renoi c'est réel
Le nb de meufs renoi/tismé/rebeu chargé, calibré qui se pavane avec des blancs.... :feelswah::feelswah::feelswah::feelswah::feelswah::feelswah:
(Seulement les meufs "high class", les meufs du quartier elles c l'équivalent des fétichistes)
Objectivement khey même si un 8/10 blanc aura sûrement plus de meufs à ses pieds qu'un 8/10 rebeu, en France le 8/10 rebeu aura quand même un immense succès aussi bien au près des bourgeoises que des prolos (Je suis dans un lycée de riche je sais de quoi je parle), m'enfin on ne peut pas vraiment parler d'une pill comme peut l'être la heightpill ou la eyepill.
 
en France le 8/10 rebeu aura quand même un immense succès aussi bien au près des bourgeoises que des prolos (Je suis dans un lycée de riche je sais de quoi je parle)
Fétichistes ça ... Surtout à l'âge du lycée/fac ya bcp de ça mais apres, dans la vraie vie, pas autant qu'on veux le croire. La classe sociale a un rôle a jouer aussi. En gros ouais bien sur un renoi ou rebeu bg peut baiser, encore heureux, mais seulement avec des fétichistes. En gros ton attirance viendra de ta couleur/exotisme que certaines meufs apprécient, pas de toi même :feelskek:
 
lsd pills are the most brutal pills imo
 
Geneticspill
 
la heightpill
Pêh je pense que le heightpill est presque aussi exagéré que le JBWpill. En revanche, t'as pas tort en ce qui concerne les yeux, je ferais tout pour avoir des hunter eyes bleu clair (et des sourcils plus épais :feelswah:)
 
Face and dickpill.

Beyond brutal.
 
Pêh je pense que le heightpill est presque aussi exagéré que le JBWpill. En revanche, t'as pas tort en ce qui concerne les yeux, je ferais tout pour avoir des hunter eyes bleu clair (et des sourcils plus épais :feelswah:)
La testo change les arcades sourcilières, si tu t'injectes du trenbolone tu peux te retrouver avec de belles arcades.
 
La testo change les arcades sourcilières, si tu t'injectes du trenbolone tu peux te retrouver avec de belles arcades.
En vrai, je sais pas que penser de mon eye area. D'un côté, WheatWaffles (à qui j'ai payé une vingtaine d'euros jfl) l'a classé parmi mes halos principaux, complimentant mon PCT et la forme de mes yeux, mais d'un autre côté les gens ici ont dit que mes yeux m'enlaidissaient considérablement, citant, entre autres, mon UEE (et ça m'a vraiment surpris, je suis pas du genre à surévaluer mon physique, mais j'ai pas du tout l'impression que mes paupières supérieures soient trop visibles).

De toute façon, si je me mettais au looksmaxxing d'une manière sérieuse, c'est de ma mâchoire que je m'occuperais en premier, elle est giga hideuse et "recessed". Et j'ai pas du tout envie de prendre des stéroïdes
 
Last edited:

Similar threads

Greypiller
Replies
15
Views
149
<6PSLcel
<6PSLcel
K
Replies
15
Views
292
FutureSlayer
FutureSlayer
veppandi guhan
Replies
0
Views
85
veppandi guhan
veppandi guhan
ElTruecel
Discussion 5’2 celebrities
Replies
22
Views
290
ElTruecel
ElTruecel
L
Replies
4
Views
242
Xangsane
Xangsane

Users who are viewing this thread

Back
Top