Mt2 source Nederland

Zeta

Zeta

Traded my sanity for ascension
Heeft iemand een mt2 source voor mij?

• +1
  • JFL
  • Hmm...
Reactions: org3cel.RR, sbrbrz777, StarvedEpi and 2 others
Kill yourself I didn't get anything what you said

• JFL
  • +1
Reactions: piec, wastedspermcel, iblamehamza and 11 others
  • +1
Reactions: emeraldglass, Gengar and PsychoH
you can get anything in the netherlands, not hard to find a source

of je gaat gewoon onder de zonnebank voor 15 minuten elke maand?
Of gewoon buitengaan wanneer er zon is. (niet veel deze dagen maar nog steeds)

of je gaat gewoon onder de zonnebank voor 15 minuten elke maand?
Ik heb een zonnebank. Het ding is, hoe meer je hem gebruikt hoe slechter je collageen wordt. Dus als ik mt2 injecteer zal ik sneller bruin worden terwijl ik minder de zonnebank hoef te gebruiken.

• +1
Reactions: Gengar
Ik heb een zonnebank. Het ding is, hoe meer je hem gebruikt hoe slechter je collageen wordt. Dus als ik mt2 injecteer zal ik sneller bruin worden terwijl ik minder de zonnebank hoef te gebruiken.
are u actually for real or trolling, did u just buy 10mg for 35 eu

Of gewoon buitengaan wanneer er zon is. (niet veel deze dagen maar nog steeds)
Ja maar de zon is niet zo sterk meer dus een mooi goud kleurtje krijg je niet, alleen met de zonnebank of ff op tropische vakantie gaan tussendoor ergens in hartje winter
Doe gewoon SPF50 op en build het gewoon langzaam op over tijd? Eruit wanneer je voelt dat het te veel wordt. Zo doe ik het en heb helemaal geen rimpels of kraaienpoten nog op m'n 27e. En altijd een mooi kleurtje zelfs in de winter en herfst. Wordt altijd jonger ingeschat. Je huid kan wel wat hebben en produceert gewoon collageen tot je 30e. Dus zou me daar niet zo druk om maken pas na je 30e. Verbranden is wel kanker slecht voor je omdat het acute schade aanbrengt aan je huid en een ontstekingsreactie triggert.

• +1
Reactions: emeraldglass, Gengar, PsychoH and 1 other person
go to mumbai and get gangraped for tan :hnghn:

Darkbodybuilding .net

Update: het pakketje kwam vandaag binnen en mijn moeder heeft het gelijk weg gekankerd (y)

• JFL
  • +1
Reactions: yumavd, BimaxLaser, PsychoH and 4 others
You said the products arrived wdym
Yeah but my mom opened the package and threw the mt2 away immediately, so I’m fuming right now

• JFL
  • So Sad
Reactions: verlooksen, PsychoH, Gengar and 2 others
Yeah but my mom opened the package and threw the mt2 away immediately, so I’m fuming right now
Ship to a delivery house and hide it

Ship to a delivery house and hide it
Yeah i didnt expect my mom to illegally open my package, but now i think im just gonna UV-bedmaxx without using mt2 i don’t wanna wait another week for that shit to arrive 😡

• JFL
Reactions: org3cel.RR
Yeah i didnt expect my mom to illegally open my package, but now i think im just gonna UV-bedmaxx without using mt2 i don’t wanna wait another week for that shit to arrive 😡
Not as effective tho, faketanning is good too, but MT2 is way better, im lucky im naturally tanned

Not as effective tho, faketanning is good too, but MT2 is way better, im lucky im naturally tanned
Yes mt2 is such a good solution. I’m so mad rn

• +1
Reactions: org3cel.RR
Yeah im still mad as fuck tho
I understand your frustation, your mom didnt had the right to do that cause your an "adult" still, fuck the pain and dont give up on MT2

• +1
Reactions: Zeta
JFL , where did you get it from?

Je kan beter lycopene innemen vergeet niet de doel is om red undertone te hebben en niet oranje

• +1
Je kan beter lycopene innemen vergeet niet de doel is om red undertone te hebben en niet oranje
waar kan ik dat halen dan?

waar kan ik dat halen dan?
Ik denk via amazon, daar kan je vaak die duitse supplementen vinden met hoge dosis die van nederland zijn rookie numbers. astaxanthine is een caretenoid lycopene zit daar ook in tussen deze zijn caretenoids die rode kleur geven in plaats van beta carotene. Heb het zelf nooit geprobeerd want k heb van nature al een tan beetje goude undertone.
IMG 6646

• +1
Laat de nederlandse homies ff weten wat je ascension geheimen zijn dan, of is het echt alleen laag lichaamsvet :O

Hey maar misschien is mt2 ook voordelig, heb net ff gekeken en maakt je huid wat donkerder maar niet perse oranje denk ik, je kan ff gwn uittesten. is ook goed tegen huidkanker en Erectile dysfunctie en rosacea lees ik

• +1
  • JFL
  • So Sad
Reactions: emeraldglass, PsychoH, Gengar and 1 other person
Laat de nederlandse homies ff weten wat je ascension geheimen zijn dan, of is het echt alleen laag lichaamsvet :O
Dat is niet gratis. Ben je bereid om 50 rupees te betalen? :ogre: