My company has removed free coffee from our cafetaria

MoggerGaston

MoggerGaston

Nobody mogs like Gaston
'Times are tough so we need to cut on costs.'

fucking over for this retard shit company.
I am likely not getting my contract renewed when it ends next year anyways, but I wouldn't even want them to renew it.
I'll be a NEET once again and I am looking forward to it.

• +1
Reactions: Corleone, PsychoH, Gengar and 1 other person
'Times are tough so we need to cut on costs.'
:lul::lul::lul:
Meanwhile they're making new year record profits but they have to cut costs on shit like this
JFL

• +1
Reactions: Ryldoo IS COPING and MoggerGaston
Good, coffee is bad for you, start drinking gelatin

• JFL
  • +1
Reactions: MoggerGaston and BecomingHuman
:lul::lul::lul:
Meanwhile they're making new year record profits but they have to cut costs on shit like this
JFL
I mean the company I work for is not in a great situation, financially. So I can understand some tough decisions need to be made.

But cutting out free coffee is just pure retardation: It won't make a dent in the problems the company faces since the money you save with something like this is entirely irrelevant to the amount you need to change the tide.

It's decision-making of weak managers, weak higher-ups, loser CEO, who isn't willing to do what is needed. So instead you get this retardation of saving a couple bucks on free coffee.

Gierigaards! 😡

• +1
  • JFL
Reactions: MoggerGaston and PsychoH
The amount that companies are willing to go to look better on paper to venture capitalists.

• So Sad
Reactions: MoggerGaston
NEET is overpowered in germany anyways

Last edited:
  • +1
Time to snort a line
Already did MDMA yesterday, going on a rave on saturday. I have a 3day-detox until then so I lower my tolerances and I can go hard on the rave on MDMA again.

• +1
Reactions: R@m@
Gelukkig maar. Ben zelf blut en heb geen baan. :feelswhy:
Blut zijn is bruut. Ik weet er alles van omdat mijn ouders altijd blut zijn geweest.
Iedere dag wel geschreeuw van mijn ouders om geld. Altijd ruzie, ik heb nooit ook maar durven vragen om iets wat geld kostte omdat ik mijn ouders niet tot last wilde zijn.
Eigenlijk ben ik gewoon verwaarloosd geweest als kind.

Tegenwoordig ben ik ook arm (Verdien maar ~900 euro per maand lol, dat is onder armoede en onder bijstandsgrens geloof ik JFL). Maar ik heb die stress in ieder geval niet die mijn ouders altijd hadden. Altijd ruzie, altijd geschreeuw, altijd moeten horen hoe er nooit geld was en we ieder moment uit huis gezet konden worden.

Nahh, nu nog altijd arm maar wel relaxed 😎😎😎 ik ga niet op mezelf lopen schreeuwen om geld zoals mijn ouders dat altijd deden.

• So Sad
Reactions: Gengar
Blut zijn is bruut. Ik weet er alles van omdat mijn ouders altijd blut zijn geweest.
Iedere dag wel geschreeuw van mijn ouders om geld. Altijd ruzie, nooit ook maar durven vragen om iets wat geld kostte omdat ik mijn ouders niet tot last wilde zijn.
Eigenlijk ben ik gewoon verwaarloosd geweest als kind.

Tegenwoordig ben ik ook arm (Verdien maar ~900 euro per maand lol, dat is onder armoede en onder bijstandsgrens geloof ik JFL). Maar ik heb die stress in ieder geval niet die mijn ouders altijd hadden. Altijd ruzie, altijd geschreeuw, altijd moeten horen hoe er nooit geld was en we ieder moment uit huis gezet konden worden.

Nahh, nu nog altijd arm maar wel relaxed 😎😎😎 ik ga niet op mezelf lopen schreeuwen om geld zoals mijn ouders dat altijd deden.
Ik snap hoe je je voelt. Is kut, he? Ik vraag ook niet om geld aan anderen dus ik begrijp het. Als je maar genoeg hebt om van te leven, dan is het wel te doen. Jammer genoeg heb ik niet eens 10 euro per maand dat ik krijg, ben echt volledig blut. :feelswhy:

• +1
Ik snap hoe je je voelt. Is kut, he? Ik vraag ook niet om geld aan anderen dus ik begrijp het. Als je maar genoeg hebt om van te leven, dan is het wel te doen. Jammer genoeg heb ik niet eens 10 euro per maand dat ik krijg, ben echt volledig blut. :feelswhy:
Hoe kom je rond dan? En heb je ooit een bijbaantje geprobeerd voor wat extra geld?

• +1
Hoe kom je rond dan? En heb je ooit een bijbaantje geprobeerd voor wat extra geld?
Ik heb nog €400 die ik van mijn broer krijg, maar dat is omdat ie het geleend heeft. Ik probeerde een baantje te zoeken, heb sollicitaties gestuurd maar niks te horen gekregen. :feelswhy:

• So Sad
didnt you work like 12 hours per week or some shit like that

• +1
Ik heb nog €400 die ik van mijn broer krijg, maar dat is omdat ie het geleend heeft. Ik probeerde een baantje te zoeken, heb sollicitaties gestuurd maar niks te horen gekregen. :feelswhy:
je was ook nog met een studie bezig die niet helemaal lekker ging toch?

ik zou gwn iets simpels zoeken als horeca-oid voor een paar uurtjes per week, niet te veel. Lijkt me sterk dat ze je daarvoor afwijzen met dit soort tekorten overal.

• +1
didnt you work like 12 hours per week or some shit like that
yes. It's easy money for the work, albeit it can be a bit taxing due to irregular work-hours. But pretty good overall.

Just caging at management at my company for cutting free coffee. Incompetent fools.

je was ook nog met een studie bezig die niet helemaal lekker ging toch?

ik zou gwn iets simpels zoeken als horeca-oid voor een paar uurtjes per week, niet te veel. Lijkt me sterk dat ze je daarvoor afwijzen met dit soort tekorten overal.
Mijn handen trillen altijd, dat is geen goede combinatie in de horeca. Ik was inderdaad nog bezig met een studie, alleen heb ik nog genoeg voor twee maanden. Moet dus gauw wat vinden, anders is het joever. En ook vooral als ik je wil meeten. Treintickets zijn niet goedkoop. Al gauw €50 kwijt.

• So Sad

Users who are viewing this thread

Back