Zeta
Traded my sanity for ascension
Zijn er hier Nederlanders die Accutane hebben gekregen? Is het makkelijk om te krijgen van de doctor? Of weet iemand een andere manier om het te krijgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
heb je tretinoin geprobeerd voor je op accutane gaat?Zijn er hier Nederlanders die Accutane hebben gekregen? Is het makkelijk om te krijgen van de doctor? Of weet iemand een andere manier om het te krijgen.
Nee, wel een goed idee. Eerst ff kijken wat mijn doctor gaat zeggenheb je tretinoin geprobeerd voor je op accutane gaat?
Je huid ziet er perfect uit dus most likely krijg je een cremetje ipv accutane, toen ik last van acne had (niet extreem) belde ik mn huisarts voor accutane en werd ik uitgenodigd voor een afspraak m'n huisarts gaf me een blik en zijn dat accutane niet nodig was schreef me dat cremetje voorZijn er hier Nederlanders die Accutane hebben gekregen? Is het makkelijk om te krijgen van de doctor? Of weet iemand een andere manier om het te krijgen.
Ik blijf maar acne er bij krijgen en daardoor ontstaan er meer scars, zou ik dan eerder voor tretinoine vragen?Waarom zou jij accutane willen? Ik ga het binnenkort zelf perma blasten wanneer ik met m'n cycle begin
Je kan het altijd proberen, als ze t niet wilt voorschrijven schrijft ze automatisch tret ipv, als je severe body acne hebt heb je een betere kans voor accutaneIk blijf maar acne er bij krijgen en daardoor ontstaan er meer scars, zou ik dan eerder voor tretinoine vragen?
Had ik gedaan maar de douane had mij gepaktMaar ik zou sowieso niet bouwen op de huisarts als je iets wilt kan je het altijd bestellen van india
best makkelijk te krijgen via de huisartsZijn er hier Nederlanders die Accutane hebben gekregen? Is het makkelijk om te krijgen van de doctor? Of weet iemand een andere manier om het te krijgen.
Ik ga eerst ff tret vragenbest makkelijk te krijgen via de huisarts
gewoon aangeven dat je een lange tijdje (zelf) benzac gebruikt hebt en het niks veranderd had en daarom accutane wil gebruiken
what an ugly fucking language. Just speak German you fucks. @ilovetakisZijn er hier Nederlanders die Accutane hebben gekregen? Is het makkelijk om te krijgen van de doctor? Of weet iemand een andere manier om het te krijgen.
Agreedwhat an ugly fucking language. Just speak German you fucks. @ilovetakis
Nein, niederlandisch ist besserwhat an ugly fucking language. Just speak German you fucks. @ilovetakis
Ga naar dermatoloog in het ziekenhuis als je wil, mijn huisarts kon het niet voorschrijvenZijn er hier Nederlanders die Accutane hebben gekregen? Is het makkelijk om te krijgen van de doctor? Of weet iemand een andere manier om het te krijgen.
Waar haal jij je tret?heb je tretinoin geprobeerd voor je op accutane gaat?
beledig mijn 12e taal niet, flikkerwhat an ugly fucking language. Just speak German you fucks. @ilovetakis
Suuken mein cookk du leeb zuu likken spaarmbeledig mijn 12e taal niet, flikker
i don't need to translate it i already see cookk = cock spaarm = sperm. probablySuuken mein cookk du leeb zuu likken spaarm
I'm fluent in dutchi don't need to translate it i already see cookk = cock spaarm = sperm. probably
i'm fluent in google translatorI'm fluent in dutch
Du beest fleent in rieding mein faalus und schwaalawen mein wies trinkeni'm fluent in google translator