Nederlanders op accutane

Zeta

Zeta

Hey waiter, one collagen please!
Joined
Jan 24, 2024
Posts
2,396
Reputation
2,641
Zijn er hier Nederlanders die Accutane hebben gekregen? Is het makkelijk om te krijgen van de doctor? Of weet iemand een andere manier om het te krijgen.
 
  • +1
Reactions: PsychoH
Zijn er hier Nederlanders die Accutane hebben gekregen? Is het makkelijk om te krijgen van de doctor? Of weet iemand een andere manier om het te krijgen.
heb je tretinoin geprobeerd voor je op accutane gaat?
 
Zijn er hier Nederlanders die Accutane hebben gekregen? Is het makkelijk om te krijgen van de doctor? Of weet iemand een andere manier om het te krijgen.
Je huid ziet er perfect uit dus most likely krijg je een cremetje ipv accutane, toen ik last van acne had (niet extreem) belde ik mn huisarts voor accutane en werd ik uitgenodigd voor een afspraak m'n huisarts gaf me een blik en zijn dat accutane niet nodig was schreef me dat cremetje voor
 
  • +1
Reactions: Zeta
Waarom zou jij accutane willen? Ik ga het binnenkort zelf perma blasten wanneer ik met m'n cycle begin
 
  • +1
Reactions: Zeta
Waarom zou jij accutane willen? Ik ga het binnenkort zelf perma blasten wanneer ik met m'n cycle begin
Ik blijf maar acne er bij krijgen en daardoor ontstaan er meer scars, zou ik dan eerder voor tretinoine vragen?
 
Ik blijf maar acne er bij krijgen en daardoor ontstaan er meer scars, zou ik dan eerder voor tretinoine vragen?
Je kan het altijd proberen, als ze t niet wilt voorschrijven schrijft ze automatisch tret ipv, als je severe body acne hebt heb je een betere kans voor accutane
 
  • +1
Reactions: Zeta
Maar ik zou sowieso niet bouwen op de huisarts als je iets wilt kan je het altijd bestellen van india
 
  • +1
Reactions: Zeta

Similar threads

RODEBLUR
Replies
13
Views
505
RODEBLUR
RODEBLUR
H
Replies
40
Views
1K
coolguy1
coolguy1
S
Replies
25
Views
472
Michael Myers
Michael Myers

Users who are viewing this thread

Back
Top