Nederlands, Tongat Ali Legaal of Illegaal.

rslokij

rslokij

Iron
De laatste maanden ben ik bezig met natuurlijke testosteron-optimalisatie, en zo ben ik op Tongkat Ali gekomen. Ik wil het graag proberen, maar hoewel het niet expliciet illegaal is, mag het ook niet als supplement verkocht worden. Ik vraag me af of iemand in Nederland of België ooit Tongkat Ali heeft besteld en of er problemen met de douane zijn geweest.

geld dat je daar aan uitgeeft kan je beter besteden aan gezond eten en je slaap te verbeteren.

• +1
Reactions: vernier and Ron.Belgrade
Slaap is goed, eten minder maar beter als dat het nu is is niet haalbaar wegens werk dus ik heb bepaalde supplementen nodig om te compenseren en het beter te krijgen

Slaap is goed, eten minder maar beter als dat het nu is is niet haalbaar wegens werk dus ik heb bepaalde supplementen nodig om te compenseren en het beter te krijgen
ik zou op reply klikken anders krijgt de ander geen melding

supplementen zijn voor het groten deel echt scams, die nouwelijks helpen.
wat bedoel je met eten is minder, je eet te weinig of te ongezond

ik zou op reply klikken anders krijgt de ander geen melding

supplementen zijn voor het groten deel echt scams, die nouwelijks helpen.
wat bedoel je met eten is minder, je eet te weinig of te ongezond
Oh my bad, ben nog niet heel bekend op deze site. Naja Tongat Ali is wel een Herb dat al lang bestaat en een positieve werking heeft op tal mensen dus wil het graag proberen alleen het is lastig te krijgen hier in Nederland, een beetje een grijs gebied. Wat ik bedoel met mijn ‘eten is minder’ is dat mijn eten niet optimaal is, deels gezond maar deels ook fastfood wegens mijn werk, ik eet wel binnen m’n calorien maarja niet optimaal.

Oh my bad, ben nog niet heel bekend op deze site. Naja Tongat Ali is wel een Herb dat al lang bestaat en een positieve werking heeft op tal mensen dus wil het graag proberen alleen het is lastig te krijgen hier in Nederland, een beetje een grijs gebied. Wat ik bedoel met mijn ‘eten is minder’ is dat mijn eten niet optimaal is, deels gezond maar deels ook fastfood wegens mijn werk, ik eet wel binnen m’n calorien maarja niet optimaal.
oh oke, ja ik kan het zelf ook niet vinden, weet niet waarom ze het verbieden.

maar denk dat als je het koopt dat het wel rustig door duane heen komt, als je tenminste niet heel veel in een keer besteld

oh oke, ja ik kan het zelf ook niet vinden, weet niet waarom ze het verbieden.

maar denk dat als je het koopt dat het wel rustig door duane heen komt, als je tenminste niet heel veel in een keer besteld
Ja man klopt, grijs gebied :/. Ik ga het inderdaad ook gewoon eens bestellen en kijken of het erdoorheen komt of niet. Thanks kerel.

• +1
Reactions: mangacel
Bullshit supplement

Neem omega 3 en creatine + slaap genoeg

Bullshit supplement

Neem omega 3 en creatine + slaap genoeg
Visolie en Creatine zitten al in mijn stack, er zijn wel veel dokters/athleten die het gebruiken waaronder Dr. Andrew Huberman, hij gebruikt het zelf en hij had een increase van 200ng/dl, zijn totale testosteron ging van rond de 600ng/dl naar rond de 800ng/dl.