D
Deleted member 6873
.
Is there a good guide on how to NEET?
ded srs
ded srs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nice nice.ik neet al sinds 2016 zo
behaal je mavo/havo/vwo diploma
meld je aan voor de hogeschool/universiteit
vraag een lening aan van de overheid
zorg ervoor dat je ingeschreven staat bij de hogeschool/universiteit en stop naar de lessen toe te gaan
schrijf je niet officieel uit anders krijg je geen geld van de overheid
zolang je ingeschreven staat krijg je geld en het wordt om de twee maanden afgehaald van je rekening
zolang de instelling maar geld van je ontvangt zullen er geen problemen zijn
je kan dit een aantal jaar doen voordat je serieus aan de slag kan gaan
als je teveel in de min staat mag je niet meer lenen dus na 5 jaar ofzo moet je serieus doen
je betaalt pas je lening af nadat je bent afgestudeerd en een baan hebt
dan start de 35 jaar die je hebt om het af te betalen
gebaseerd als hij het ook heeft gedaannice nice.
@Syobevoli is dit niet ongv wat jij ook hebt gedaan?
Waccka Ghee Wackuuuu. How about speak a normal language not some gooknigger shitik neet al sinds 2016 zo
zorg ervoor dat je ingeschreven staat bij de hogeschool/universiteit en stop naar de lessen toe te gaan
zolang je ingeschreven staat krijg je geld en het wordt om de twee maanden afgehaald van je rekening
als je teveel in de min staat mag je niet meer lenen dus na 5 jaar ofzo moet je serieus doen
tja punt is ik ga wss popular culture of vormgeving of zo'n meme studie doen jfl.gebaseerd als hij het ook heeft gedaan
ik moet wel toegeven dat neeten gauw saai wordt na een aantal maanden
in het begin is echt zeker lauw maar ja dat blijft niet altijd zo
its dutch habibiWaccka Ghee Wackuuuu. How about speak a normal language not some gooknigger shit
Same thing tbhits dutch habibi
its dutch, a germanic language, whiter than your coping shitskin assWaccka Ghee Wackuuuu. How about speak a normal language not some gooknigger shit
ja heb hetzelfde probleem gehad jfl, maar is wel beter zo, dan hoef je minder lang te loonslaven dan anderen, jfltja punt is ik ga wss popular culture of vormgeving of zo'n meme studie doen jfl.
ik heb nu al memepakket op de havo en ik zie oprecht niet echt banen die me boeien
JFL at being too lowIQ to even speak englishits dutch, a germanic language, whiter than your coping shitskin ass
ja heb hetzelfde probleem gehad jfl, maar is wel beter zo, dan hoef je minder lang te loonslaven dan anderen, jfl
jfl deze üntermensch kan maar 1 taal sprekenJFL at being too lowIQ to even speak english
Ja true.its dutch, a germanic language, whiter than your coping shitskin ass
ja heb hetzelfde probleem gehad jfl, maar is wel beter zo, dan hoef je minder lang te loonslaven dan anderen, jfl
Bro just go to Korea.jfl deze üntermensch kan maar 1 taal spreken![]()
wat een idioot, pak zn chimeid van m af om te laten zien dat zn geld stront waard is hahaha.Ja true.
Al mn vrienden zijn kk zoutig dat ik nog nooit een baantje heb gehad.
Een ogre van de groep zei oprecht "Ik KaN TenMinStE eEn VroUw KriJGeN OmDat Ik WerK"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
north korea is best koreaBro just go to Korea.
hij heeft geen wijfjes man hahahahaha.wat een idioot, pak zn chimeid van m af om te laten zien dat zn geld stront waard is hahaha.
north korea is best korea
ahhaha ik bedoelde maar om te laten zien dat ie onzin praat, sowieso heeft ie geen meid als ie een ogre ishij heeft geen wijfjes man hahahahaha.
zal ie tbh tot 30 ook niet krijgen.
Fatcel = volcel.
Yeah dit heb ik ook gedaan. NEETen is kutleven though als je het niet goed geregeld hebt.gebaseerd als hij het ook heeft gedaan
ik moet wel toegeven dat neeten gauw saai wordt na een aantal maanden
in het begin is echt zeker lauw maar ja dat blijft niet altijd zo
gebaseerd, ik dacht dat ik de enige was, jflYeah dit heb ik ook gedaan. NEETen is kutleven though als je het niet goed geregeld hebt.
Kheb nu 70k schuld bij duo ofso die ik nooit van plan ben terug te betalen.
Maar kheb yolo alles vergokt op de aandelenmarkt dus jfl. Kzag een kans om financieel onafhankelijk te worden, helaas niet geworden.
No risk no reward.
al 7 jaar maximaal lenen. Kan nog een jaar door.gebaseerd, ik dacht dat ik de enige was, jfl
70k schuld? hoe lang doe je dit al? ik gok dat ik 30k schuld heb ofzo.
mn mattie is gestopt met school maar probeert rijk te worden met aandelen en doet dit al paar jaar, nog steeds geen geluk lol
gelukkig is ie wel chad
jfl deze üntermensch kan maar 1 taal spreken![]()
roastedJa true.
Al mn vrienden zijn kk zoutig dat ik nog nooit een baantje heb gehad.
Een ogre van de groep zei oprecht "Ik KaN TenMinStE eEn VroUw KriJGeN OmDat Ik WerK"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
syobedakloosal 7 jaar maximaal lenen. Kan nog een jaar door.
Daarna? geen idee jfl.
wacht kan je maar 8 jaar lenen? dit is dus mijn laatste kans jflal 7 jaar maximaal lenen. Kan nog een jaar door.
Daarna? geen idee jfl.
papabruutsyobedakloos
ik verwacht eigenlijk met 100% zekerheid dat de overheid de studieschulden kwijt gaat schelden of dat het de-facto gebeurt door hyperinflatie dat je met de prijs van een brood je hele schuld afbetaalt.wacht kan je maar 8 jaar lenen? dit is dus mijn laatste kans jfl
Just live off your parents its easy@NEETard
ik neet al sinds 2016 zo
Bhai I need a translated versionik neet al sinds 2016 zo
I'll sum it up for you man!Bhai I need a translated version
ik ben van plan om te werken laterKen je beter bijstandsuitkering nemen, hoef je niets terug te betalen.