Bitchwhipper2
🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌑
100x5 

Holy fuck boyos lets fucking goooo RAD is working
Holy fuck boyos lets fucking goooo RAD is working
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Thx bhai. Been grinding these last couple weeks because the first month of the cycle was completely wastedmirin bud![]()
jag ska göra lumpen om ett år, efter jag gjort det ska jag också hoppa på rad-140Thx bhai. Been grinding these last couple weeks because the first month of the cycle was completely wasted
GGjag ska göra lumpen om ett år,
Rad är så jävla grischat. Recommenderar starktjag ska göra lumpen om ett år, efter jag gjort det ska jag också hoppa på rad-140![]()
vadå? ?? ?
man behöver pct efter dock eller?Rad är så jävla grischat. Recommenderar starkt
Du är so.m gott som död vännenvadå? ?? ?![]()
gym much more fun for autists like me who love seeing progress in numbersQuit the gym
Do calisthenics instead
Then progress onto weighted calisthenics if need be
varför då kompisDu är so.m gott som död vännen![]()
It's just less fun in generalgym much more fun for autists like me who love seeing progress in numbers
i disagree bro, plenty of people surely think lifting weights is more funIt's just less fun in general
calis is fun too, but imo nothing beats lifting weightsBeing able to lift and move your body around with ease is more fun
sverige blev iq befriad när dom tänkte sig att gå med i nato, vad fan tänkte dem vi kommer bara att dö incel för storbankernas vinstvarför då kompisvad är det för fel på lumpen
![]()
Givetvis.man behöver pct efter dock eller?
aj aj aj, ont i bollarna lär vara värre än att ha ont någon annanstansGivetvis.
Rad suppressar som fan. Min bollar sved som fan efter 1 månad
alr ska använda det sompct iståfall, men nolvadex verkar göra tricket
äsch, det är inte så att jag kommer hamna i krig ändå lolsverige blev iq befriad när dom tänkte sig att gå med i nato, vad fan tänkte dem vi kommer bara att dö incel för storbankernas vinst![]()
De kom typ ibland och gjorde så ont att jag fick gå bredbent hem från gymmet en gångaj aj aj, ont i bollarna lär vara värre än att ha ont någon annanstans![]()
Enclomiphene är bättre tbh. Recommenderar det iställetalr ska använda det sompct iståfall
haha fyfan vad brutaltDe kom typ ibland och gjorde så ont att jag fick gå bredbent hem från gymmet en gång
aa enclo har jag hört mycket om, det ökar väl testo ganska bra också ellerEnclomiphene är bättre tbh. Recommenderar det istället
Skrev typ att ja va mongo på dedär bladet man fick så jag blev nekad såklart. Palla ruska tupp där borta@Bitchwhipper2 du gjorde väl inte lumpen ? blev du nekad på mönstringen eller ?
I think people just think that cos gym is more common and easier to starti disagree bro, plenty of people surely think lifting weights is more fun
calis is fun too, but imo nothing beats lifting weights
@Bitchwhipper2
fan också, jag ångrar lite att jag skrev att jag ville göra skiten på enkäten man fickSkrev typ att ja va mongo på dedär bladet man fick så jag blev nekad såklart.
Palla ruska tupp där borta
I do some calisthenics exercises like pullups and am actually extremely strong there.I think people just think that cos gym is more common and easier to start
Most people are overweight and struggle to start calisthenics, if they even try it