Rate 19 6,4

Dani0_Jef

Dani0_Jef

Iron
Give me advice

Attachments

• IMG_5749.jpeg
    IMG_5749.jpeg
    465.4 KB · Views: 0
  • IMG_5718.png
    IMG_5718.png
    3.5 MB · Views: 0
A lot of potential, grow out the hair and get leaner, maybe add zygo pushing and chin tucks into the routine.

I can prove man im from netherlands i just want a rate and advice
maybe darken eyebrows, lose a bit of bf or water retention. I rlly dk what else u can rlly do man.

Also low/mid MTN

Ante face pro, good looking faggot

A lot of potential, grow out the hair and get leaner, maybe add zygo pushing and chin tucks into the routine.
The hair might help but the rest is all bs, that shit doesnt work

approachable mtn with nice smile

• +1
Reactions: Dani0_Jef
Is the philtrum that bad?
Hier maat zie dat je nl bent de wenkbrauwen heb k echt flink verkankerd maar je snapt mn punt, ik heb hier je neus opgeschoond (naar mijn mening) ik heb ook je philtrum een grotere boog gegeven dat ding is bijna verticaal recht + kin implantaat

Attachments

• IMG_0768.jpeg
    IMG_0768.jpeg
    1.1 MB · Views: 0
  • 2D68DC47-9D44-46CF-A981-CC47F2154F22.jpeg
    2D68DC47-9D44-46CF-A981-CC47F2154F22.jpeg
    370.8 KB · Views: 0
  • +1
Reactions: Dani0_Jef
Denk je kin implantaat nodig is voor mijn gevoel heb ik een redelijke kaak. Die wenkbrouwen ben ik nu mee bezig eerst castor oil daarna ga ik ze kleuren. En is het mogelijk om de philtrum naturel te veranderen?

Denk je kin implantaat nodig is voor mijn gevoel heb ik een redelijke kaak. Die wenkbrouwen ben ik nu mee bezig eerst castor oil daarna ga ik ze kleuren. En is het mogelijk om de philtrum naturel te veranderen?
Noh man denk allen met rhino, misschien, (misschien lip filler alleen heeeel voorzichtig zijn) , kin implantaat is hoog iverbodig hahahaha ik verveel me de tering in. Castor oil is vgm cope man haal gwn minox en maak je wenkbrauwen niet zwart aub hoogstens donker brujn

Deze kleur wil ik eigenlijk overnemen denk dat dat het beste is. Waar haal jij minox is toch alleen voorschrijf verkrijgbaar?

Attachments

• IMG_5769.png
    IMG_5769.png
    2.7 MB · Views: 0
Deze kleur wil ik eigenlijk overnemen denk dat dat het beste is. Waar haal jij minox is toch alleen voorschrijf verkrijgbaar?
Ja goeie kleur, druk vlgnse keer op reply kan niet zien wnr je hebt gereageerd, minox 5% op google man, heb zelf geen minox nodig👍

Dis charvuats es harlvät en Frankfurt dischensteïnn gazunteidt

ja 30 euro is wel gek maar ik denk dat je er wel iets langer mee kan doen dat er staat aangezien je alleen je wenkbrouwen insmeert. Trouwens komt er dan ook een shed en hoelang moet ik gebruiken voordat haren terminal zijn. Of moet je voor altijd gebruiken?

ja 30 euro is wel gek maar ik denk dat je er wel iets langer mee kan doen dat er staat aangezien je alleen je wenkbrouwen insmeert. Trouwens komt er dan ook een shed en hoelang moet ik gebruiken voordat haren terminal zijn. Of moet je voor altijd gebruiken?
Terminaal?😭 gewoon voor altijd man. Shed komt na een maand denk idd dat je er wel langer mee doet

Terminaal?😭 gewoon voor altijd man. Shed komt na een maand denk idd dat je er wel langer mee doet
Ik weet ook beetje van haar verlies. Heb er mee te maken 😔 maar zit al op fin dus voor nu zit ik goed ben nog norwood 1. Maar had gehoord omdat wenkbrouwen niet worden aangeraakt door dht het dus geen shed heeft want minox haalf haren weg die verdunt zijn maar als jij het anders ziet zeg het maar

Ik weet ook beetje van haar verlies. Heb er mee te maken 😔 maar zit al op fin dus voor nu zit ik goed ben nog norwood 1. Maar had gehoord omdat wenkbrouwen niet worden aangeraakt door dht het dus geen shed heeft want minox haalf haren weg die verdunt zijn maar als jij het anders ziet zeg het maar
Geen idee man, heb idd nog nooit gehoord ervan maar u never know. Ik dacht dat de shed komt van de verplaatsing van dunne haren naar dikke maar weet niet zo heel goed meer

ja ik zie wel opzich is ook geen probleem heb nu die castor oil dus probeer dat gwn maandje en dan kijk ik wel verder