Rate me and my future potential

phillip899

phillip899

Iron
IMG 1071
IMG 1060

Can someone explain to me why I am so ugly ?
15m
195 cm

Ur not ugly ur so hot sweetcheeks :owo:

• JFL
  • +1
  • Woah
Reactions: Deleted member 86348, liberiangrimreaper, Willmogulater and 1 other person
Stfu

• JFL
Reactions: phillip899
mtn, htn potential

• +1
You’re not ugly but your eye distance is definitely not ideal. Still low htn with the height
In 2 years I’ll surgery max till cl.
I just wanna know which ones I can get (possibly surgeries I can get now for free while I still can) cosmetic surgeries are though no exceptions unless money in Denmark.

U look good bro

In 2 years I’ll surgery max till cl.
I just wanna know which ones I can get (possibly surgeries I can get now for free while I still can) cosmetic surgeries are though no exceptions unless money in Denmark.
Taler du dansk?

• +1
Sjovt. Men surgery kan ikke gøre dig til cl. Surgery for at få halios et lowkey et meme. Du har ikke rigtig nogle falios på nær mellemrumet mellem dine øjne, hvilket du ikke kan gøre noget ved. Måske prøv grønne kontaktlinser og farv dine øjenbryn.

• +1
Sjovt. Men surgery kan ikke gøre dig til cl. Surgery for at få halios et lowkey et meme. Du har ikke rigtig nogle falios på nær mellemrumet mellem dine øjne, hvilket du ikke kan gøre noget ved. Måske prøv grønne kontaktlinser og farv dine øjenbryn.
nok det bedste advice nogle har givet til mig tusind tak 🙏🙏

• +1
Reactions: Alyosha.aep
Man kan jo få obo til at få øjnene til at se bedre ud

• +1
Man kan jo få obo til at få øjnene til at se bedre ud
Jeg synes det er for risikabelt. Det bliver sandsynligvis ikke helt perfekt og øje operationer er også farlige. Jeg ville personligt ikke anbefale det. Desuden er det bedre at øjnene sidder for langt fra hinanden end for tæt. Mange modeller har lang afstand mellem deres øjne.

Jeg synes det er for risikabelt. Det bliver sandsynligvis ikke helt perfekt og øje operationer er også farlige. Jeg ville personligt ikke anbefale det. Desuden er det bedre at øjnene sidder for langt fra hinanden end for tæt. Mange modeller har lang afstand mellem deres øjne.
Jeg har lige talt med en i model branchen, hun siger at jeg har direkt model ansigt så jeg tror bare det er kamaraet som fucker mig op (jeg har en lorte iPhone 11)

• +1