phillip899
Iron
Can someone explain to me why I am so ugly ?
15m
195 cm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
You’re not ugly but your eye distance is definitely not ideal. Still low htn with the heightView attachment 3382450View attachment 3382451
Can someone explain to me why I am so ugly ?
15m
195 cm
In 2 years I’ll surgery max till cl.You’re not ugly but your eye distance is definitely not ideal. Still low htn with the height
Ur not ugly ur so hot sweetcheeks
Taler du dansk?In 2 years I’ll surgery max till cl.
I just wanna know which ones I can get (possibly surgeries I can get now for free while I still can) cosmetic surgeries are though no exceptions unless money in Denmark.
JaTaler du dansk?
Sjovt. Men surgery kan ikke gøre dig til cl. Surgery for at få halios et lowkey et meme. Du har ikke rigtig nogle falios på nær mellemrumet mellem dine øjne, hvilket du ikke kan gøre noget ved. Måske prøv grønne kontaktlinser og farv dine øjenbryn.
næsten Cl fra siden faktisk
nok det bedste advice nogle har givet til mig tusind takSjovt. Men surgery kan ikke gøre dig til cl. Surgery for at få halios et lowkey et meme. Du har ikke rigtig nogle falios på nær mellemrumet mellem dine øjne, hvilket du ikke kan gøre noget ved. Måske prøv grønne kontaktlinser og farv dine øjenbryn.
Selvfølgelig, kan du rep mine kommentarer?nok det bedste advice nogle har givet til mig tusind tak
Man kan jo få obo til at få øjnene til at se bedre udSjovt. Men surgery kan ikke gøre dig til cl. Surgery for at få halios et lowkey et meme. Du har ikke rigtig nogle falios på nær mellemrumet mellem dine øjne, hvilket du ikke kan gøre noget ved. Måske prøv grønne kontaktlinser og farv dine øjenbryn.
Jeg synes det er for risikabelt. Det bliver sandsynligvis ikke helt perfekt og øje operationer er også farlige. Jeg ville personligt ikke anbefale det. Desuden er det bedre at øjnene sidder for langt fra hinanden end for tæt. Mange modeller har lang afstand mellem deres øjne.Man kan jo få obo til at få øjnene til at se bedre ud
Jeg har lige talt med en i model branchen, hun siger at jeg har direkt model ansigt så jeg tror bare det er kamaraet som fucker mig op (jeg har en lorte iPhone 11)Jeg synes det er for risikabelt. Det bliver sandsynligvis ikke helt perfekt og øje operationer er også farlige. Jeg ville personligt ikke anbefale det. Desuden er det bedre at øjnene sidder for langt fra hinanden end for tæt. Mange modeller har lang afstand mellem deres øjne.