brazilion1616
Iron
What ethnicity do I look like?
Is it over?
Is it over?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
What can I do to improve in your opinion?
I already sleep 8+ everyday, my dark circles are chronically, brutalSleep more
Yeah, I really need, thank youLose fat
Do you have idea of what haircut would fit my face shape well? Unfortunately my barber is rll bad, dude just trim like a squareGet a hairstyle that suits you
Do you think I can ascend to at least low htn with peek implants in chin and ziggos + gymlow mtn
Middle partDo you have idea of what haircut would fit my face shape well? Unfortunately my barber is rll bad, dude just trim like a square
Damn bro,I hope they go away soonI already sleep 8+ everyday, my dark circles are chronically, brutal
what would be a good haircut? Do I look latino or arab? Some people here in BR say I look kinda arabThis image is screaming “I jus took some dick”
View attachment 3374768
Grow your hair out and lose bf and you’ll look 20x better
At this point I just want to do some under eye implant or accid fillerDamn bro,I hope they go away soon
I think I would look like someone from elite in India, they seems really complexed with skin colors and most successful/rulling class people there have my skin tone lol.U could pass in both Italy and India
Middle part
Yes, but maybe grow your hair longer. Also get a good physique.View attachment 3374801
Looool
View attachment 3374804
Maybe an american psycho hairstyle fit me better?
So it’s over?ltn max
Sim bb, agr da a nota aiDá o cu sorrindo
not beautifulSo it’s over?
Is ltn = ugly or just not beautiful?
Não trabalho com notasSim bb, agr da a nota ai
Amem, acha que se eu for pra EU ou USA seria extramente moggado? Nunca sai da minha região e aqui me acho um pouco acima da média, nunca tive problemas com mulheres de nenhum tipo, mas dizem que no norte global as mulheres são muito exigentes, principalmente loiras lolLTN/6 Irmao, mas nao it's Over, vc e 180 mano, muitas mujeres ja com isso gostaram.
Mmm pode ser, no norte depende onde, no EEUU vc Vai ver muito mexicano, asiático, eu fui pra EEUU no ano pasado com 1.75 y eu moggaba kkkk, muitos caras inmigrantes sao muito baixos. Talvez no Holanda o uno de esos países vc sería moggado (moggado pra mim e +5cm si una Pessoa e 2cm mais Nao e mog)Amem, acha que se eu for pra EU ou USA seria extramente moggado? Nunca sai da minha região e aqui me acho um pouco acima da média, nunca tive problemas com mulheres de nenhum tipo, mas dizem que no norte global as mulheres são muito exigentes, principalmente loiras lol
What ethnicity do I look like?
Is it over?
Qué bueno, creo que los medios europeos en general, por siempre mostrar a las personas más lindas, como pasa con los medios de todo el mundo, tipo Brasil y Corea jaja, terminan dando esa falsa impresión de que al pisar en el aeropuerto de un país europeo uno va a ser “moggado” por ejércitos de “chads” hasta la muerte. Espero que en mi viaje para allá pueda engancharme con alguna rubiecita jaja. ¿Creés que parezco muy indian para eso?Mmm pode ser, no norte depende onde, no EEUU vc Vai ver muito mexicano, asiático, eu fui pra EEUU no ano pasado com 1.75 y eu moggaba kkkk, muitos caras inmigrantes sao muito baixos. Talvez no Holanda o uno de esos países vc sería moggado (moggado pra mim e +5cm si una Pessoa e 2cm mais Nao e mog)
PD: Hablo medio portuñol porque se portugués hasta ahí kkkk
Where would you place me on the PSL scale? I didn’t know about this office worker face lol, do you have more examples? Do you think it’s over for me or that I have an incel face? Is there a way for me to ascend?LTN/MTN you look like the most default office job worker mf out there
Kkkkk amigo vc no parece indio, tranquilo, en EEUU quizás podés pasar por árabe, lo mismo que en UE, mismo en el sur de europa podés parecer uno más de ellos, ví muchos españoles parecidos a vos, así que tranquilo, en el norte de europa quizás ahí si te van a mirar más de arriba, pero es así, yo soy muy blanco e igual por ser fenotipicamente Italiano te miraban medio con odio, pero bueno alguna mujer quizás le gusta, siempre hay alguna mujer que puede gustarle cualquier tipo de hombre sea blanco negro o naranja kkkk, saludos Amigo.Qué bueno, creo que los medios europeos en general, por siempre mostrar a las personas más lindas, como pasa con los medios de todo el mundo, tipo Brasil y Corea jaja, terminan dando esa falsa impresión de que al pisar en el aeropuerto de un país europeo uno va a ser “moggado” por ejércitos de “chads” hasta la muerte. Espero que en mi viaje para allá pueda engancharme con alguna rubiecita jaja. ¿Creés que parezco muy indian para eso?
Mi piel es mucho más clara que la de ellos en promedio. Veo que solo los ultra ricos tienen mi color. Ellos tienen un SMV muy bajo e son creepy. Quiero que me vean como un latino exótico que soy para tener más chances de non suffer racismo. Mejor que me confundan con árabe que esses dirty indians. Tengo miedo de que alguien piense que soy uno de esos que andan cagando en la calle. En fin, muchas gracias, hermano. ¡Abrazos!
You look like the guy from fight club and have 4 PSL face. You can ascend by increasing bonemass and debloatingWhere would you place me on the PSL scale? I didn’t know about this office worker face lol, do you have more examples? Do you think it’s over for me or that I have an incel face? Is there a way for me to ascend?
Edward Norton? So I’m cooked, I’m saving to do facial implants with this doctor, what you think? Get a better jaw, ziggo and under eye support, could I ascend to high mtn?You look like the guy from fight club and have 4 PSL face. You can ascend by increasing bonemass and debloating
Será que da pra passar o rodo no Cuzil? Qual sua nota genuína pra mim no br e na europa?Chad no Acre
NormieSerá que da pra passar o rodo no Cuzil? Qual sua nota genuína pra mim no br e na europa?
Could help you defEdward Norton? So I’m cooked, I’m saving to do facial implants with this doctor, what you think? Get a better jaw, ziggo and under eye support, could I ascend to high mtn?
brutalNormie