Ron.Belgrade
Mod / дијаспори
Staff
thing is warm as hell i can basically live in that thing
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Very nice tbh
zei de dokter ook toen die je uit je moeder trokKkr lelijk
hahahahahaha jamanKkr lelijk
je had beter bruin of zwart moeten halen manzei de dokter ook toen die je uit je moeder trok
Lijkt op een zwerver met die jas.hahahahahaha jaman
ja wou zwart maar die was grijzigzwartje had beter bruin of zwart moeten halen man
ik ga denk ik voor de winter deze halenLijkt op een zwerver met die jas.
Blijkbaar kan dat niet, want muh “canada goose”.
broer waar ik geboren ben waren er niet eens stoplichten voel me wahed koning in die jasLijkt op een zwerver met die jas.
Blijkbaar kan dat niet, want muh “canada goose”.
hoeveel had je betaald. meestal zijn die canada goose jassen kk duur zelfs al zijn ze nepja wou zwart maar die was grijzigzwart
deze was donkerste
aanbieding 50euri, replica ofchoeveel had je betaald. meestal zijn die canada goose jassen kk duur zelfs al zijn ze nep
It’s Canada goose. Thing is minimum $1500a good sensible coat...not trying to show off or be cool jus a good sensible coat...I like this
stuur me site van waar je hebt gehaald in pm aub hahaha. sinds pandabuy loesoe is is het moeilijk om ergens te halen manaanbieding 50euri, replica ofc
never heard of it...damnIt’s Canada goose. Thing is minimum $1500
is geen site maar gwn een guy op insta. is alleen regionaal thostuur me site van waar je hebt gehaald in pm aub hahaha. sinds pandabuy loesoe is is het moeilijk om ergens te halen man
were speaking dutch jflI never knew there were so many balkancels on thr forum tbh
It’s Canada goose. Thing is minimum $1500
Most of them in market are fake tbh. Real Canada goose is rare.never heard of it...damn
wats zn insta, wss leven we beide randstad hahahaha dus kan denk ik wel, jij kan trouwens sws zien waar ik nu benis geen site maar gwn een guy op insta. is alleen regionaal tho
Brutal. I only know English but that will change because I've taken german this semesterwere speaking dutch jfl
wait whatMost of them in market are fake tbh. Real Canada goose is rare.
I see...only in canada or?Most of them in market are fake tbh. Real Canada goose is rare.
google translateBrutal. I only know English but that will change because I've taken german this semester
I'm taking german as foreign language subject
@deadstock I told you I'm going to learn german. German 1 then german 2 and then I'll give the Goethe Institut examination and get my certificate for german proficiency.looksmax.org
nee bruur ben al tijd naar t oosten verhuisdwats zn insta, wss leven we beide randstad hahahaha dus kan denk ik wel, jij kan trouwens sws zien waar ik nu ben
jatochhnee bruur ben al tijd naar t oosten verhuisd
check telegram genoeg verkopers daar
oh shit nice. i speak some german too hmu if u have questionsBrutal. I only know English but that will change because I've taken german this semester
I'm taking german as foreign language subject
@deadstock I told you I'm going to learn german. German 1 then german 2 and then I'll give the Goethe Institut examination and get my certificate for german proficiency.looksmax.org
broer hoe hou je t uit in de randstad ik vond echt zo kaka daarjatochh
Ik had die van mij uit Turkije gehaald 5 jaar geleden.hoeveel had je betaald. meestal zijn die canada goose jassen kk duur zelfs al zijn ze nep
ik ben mocro als ik daar naar oosten van land ga heb ik sowieso geen vrienden ofzo en ik woon in een rustige chille stad (check mn ip)broer hoe hou je t uit in de randstad ik vond echt zo kaka daar
afrikaans is the most funny language everWauw, Nederlands is zo'n makkelijke taal, haha, jullie moeten het echt leren. Sounds like my home countires language afrikaans, they are dutch people
Je kent geen Nederlands, stop met het gebruiken van vertalen zoals ikIk had die van mij uit Turkije gehaald 5 jaar geleden.
Nep, maar goedkoop en hij gaat nog mee+ hij is warm.
nu je het zegt ga ik zo ff mn daily paper jacka op vinted zetten. mn zus had hem tijdje terug voor me gekocht voor 3 barkie maar heb hem nooit gedragenIk had die van mij uit Turkije gehaald 5 jaar geleden.
Nep, maar goedkoop en hij gaat nog mee+ hij is warm.
Oosten van het land is voornamelijk blank en racistisch.ik ben mocro als ik daar naar oosten van land ga heb ik sowieso geen vrienden ofzo en ik woon in een rustige chille stad (check mn ip)
Yes but people never buy luxury designer clothes like these directly from the website the second they leave the store these items lose thousands of dollars in value. Luxury handbags, high end clothing and designer jewelery should always be bought second hand but you have a chance of getting a handed a dupe.wait what
if u just order from a legit store ur good
hahahaha daarom, zo een chickie met wie ik spreek woont in nijmegen. kk dooie stad broOosten van het land is voornamelijk blank en racistisch.
Mensen gaat politie bellen als je als mocro over straat loopt daar in de nacht.
Wat de kkr zeg jij?Je kent geen Nederlands, stop met het gebruiken van vertalen zoals ik
Je komt sws uit roffahahahaha daarom, zo een chickie met wie ik spreek woont in nijmegen. kk dooie stad bro
hahahahaha neeman ik woon inJe komt sws uit roffa
lastiger dan innde randstad nglik ben mocro als ik daar naar oosten van land ga heb ik sowieso geen vrienden ofzo en ik woon in een rustige chille stad (check mn ip)
50$Looks nice, how much?