should i bother installing tinder ?

Ekko

Ekko

Iron
hi guys i'm going on vacation in a few days and i know dating apps are hard so i was wondering if i should bother or not, haircut isn't clean on the first pic but hair is not what matters.
https://ibb.co/k65Fdf4L (few months ago)

thanks guys,

• +1
Reactions: Coeus and its_so_over2
no ur gonna get cooked
sub chad guys dont get good results on dating apps
ur best bet is warm approach

• +1
Reactions: RealNinja, zemult, ICXCLuvr and 3 others
no ur gonna get cooked
sub chad guys dont get good results on dating apps
ur best bet is warm approach
where do i fit on the rating scale ?
yeah i figured i was gonna get cooked i know i'm not a chad tbh i'm even afraid of not getting 1 single answer, would be ego killing news so i wont risk it
thanks for your answer,

• +1
Reactions: fluxx
where do i fit on the rating scale ?
yeah i figured i was gonna get cooked i know i'm not a chad tbh i'm even afraid of not getting 1 single answer, would be ego killing news so i wont risk it
thanks for your answer,
High ltn

Dw dude thats average. Meet ppl irl and debloat. Its not over.
i didnt think high ltn was average in my mind it's like 3-4/10 average is mtn no ?
yeah i'm like 20% bf do u think i can reach htn if i go to 12% bf ? i'm currently loosing it but it's a long way

U will only get fat girls - blunt truth

• +1
  • So Sad
Reactions: WrothEnd, Ekko and HTNGrevious
dont do dating apps if you arent HTN, you will be humbled

• +1
Reactions: Ekko
dont do dating apps if you arent HTN, you will be humbled
merci frère je vais pas tenter mais c'est over ou pas ? jpense être average la mais asy jsp si j'ai de la marge ou pas

• +1
Reactions: hasba1feuj
ur ltn and there’s no hope for u on dating apps

• +1
Ur MTN but don't expect much to happen from Tinder lol

• +1
Reactions: try2beme
merci frère je vais pas tenter mais c'est over ou pas ? jpense être average la mais asy jsp si j'ai de la marge ou pas
t’es pas over c’est juste que le dating market il pue sa mere les meufs se prennent pour rihanna et veulent que des chad, si t’es pas réellement beau ca sert a rien

tu feras 0 match ou que avec des obese lgbt degeu, par contre si t’en fais (pas que 2-3) c’est que t’es HTN ou HMTN avec un gros halo (blond/yeux bleux ect…)

• +1
yes and follow my guide

• JFL
Reactions: atturki67
t’es pas over c’est juste que le dating market il pue sa mere les meufs se prennent pour rihanna et veulent que des chad, si t’es pas réellement beau ca sert a rien

tu feras 0 match ou que avec des obese lgbt degeu, par contre si t’en fais (pas que 2-3) c’est que t’es HTN ou HMTN avec un gros halo (blond/yeux bleux ect…)
je sais bien je sais bien mais tu sais c'est bien d'avoir un reality check jme trouvais pas degeu sur ces photos donc jme disais pq pas finalement, heureusement je suis venu ici d'abord.

tu penses que en passant de ~20% bf à 12% je vais vraiment monter en grade ? j'ai pas l'impression que ça va me changer psq je sais pas si ça se voit que mon visage est gonflé

merci de tes réponses frérot t'es un bon

• +1
yeah i got it guys i'm not downloading 😟
i've got to looksmax
I mean you can try it just to test the waters - I just had some low MTN claim to me w/ receipts that he got 99+ likes on Tinder, but he lives in Argentina.

But chances are there won't be much success, at least in the West sub-HTNs get fucked over. If you get bad matches, don't conclude that you're subhuman, dating apps are just a search algorithm for attractive men.

• +1
Reactions: WrothEnd
je sais bien je sais bien mais tu sais c'est bien d'avoir un reality check jme trouvais pas degeu sur ces photos donc jme disais pq pas finalement, heureusement je suis venu ici d'abord.

tu penses que en passant de ~20% bf à 12% je vais vraiment monter en grade ? j'ai pas l'impression que ça va me changer psq je sais pas si ça se voit que mon visage est gonflé

merci de tes réponses frérot t'es un bon
oui etre low bf c’est un glow up pour 99% de la population

et aussi les photos te mettent pas du tout en valeur t’abuse

• +1
oui etre low bf c’est un glow up pour 99% de la population

et aussi les photos te mettent pas du tout en valeur t’abuse
un glow up j'admet mais zehma je pense pas ça peut me faire passer de high ltn à htn tu vois fin j'espère de tout cœur mais bon jsp d'un côté je trouve que j'ai des bonnes features mais de l'autre jsp mdrrr

les photos je suis d'accord mdrrrr c'est juste des snaps que je prend parfois pr voir à quoi je ressemble mais bon j'ai la flemme de faire un shooting photo juste pr des apps

le jeu est vraiment dur

• +1
I mean you can try it just to test the waters - I just had some low MTN claim to me w/ receipts that he got 99+ likes on Tinder, but he lives in Argentina.

But chances are there won't be much success, at least in the West sub-HTNs get fucked over. If you get bad matches, don't conclude that you're subhuman, dating apps are just a search algorithm for attractive men.
yeah you're right i know i'm not good looking my main concern is more "will i ever be decent one day" but only time will tell, thanks for the heads up mate

hi guys i'm going on vacation in a few days and i know dating apps are hard so i was wondering if i should bother or not, haircut isn't clean on the first pic but hair is not what matters.
https://ibb.co/k65Fdf4L (few months ago)

thanks guys,
no thats boring show dominance and go up to girls instead

• +1
Reactions: WrothEnd

Dont listen to this khhv virgin, he is an incel

• JFL
Reactions: zemult
If ur stacysexual then no, if not then it could be worth a try to date, but don't expect to slay

If ur stacysexual then no, if not then it could be worth a try to date, but don't expect to slay
stacy what ? what does that mean ? like attracted to good looking women only ? i mean yeah i am like every sane young man with hopes

I slayed in spain aswell so your whole idea is wrong retard.

Dont listen to this khhv virgin, he is an incel
he's right tho maybe you have good pictures or ur not ugly but ugly people wont get game on apps or anywhere for that matter, i came here to get a reality check and i got it ig

why would i? i showed you proof
maybe you underrating me bro
I mog ur ass
You didn't show any evidence that was your tinder profile, the results were gathered in less than 24h, and that the pictures used on the Tinder profile were 100% you.

he's right tho maybe you have good pictures or ur not ugly but ugly people wont get game on apps or anywhere for that matter, i came here to get a reality check and i got it ig
You're not ugly lol

average maybe but the result is the same so why bother, i think to girls an average guy and an ugly guy would pretty much fit in the same category
Not at all lol

un glow up j'admet mais zehma je pense pas ça peut me faire passer de high ltn à htn tu vois fin j'espère de tout cœur mais bon jsp d'un côté je trouve que j'ai des bonnes features mais de l'autre jsp mdrrr

les photos je suis d'accord mdrrrr c'est juste des snaps que je prend parfois pr voir à quoi je ressemble mais bon j'ai la flemme de faire un shooting photo juste pr des apps

le jeu est vraiment dur
de ltn a htn c’est enorme, les gens s’en rende pas comte parce que ya que 2 « rang » de rating de différence, mais c’est comme les gens qui veulent passer de mtn a chadlite, ils comprennent pas qu’il faut vraiment une bonne base pour pouvoir faire une transformation naturelle et meme chirurgicale

mais oui tu vas surement glow up a low bf et la tu saura quoi regler

• +1
On dating apps sure, but as an average guy you're more likely to get results from socialmaxxing

• +1
Reactions: WrothEnd and hasba1feuj
stacy what ? what does that mean ? like attracted to good looking women only ? i mean yeah i am like every sane young man with hopes
stacy = chad fille, en gros si t’aime que les peufra ca sert a rien d’installer mdr elles veulent que des chad de 2m

• +1
de ltn a htn c’est enorme, les gens s’en rende pas comte parce que ya que 2 « rang » de rating de différence, mais c’est comme les gens qui veulent passer de mtn a chadlite, ils comprennent pas qu’il faut vraiment une bonne base pour pouvoir faire une transformation naturelle et meme chirurgicale

mais oui tu vas surement glow up a low bf et la tu saura quoi regler
ouais je sais que dans cette échelle de ltn à htn c'est énorme c'est pr ça que j'y crois pas du tout perso mais la tu considères que je suis mtn ou ltn ? je sais que je serais jamais chadlite mais bon je pourrais vivre en étant un petit htn

• +1
stacy = chad fille, en gros si t’aime que les peufra ca sert a rien d’installer mdr elles veulent que des chad de 2m
jsuis coupable alors mdrrr je me vois pas sortir avec une racli mid mais bon c'est osé d'avoir des critères comme ça

• +1
isn't ltn and ugly the same thing i don't have the scale in mind for me it goes like ltn - mtn - htn - chadlite - chad