D
Deleted member 107443
Paranoidschizoprenic
vart köper man färsk råmjölk i sverige
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Is this acc SwedishVeen gorp zinga voo
no this nigga a clownIs this acc Swedish
NL stacy naam?This thread has been GEKOLONISEERD
View attachment 3304246
Candice swanepoel Dutch South AfricanNL stacy naam?
jae asiat å jag bryr mig inte särskilt mycket gubbenni negrar är skitbra för att låta tyroner och chadhameds knulla era kvinnor förresten.
och det finns redan en tråd för att prata svenska, apa.
‘Gubben’ ta livet av dig.jae asiat å jag bryr mig inte särskilt mycket gubben
man går till en lokal privat bondgård (som inte sponsras av t.ex arla) och eftersom det är olagligt att sälja och köpa rå mjölk så får man endast be om att få det som en gåva eftersom detta är det endast lagliga sättet att få mjölk, du kan sen ge ett bidrag till bondgården för att hjälpa den (inte för att betala för mjölken )vart köper man färsk råmjölk i sverige
det är bäst om du tar kontakt i för hand eftersom inte alla privat ägda bondgårdar gör på detta vis.man går till en lokal privat bondgård (som inte sponsras av t.ex arla) och eftersom det är olagligt att sälja och köpa rå mjölk så får man endast be om att få det som en gåva eftersom detta är det endast lagliga sättet att få mjölk, du kan sen ge ett bidrag till bondgården för att hjälpa den (inte för att betala för mjölken )
tackar! ska görasman går till en lokal privat bondgård (som inte sponsras av t.ex arla) och eftersom det är olagligt att sälja och köpa rå mjölk så får man endast be om att få det som en gåva eftersom detta är det endast lagliga sättet att få mjölk, du kan sen ge ett bidrag till bondgården för att hjälpa den (inte för att betala för mjölken )
min kukvart köper man färsk råmjölk i sverige