Bitchwhipper2
WhiteGymmax
2 weeks in after switching from tret 0.1% eod to taz 0.1% ed
Literal godscend

Literal godscend
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mirin dude2 weeks in after switching from tret 0.1% eod to taz 0.1% ed
View attachment 3675696
View attachment 3675697
Literal godscend
Yes im autisticMirin dude
But one question
You look good why do you have 18k posts on here do you have autism???![]()
04. Började få acne när jag var 19 dockHur gammal är du ? Bara för att jämföra med min situation
Taz won’t cure all of your acne . Stick accutane with it2 weeks in after switching from tret 0.1% eod to taz 0.1% ed
View attachment 3675696
View attachment 3675697
Literal godscend
Ik on accaitne brah im clear as hell but scars left not that glass skin tbhTaz won’t cure all of your acne . Stick accutane with it
I have other aspects of my life that arent perfect.Taz won’t cure all of your acne . Stick accutane with it
det började när du var 19?? Så du hadden aldrig någon acne när du var tonåring?Yes im autistic
04. Började få acne när jag var 19 dock
Nä. Ba på ryggen. Kanske nån finne här och där, men hy var nästan alltid glasklardet började när du var 19?? Så du hadden aldrig någon acne när du var tonåring?
började du äta annorlunda eller nåt ? jag har också problem, det är hormonell acne men vete fan varför det är värre nu när jag är 19 än när jag var 17..Nä. Ba på ryggen. Kanske nån finne här och där, men hy var nästan alltid glasklar
Sen när jag va 19 börja jag få som fan i pannan och jag vet inte varför.
Men misstänker något med tarmmikrobiomen som anledning
Käkade mycket skit under just den perioden som det började komma fram och jag tror det har gjort någon typ av permanent skada som gör mig extra känsligbörjade du äta annorlunda eller nåt ? jag har också problem, det är hormonell acne men vete fan varför det är värre nu när jag är 19 än när jag var 17..
ah fan det var dåligtKäkade mycket skit under just den perioden som det började komma fram och jag tror det har gjort någon typ av permanent skada som gör mig extra känslig