A
Arceustofeus
Bronze
Ddaaaaamand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Its the vid its not that bloated irlMost bloated face on looksmax.
Ddaaaaamand
Lol, that's bloated af.Its the vid its not that bloated irl
Of course i walk like that for increasing frame homieJFL if you walk like that irl (my bidelt literally increases by an inch and half with loll)
mirin cum stains.Its the vid its not that bloated irl
as long as you don't get called out for it manOf course i walk like that for increasing frame homie
I just measure with à marker and à tape on a wallif that’s 22, probably I am 26
the marker is not precise usually from my experience. but I'm not doubting youI just measure with à marker and à tape on a wall
Its possible bro, but remember that im natty, dont even train shoulders at gym and also youngi mog you little boi
Its called penaten, its for skinWhy you also got some shit on ur face?
Id dit like 10times to be sure so im almost sure its precise in a +/- 0.5inchthe marker is not precise usually from my experience. but I'm not doubting you
someone else said thatId dit like 10times to be sure so im almost sure its precise in a +/- 0.5inch
But i really doubt youre 26inch,its insanely broad its like 1man in billions
me too, I don't go to the gymIts possible bro, but remember that im natty, dont even train shoulders at gym and also young
Mmmh how tall are u, im pretty sure I frame mog youme too, I don't go to the gym
Yessdoesn't really matter we are pretty much framemaxxed
Mmmh okay im 185cm, so for your height youre frame is very good181cm i have bad posture tho, need to work on that
Je continue à chew, ma machoire s'est raptissie, c'était pas un masseter hypertrophie juste du grasbonnes epaules
mais tu devrais perdre un peux de "bloat" à mon avis en perdant du poids ou en s'entrainant à la salle, d'ailleurs comment se passe le chewing pour toi depuis? j'espere que tes tempes vont mieux
donc ca n'a pas marche? je pense que t'a une bonne machoire tu devrais juste perdre du grasJe continue à chew, ma machoire s'est raptissie, c'était pas un masseter hypertrophie juste du gras
Il faut chew c'est indispensable mais quelque chose de dure et entre 10et 15min 3x par jourdonc ca n'a pas marche? je pense que t'a une bonne machoire tu devrais juste perdre du gras
est ce que tes temps vont mieux, c'etait juste une pump peut etre.
J'ai essayer de faire du chewing aussi, mais j'ai vu que mes temps commencaient à grossir du coup j'ai arreter car ça m faisais peur ahahaha
et tes tempes vont comment?Il faut chew c'est indispensable mais quelque chose de dure et entre 10et 15min 3x par jour
Comme nos ancêtre enfait
Normal raset tes tempes vont comment?