Trudging through a river of complaints by other subhumans makes ur inexorable plight thru inceldom worse

RXnd

RXnd

Fire
Don’t listen

• +1
  • JFL
Reactions: BigJimsWornOutTires, finnished, valentine and 1 other person
This could honestly work for anything @BigJimsWornOutTires

• JFL
Reactions: BigJimsWornOutTires
Jag känner en bot, hon heter Anna, Anna heter hon, och hon kan banna, banna dig så hårt, honröjer upp i våran kanal, jag vill berätta för dig att jag känner en bot, som alltid vaktar alla som är här, och som ser till att vi blir utan besvär, jo det finns ingen annan som lyckas,för kom ihåg att det är jag som känner en bot

• Love it
  • +1
  • JFL
Reactions: finnished, valentine and RXnd
Jag känner en bot, hon heter Anna, Anna heter hon, och hon kan banna, banna dig så hårt, honröjer upp i våran kanal, jag vill berätta för dig att jag känner en bot, som alltid vaktar alla som är här, och som ser till att vi blir utan besvär, jo det finns ingen annan som lyckas,för kom ihåg att det är jag som känner en bot
Bru

• Love it
Reactions: gymcel64
was just listening to ts

• Love it
  • JFL
Reactions: gymcel64 and RXnd
This forum is peaking today with suspiciousness

Isn't that right, oops... I meant, @vermillioncorefan where's your buddy, buddy?

• JFL
Reactions: RXnd
Embrace the Mossad in here btw
This would be a place to pass messages back and forth. I'm surprised Florida didn't get backdoor access yet like they had with other cesspools.

• JFL
Reactions: RXnd