Türk kızlarının yüzde kaçı böyle?

Baban

Baban

Smilemaxx™ endorser
Joined
Jan 14, 2024
Posts
1,339
Reputation
917
Eğer karşısındaki kişi yeterince çekiciyse dünyadaki kızların %80 i böyle, sadece geleneklerinden veya dinlerinden muhafazakar olan bazı Afrikali ve Araplar hariç
 
  • +1
Reactions: Baban, eneskarduya and ALP
O ilk 2 kız ne öyle.Tiplerine soktuklarım videoyu tam izleyemedim ama turok karısı subhumandır ve race traitordur
 
  • +1
Reactions: NumbThePain and ALP
  • +1
Reactions: ALP and turbomanlet7
O ilk 2 kız ne öyle.Tiplerine soktuklarım videoyu tam izleyemedim ama turok karısı subhumandır ve race traitordur
yok lan güzellerdi bence
 
Bok sikişti
 
  • JFL
Reactions: NumbThePain
kanka bu olayın ırkı yok denmişte Türki kızlarında net bir şekilde var yani bize mi böyle lanse ediliyor ag geçenlerde denk geldim Erasmusta o yiyisor falan İtalyan cocua balkondan balkona instasini veriyor bal gibi de var ya bizimkiler daha çok oruspu
 
Last edited:
  • Love it
Reactions: eneskarduya
kanka bu olayın ırkı yok denmişte Türki kızlarında net bir şekilde var yani bize mi böyle lanse ediliyor ag geçenlerde denk geldim Erasmusta oluşmuyor İtalyan birine balkondan balkona instasini veriyor bal gibi de var ya bizimkiler daha çok oruspu
kardeşim banını açtırmış <3
 
  • +1
Reactions: akethemogger
kanka bu olayın ırkı yok denmişte Türki kızlarında net bir şekilde var yani bize mi böyle lanse ediliyor ag geçenlerde denk geldim Erasmusta o yiyisor falan İtalyan cocua balkondan balkona instasini veriyor bal gibi de var ya bizimkiler daha çok oruspu
Niye gittin niye geldin kral
 
Niye gittin niye geldin kral
Sosyal medya detoks dopamin falan kanka ama


Ciddi bir fark var ama dopamin yarı yarıya cope

Bide sınav falan
 
kanka bu olayın ırkı yok denmişte Türki kızlarında net bir şekilde var yani bize mi böyle lanse ediliyor ag geçenlerde denk geldim Erasmusta o yiyisor falan İtalyan cocua balkondan balkona instasini veriyor bal gibi de var ya bizimkiler daha çok oruspu
Akethe geri mi döndün lan
 
  • +1
Reactions: akethemogger
IMG 1317
IMG 1316
 
Sosyal medya detoks dopamin falan kanka ama


Ciddi bir fark var ama dopamin yarı yarıya cope

Bide sınav falan

Her evrim ağacı izlediğimde suifuel yiyorum amk geçen yapay zeka videosunu izleyeyim dedim 5 yıllık yazılım kariyerimin gidişi gözlerimden geçti
 
  • JFL
Reactions: Baban
kanka bu olayın ırkı yok denmişte Türki kızlarında net bir şekilde var yani bize mi böyle lanse ediliyor ag geçenlerde denk geldim Erasmusta o yiyisor falan İtalyan cocua balkondan balkona instasini veriyor bal gibi de var ya bizimkiler daha çok oruspu
kardesim zaten var senin dedigin bu sey ama sadece türk kızlarında degil bütün ülkelerin kızlarının çok çekici bulduğu başka yabancı ülke erkekleri var.
 
  • +1
Reactions: Baban
kardesim zaten var senin dedigin bu sey ama sadece türk kızlarında degil bütün ülkelerin kızlarının çok çekici bulduğu başka yabancı ülke erkekleri var.
yok kral zaten her ırktan var ama bizim kızların daha fazla olması tepki çekti hiç böyle yabancı kızlardan görmüyom illa vardır
 
Her evrim ağacı izlediğimde suifuel yiyorum amk geçen yapay zeka videosunu izleyeyim dedim 5 yıllık yazılım kariyerimin gidişi gözlerimden geçti
lan harbi kanka ya bişe inanıyorum diyorum dopamin orucu hayatımı mentali düzelticek adam çıkıp bilimsel şeylerle copeliyor
 
  • So Sad
Reactions: maarda
yok kral zaten her ırktan var ama bizim kızların daha fazla olması tepki çekti hiç böyle yabancı kızlardan görmüyom illa vardır
tekrardan hoşgeldin bu arada
 
  • Love it
Reactions: akethemogger
Bu subhumanlara güzel diyorsan senin bu forumda işin yok.Literal subsubhuman boktenli eşşek bunlar
Kanka mtb bişilerdi aq ne subhumanı. Herkesin zevkleri farkı ben bu tür hafif büyük gözlü esmerimsi yeşil gözlü karıları beğeniyom
 
Bu subhumanlara güzel diyorsan senin bu forumda işin yok.Literal subsubhuman boktenli eşşek bunlar
soldaki zayıflarsa iş yapabilir ama sağdaki için hiç başlamadı bile
 
  • JFL
Reactions: Baban
kanka bu olayın ırkı yok denmişte Türki kızlarında net bir şekilde var yani bize mi böyle lanse ediliyor ag geçenlerde denk geldim Erasmusta o yiyisor falan İtalyan cocua balkondan balkona instasini veriyor bal gibi de var ya bizimkiler daha çok oruspu
aga biraz katılıyorum ama bence bizim kültür daha muhafazakar olduğu için kızların böyle davranması gözde çok büyütülüyor. yani mesela ben italyan bi kız tanıyodum, hep zenci erkek seviyorum falan diyordu, açık açık benle flört de ediyordu ama biraz normal karşılıyorsun. sonuçta onların kültüründe normal gibi bir algı var.
 
  • +1
Reactions: eneskarduya
aga biraz katılıyorum ama bence bizim kültür daha muhafazakar olduğu için kızların böyle davranması gözde çok büyütülüyor. yani mesela ben italyan bi kız tanıyodum, hep zenci erkek seviyorum falan diyordu, açık açık benle flört de ediyordu ama biraz normal karşılıyorsun. sonuçta onların kültüründe normal gibi bir algı var.
Hacı kesinlikle bu arada fakat bizim millet biraz daha görmemiş bir millet. O yüzden kendi ülkesinde incel olan uzak doğuluları bile sadece yabancı diye sevebiliyor.
 
aga biraz katılıyorum ama bence bizim kültür daha muhafazakar olduğu için kızların böyle davranması gözde çok büyütülüyor. yani mesela ben italyan bi kız tanıyodum, hep zenci erkek seviyorum falan diyordu, açık açık benle flört de ediyordu ama biraz normal karşılıyorsun. sonuçta onların kültüründe normal gibi bir algı var.
Bu arada şu yazdıgın yazının altında göktürkçe bişiler yazmışsın ya. Oraya nasıl bişi yazılıyor?
 
Bu arada şu yazdıgın yazının altında göktürkçe bişiler yazmışsın ya. Oraya nasıl bişi yazılıyor?
aga profilinden "signature" diye bir yer var oraya koyabiliyon
 
Ya adam komedi amk ses tonu falan çok hoşuma gidiyor soylerim acar belki
Mileti çekip çekip sunucuya atıyor inşallah birgün götümüzü çekmez aq
 
Ya ne konusuyonuz fakirler yüzün belirli bir güzellikte jawlinen geniş ve cikintiliysa karakterinde borderlinw toxicse babasının lafını dinlemez seni dinler aşkım sikerek öldürsene beni çok hoşuma gidiyor yazar diğer normieyede ben cinsellik sevmiyorum. Yazar
 

Similar threads

talldarkhandsome
Replies
16
Views
370
maarda
maarda
CursedOne
Replies
11
Views
316
maarda
maarda
elemanzelvadre
Replies
97
Views
1K
boneking771
boneking771
Heatmiser
Replies
27
Views
395
maarda
maarda
maarda
Replies
15
Views
262
onthewaytochadlite
onthewaytochadlite

Users who are viewing this thread

Back
Top