holytruecoper
Bronze
how can someone be this stupid?.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
you literally cant get 14 year old girl while being 19 jflthis entire site is low iq
teen girls are retarded, what does that have to do with meyou literally cant get 14 year old girl while being 19 jfl
grown ass man cant fuck 19+ going for 14 and still failing i see why you ended up here. no hate just dont talk about iq when you cant even date a 14 years old braindead girlteen girls are retarded, what does that have to do with me
agreedyou wouldn't pass it
Sors du Royaume-Uni, espèce de con noir, mes ancêtres ont fouetté tes ancêtres et les ont traités comme des esclaves, ce qui est leur seul but, tu n'es pas différent, quitte le Royaume-Uni maintenant ou je te tue, toi et toute ta vermine noire.grown ass man cant fuck 19+ going for 14 and still failing i see why you ended up here. no hate just dont talk about iq when you cant even date a 14 years old braindead girl
dnrdSors du Royaume-Uni, espèce de con noir, mes ancêtres ont fouetté tes ancêtres et les ont traités comme des esclaves, ce qui est leur seul but, tu n'es pas différent, quitte le Royaume-Uni maintenant ou je te tue, toi et toute ta vermine noire.
i would kill myself i woke up as youSors du Royaume-Uni, espèce de con noir, mes ancêtres ont fouetté tes ancêtres et les ont traités comme des esclaves, ce qui est leur seul but, tu n'es pas différent, quitte le Royaume-Uni maintenant ou je te tue, toi et toute ta vermine noire.