What do you make a month

H

Hollywood

Inactive troll account. 2024: 172lbs, 6’2 / Dutch.
And how do you make it

high iq ways?

I take 31 days or 30 or even 28, put them together and I have a month

• JFL
  • +1
Reactions: Sentry, Deleted member 6997, Deleted member 7173 and 18 others
1000 uk pounds

• So Sad
Reactions: Deleted member 1862 and Hollywood
Why the cry face lpl

£1k from parents + food, car and hair related stuff for free (they are blackpilled on hair)

0€ i have a trust fund

• JFL
Reactions: Deleted member 2214, Deleted member 1862 and Deleted member 4797
+- 2.5k a month with a 13 month and split of profit.

0

• +1
Reactions: Deleted member 4797 and magnificentcel
0 I'm a neet

• So Sad
  • +1
  • Love it
Reactions: Deleted member 4797, BigBoy, Deleted member 11425 and 3 others
i make nothing

• So Sad
  • +1
Reactions: Bitch, BigBoy, magnificentcel and 2 others
0

• +1
Reactions: Deleted member 4797
1720
Neetbux

• JFL
Reactions: Deleted member 4797
I quit my job so I’m living off dividends and savings for the moment

• JFL
  • So Sad
Reactions: Bitch, Hollywood, RichardSpencel and 3 others
This month I made about €240? Usually it’ll be around €170-€180. As I’m a minor who lives with his parents, I can save the vast majority of what I earn.
I can’t invest it into stocks, index funds or crypto though so that sucks.
What the fuck man i go to work and i make only 27 euro a month
Krantenbezorger waarschijnlijk?

• So Sad
Reactions: Hollywood
This month I made about €240? Usually it’ll be around €170-€180. As I’m a minor who lives with his parents, I can save the vast majority of what I earn.
I can’t invest it into stocks, index funds or crypto though so that sucks.

Krantenbezorger waarschijnlijk?
Nee eten bezorgen op fiets

• So Sad
Reactions: Hollywood
Hoezo werk je niet gewoon in een supermarkt? Verdien je veel meer mee.
fuck dat wil niet rondlopen met dat ''hoe kun ik je helpen'' gedoe en producten gaan neerleggen of die plaats moeten kennen zodat mensen me kunnen vragen waar dingen liggen

• +1
Reactions: Alexanderr
fuck dat wil niet rondlopen met dat ''hoe kun ik je helpen'' gedoe en producten gaan neerleggen of die plaats moeten kennen zodat mensen me kunnen vragen waar dingen liggen
Ja, maar...het is dat of 27 euro per maand. Ik praat liever ook niet met random mensen maar na een tijde is het wel te doen. Je kun haast niks kopen met wat je nu verdient laat staan sparen.

Ja, maar...het is dat of 27 euro per maand. Ik praat liever ook niet met random mensen maar na een tijde is het wel te doen. Je kun haast niks kopen met wat je nu verdient laat staan sparen.
tis niet zo zeer dat ik niet met mensen wil prate maar als het over dingen moet gaan waar ik geen verstand van heb dan is het niet zo'n pretje

tis niet zo zeer dat ik niet met mensen wil prate maar als het over dingen moet gaan waar ik geen verstand van heb dan is het niet zo'n pretje
In de eerste paar maanden is het niet prettig, vooral omdat je de winkel niet kent maar na een tijdje, ook al weet je niet precies waar het product ligt, weet je wel in welke sectie van de winkel het ligt.

Je kunt ook gewoon een medewerker die meestal in de sectie van de winkel werkt vragen waar het ligt, dat doe ik meestal als ik het niet weet.

Het is niet de beste baan maar het is vele malen beter dan elke maand 27 euro verdienen, je hebt tenminste wat meer vrijheid om je eigen dingen te kopen enzo.

In de eerste paar maanden is het niet prettig, vooral omdat je de winkel niet kent maar na een tijdje, ook al weet je niet precies waar het product ligt, weet je wel in welke sectie van de winkel het ligt.

Je kunt ook gewoon een medewerker die meestal in de sectie van de winkel werkt vragen waar het ligt, dat doe ik meestal als ik het niet weet.

Het is niet de beste baan maar het is vele malen beter dan elke maand 27 euro verdienen, je hebt tenminste wat meer vrijheid om je eigen dingen te kopen enzo.
Kan

Heb van een van m'n leidinggevenden gehoord dat ik niet terug hoef te komen, dus ik denk laatst wel aan ontslag nemen. Heb net m'n laatste salaris binnen en moet binnenkort aan MBO gaan beginnen, en school en werk lijkt me te veel om allebei te gaan doen.

Daarnaast hoop ik m'n studie af te ronden, rond die tijd ben ik al 17,5 en kan ik bij de Korps Mariniers aan de slag om de opleiding te gaan doen, waar ik allemaal handige dingen zal leren en tegelijkertijd een beter lichaam gaan bouwen. Het zie je misschien niet zo snel gebeuren, maar wat je er echt nodig hebt is een bepaalde mentaliteit, manier van in het leven staan en gewoon doorzetten waar anderen ophouden. Rest komt vanzelf. Oefeningen die je moet kunnen zijn toch niet zo moeilijk. Verdien er ook geld aan en t duurt een tijdje. Hoop die opleiding af te ronden, om dan niet verder te gaan maar juist weer het algemeen leven in te gaan, nu 18 jaar, en met allemaal geld op zak.

Misschien kan ik als 18-jarige studiefinanciering aanvragen voor een opleiding VWO en dan mezelf gaan inschrijven bij de universiteit. Dan kan ik pas gaan genieten van het leven, neem ik aan. Aan t einde daarvan hoop ik dan een goedbetalende vaste baan te kunnen binnenharken, apotheek sluiten voor n mooi huisje, en zo doorgaan totdat het niet meer kan. Het is wat het is.

• +1
  • Love it
Reactions: Hollywood and Alexanderr
Few thousand GBP per month. I invested in bitcoin in 2019.

800-1000 in Germany, I save about 60% of it

4k USD. Honestly my life was somehow better when I was neet though.

• +1
Reactions: RODEBLUR
700 eur I get from the government cuz finding work is hard atm, hopefully finda work soon

I left that job today

Fuck that shit
Congrats I guess. Regardless of what you chose to do I’m sure you’ll make it, you seem like a smart guy. Best of luck

• +1
Reactions: RODEBLUR
  • JFL
Reactions: Deleted member 9699 and BigBoy
20000 pesos depending on how shiny the car is in the end tbh.

Your new profile imagine reminds me of a finnish school shooter that killed himself in 2007
1613197108733
1613197134815

But the filthy deathnic version

• +1
Reactions: Deleted member 8165