Where can I get hgh,igf1,peptides or other looksmaxxing drugs I won't reach anything near the height i want to reach without it

Wee Hours

Wee Hours

Iron
Joined
Oct 8, 2019
Posts
30
Reputation
7
Title + I live in Sweden
 
Last edited:
purerawz
uk peptides
some others too
 
suck cocks
 
  • JFL
Reactions: maxmendietta
Hur lång är du och hur gammal?
 
  • +1
Reactions: Deleted member 3259
Hur lång är du och hur gammal?

This

Min kompis fick HGH när han var typ 16, då han var typ 1.68 eller något, efter två år, så var han typ 1.89.
 
This

Min kompis fick HGH när han var typ 16, då han var typ 1.68 eller något, efter två år, så var han typ 1.89.
Trodde HGH var en meme, fungerar det för alla ungefär lika bra? Nu är jag 1.88 så behöver det inte ändå men det hade kunnat rädda så många killar om de tog tag i det i tid.
 
Trodde HGH var en meme, fungerar det för alla ungefär lika bra? Nu är jag 1.88 så behöver det inte ändå men det hade kunnat rädda så många killar om de tog tag i det i tid.
Fuk. Jag är bara 1.78. Hade verkligen behövt det :(
 
This

Min kompis fick HGH när han var typ 16, då han var typ 1.68 eller något, efter två år, så var han typ 1.89.
Utskrivet av en läkare? och vilken mängd fick han?
 
Fan jag ska pressa staten på att skriva ut det
Gör det så snart som möjligt, vet inte om de kollar på dina föräldrars längd osv för at bedömma om HGH har potential att hjälpa dig. Vet inte hur rigorös processen är men värt ett försök iallfall.
 
Fan jag ska pressa staten på att skriva ut det
Gör det. Jag ska få Canthoplasty av staten. Så sjukt enkelt att få gratis plastikkirurgi och så här xD
 
  • +1
Reactions: Deleted member 4310
Sedan så hade jag inte köpt det olagligt, känns vanskligt och kan sluta illa. Du kommer antagligen växa lite till ändå och 173cm är ingen dödsdom. Känner flera Chads/Chadlites runt den längden som får ligga varje helg. kom ihåg att ansikte > allt annat.
Gör det. Jag ska få Canthoplasty av staten. Så sjukt enkelt att få gratis plastikkirurgi och så här xD
Hur får du canthoplatsy av staten? är det för att få hunter Eyes?
 
Sedan så hade jag inte köpt det olagligt, känns vanskligt och kan sluta illa. Du kommer antagligen växa lite till ändå och 173cm är ingen dödsdom. Känner flera Chads/Chadlites runt den längden som får ligga varje helg. kom ihåg att ansikte > allt annat.

Hur får du canthoplatsy av staten? är det för att få hunter Eyes?

Nä för att fixa NCT. Om du går till doktorn och pratar om hur deprimerad du är över något, då kan du få dom till att få staten att betala för det.
 
@arabcel can you translate?
 
Nä för att fixa NCT. Om du går till doktorn och pratar om hur deprimerad du är över något, då kan du få dom till att få staten att betala för det.
Okej jag har ganska neutral CT så nog inget för mig, ska dock försöka få dem att fixa min näsa gratis då den är genuint deformerad.
 
Okej jag har ganska neutral CT så nog inget för mig, ska dock försöka få dem att fixa min näsa gratis då den är genuint deformerad.
Grina bara till doktorn och säg att det är något som har stört dig hela ditt liv och allt sånt skit. Drama upp det 100%
 
YOURE 15 and 173 cm?
 
This

Min kompis fick HGH när han var typ 16, då han var typ 1.68 eller något, efter två år, så var han typ 1.89.
Necropost men sånt gör fan ont att läsa. När jag var 16 gick jag också till läkaren och frågade om jag kunde få HGH. När han frågade mig om min längd påverkade mig mentalt eller socialt blev jag defensiv och sa nej (dumt som fan). Jag var också 168 då. Din kompis måste ha haft rejäl hormonimbalans om HGH fick honom att växa 20 cm när han var i den åldern
 

Similar threads

can’t relate
Replies
8
Views
85
thenewhebbe
thenewhebbe
G
Replies
50
Views
7K
MA_ascender
MA_ascender
PsychoDsk
Replies
39
Views
1K
swt
swt
D
Replies
19
Views
555
Primalsplit
Primalsplit

Users who are viewing this thread

Back
Top