Why is my surgeon saying that making my eyes symmetrical, requires more UEE?

D

Deleted member 39604

Iron
Joined
Aug 15, 2023
Posts
9
Reputation
1
I have been talking with a surgeon at a place here in Sweden. They specify in eyelids. These guys will make my eyes more symmetrical, as well as fixing my NCT. They do seem to have a lot of experience. When I spoke to the surgeon, he kept insisting that in order to make the eyes more symmetrical, it's required to add more UEE to make them symmetrical. I kept telling him, because one of my eyes has less UEE than the other. I told him that I wanted to make the one with more UEE, to look like the one with less. He said that doesn't work. Here are all the before and afters, that they have on the upper eyelids. Do you see how many of the results have MORE UEE, after the procedure is done? At this point I am considering just asking to fix NCT and nothing else. Some of these results look crazy. It's so much more fucking UEE in every photo...

 
varför ska du skaffa upper blepharoplasty, det är en foid surgery. om du har hooding assymetry kan du fixa det med infras/fat grafts och cantho/infras för att fixa NCT
 
varför ska du skaffa upper blepharoplasty, det är en foid surgery. om du har hooding assymetry kan du fixa det med infras/fat grafts och cantho/infras för att fixa NCT
Han har sagt att han kan fixa NCT med bara cantho. Taban sa samma. Jag har tydligen inte så mycket. Tycker du att jag bara borde göra cantho då eller?
 
Han har sagt att han kan fixa NCT med bara cantho. Taban sa samma. Jag har tydligen inte så mycket. Tycker du att jag bara borde göra cantho då eller?
jag har inte bilder på dina ögon så vet inte riktigt fast jag skulle bara skaffa cantho aa

om du vill fixa asymmetry och ascenda dina ögon borde du gå till pagnoni och skaffa supras+fatgrafts enligt mig

@HarrierDuBois
 
jag har inte bilder på dina ögon så vet inte riktigt fast jag skulle bara skaffa cantho aa

om du vill fixa asymmetry och ascenda dina ögon borde du gå till pagnoni och skaffa supras+fatgrafts enligt mig

@HarrierDuBois
Så var det bara att jag missförstod vad han menade? Jag försökte förklara om och om igen att jag ville att han skulle fixa mina ögon, genom att göra dom mer symmetriska. Hans lösning var att lägga till mer UEE. Är det vad upper blepharoplasty är?
 
Så var det bara att jag missförstod vad han menade? Jag försökte förklara om och om igen att jag ville att han skulle fixa mina ögon, genom att göra dom mer symmetriska. Hans lösning var att lägga till mer UEE. Är det vad upper blepharoplasty är?
aa i princip. skaffa bara cantho och möjligtvis supras. svårt att fatta utan en bild at dina ögon som sagt men aa
 
aa i princip. skaffa bara cantho och möjligtvis supras. svårt att fatta utan en bild at dina ögon som sagt men aa
Kan skicka i pm om du vill?
 
Nej skicka inte till @drop han har inte ens gått ut grundskolan fyfan. Jag är mer påläst om plastikkirurgi.
jag vet fortfarande mycket varför spelar min ålder någon roll? inte som att man blir betydligt mycket smartare från 16-19 lol

men aa dma harrier han kommer nog säga samma grej som jag säger
 
  • JFL
Reactions: HarrierDuBois
Nej skicka inte till @drop han har inte ens gått ut grundskolan fyfan. Jag är mer påläst om plastikkirurgi.
Kan du skriva ett pm. Jag tar gärna ditt tips också om det går.
 
What procedure is in the link?
It doesn't say, but it looks like blepharoplasty, which is typically performed on women and old people who have sagging skin over the eyelid. I've never heard of young male patients getting this surgery to improve their eye area.
Depending on the reason for your UEE, it would be more advisable to get a supraorbital implant, botox to the brow, ptosis repair, or fat grafts.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 29167
jag vet fortfarande mycket varför spelar min ålder någon roll? inte som att man blir betydligt mycket smartare från 16-19 lol

men aa dma harrier han kommer nog säga samma grej som jag säger
@Krakowski kan du tänka dig att en snubbe sitter i 9:an på mattelektionen och kollar lefort på youtube.
Biden Laughing No GIF - Joe Biden Head Shake Laugh - Discover & Share GIFs
 
@Krakowski kan du tänka dig att en snubbe sitter i 9:an på mattelektionen och kollar lefort på youtube.
Biden Laughing No GIF - Joe Biden Head Shake Laugh - Discover & Share GIFs
jfl jag är inte så non NT i skolan

jag kör bara .org hemma
 
jfl jag är inte så non NT i skolan

jag kör bara .org hemma
Jag ger 0 fucks tbh, browsar .org på lunchrasten ibland.
 
  • +1
Reactions: Bitchwhipper2
Jag ger 0 fucks tbh, browsar .org på lunchrasten ibland.
ja men du har ju ett jobb

jag har ju vänner att snacka med, behöver inte konversera med bootleg xangsane
 
  • JFL
Reactions: HarrierDuBois
what a bunch of gibberish english mogs
 
ja men du har ju ett jobb

jag har ju vänner att snacka med, behöver inte konversera med bootleg xangsane
Han är fett skön dock, tbh typ 90% är nice att snacka med förutom 1-2 sura gubbfan.
 

Similar threads

Rhino LeFort
Replies
30
Views
596
donkeyskin
D
WanderingBurro
Replies
82
Views
5K
WanderingBurro
WanderingBurro
Latinus
Replies
2
Views
193
Primalsplit
Primalsplit
solbtw
Replies
10
Views
478
brazistine62
brazistine62

Users who are viewing this thread

Back
Top